AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #61 Skrevet 6. januar 2020 12 minutter siden, Lee Jones skrev: touchè Hvorfor? Anonymkode: 5599d...bbf 2
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2020 #62 Skrevet 6. januar 2020 Jeg er snill og er stolt av det. Det har hendt jeg har sagt at jeg er snill og vil ikke fremstå som creepy, det er fordi jeg ikke vil sammenlignes med andre som sender dickpics lenge før de sier hei. Skal man ha en god samtale må man bestandig være ærlig og være seg selv. Men som jeg ser nå så er det ikke så mange kvinner som liker snille menn, de liker visst dickpics og slemme menn bedre? Så for min del er det avslørende hvilken kvinne jeg chatter med hvis jeg sier er snill, bad girls er ikke noe for meg. Men treffer jeg ei ærlig kvinne som elsker å snakke om seksualitet, og viser respekt og omsorg er jeg solgt❤️
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #63 Skrevet 6. januar 2020 16 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Jeg er snill og er stolt av det. Det har hendt jeg har sagt at jeg er snill og vil ikke fremstå som creepy, det er fordi jeg ikke vil sammenlignes med andre som sender dickpics lenge før de sier hei. Skal man ha en god samtale må man bestandig være ærlig og være seg selv. Men som jeg ser nå så er det ikke så mange kvinner som liker snille menn, de liker visst dickpics og slemme menn bedre? Så for min del er det avslørende hvilken kvinne jeg chatter med hvis jeg sier er snill, bad girls er ikke noe for meg. Men treffer jeg ei ærlig kvinne som elsker å snakke om seksualitet, og viser respekt og omsorg er jeg solgt❤️ Jeg liker snille menn, men er det ikke litt merkelig at han føler at han må si at han er snill, fremfor at han prøver å vise det? Anonymkode: 5599d...bbf 9
Bamseklemmer Skrevet 6. januar 2020 #64 Skrevet 6. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker snille menn, men er det ikke litt merkelig at han føler at han må si at han er snill, fremfor at han prøver å vise det? Jo det kan du si, men vi skjønner jo det etterhvert at vi snakker sant da. For meg trenger jeg kjemi med tastaturet også... og jeg får en mye bedre hverdag med å være ærlig. Vi kan også drøfte ting som er litt dirty og med god humor, det liker jeg, men vi er fremdeles snill med hverandre😉
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #65 Skrevet 6. januar 2020 8 timer siden, Lee Jones skrev: Er det et rødt flagg å ha dårlig selvtillit? Så i en situasjon med en mobber og et mobbeoffer så er det mobbeofferet med lav selvtillit som er det røde flagget. Jeg tror det er veldig få mobbere som virkelig har god selvtillitt. Anonymkode: d5b65...2af 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #66 Skrevet 6. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare på Kvinneguiden kan man klare å lage et så stort problem av at en mann bruker et positivt ladet ord til å beskrive seg selv. Ingenting slutter å overraske meg lenger. 👏 Anonymkode: 7c13a...7e5 Fordi det å være snill burde være en selvfølge og ikke noe man skryter av. Det er som å kreve høyere lønn fordi man kommer presis på jobb. Anonymkode: a7af8...2f6 12
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #67 Skrevet 6. januar 2020 6 timer siden, Jr.Garcon skrev: Hvorfor var han redd for å fremstå som en creep fordi han snakket med akkurat deg? 🤔 Generelt så har jeg ikke noe fokus/ for vane å i tide og utide omtale meg selv som snill - føler det er unaturlig. Niceguy begrepet har jeg aldri brukt. Jeg kunne muligens nevnt ordet snill om det kom opp i en "hvilken egenskap ønsker du i en partner?". Muligens også som en egenskap jeg kunne sagt jeg selv hadde, om jeg fikk direkte spørsmål i den retningen. Jeg syns det å være snill er en viktig, men svært undervurdert egenskap. Da tenker jeg ikke på snill som i hvordan du er mot folk du er glad i/i solskinnsdager/når du selv har noe å vinne på det, men snillhet/godhet/samvittighet ovenfor folk du ikke er glad /ikke er glad i lenger og mot helt random mennesker. Kort oppsummert hva slags bunnlinje personligheten din har. Den der "jeg er niceguy/snill, og får derfor aldri damer" får jeg bare en veldig flau smak i munnen av. Å jeg har stor forståelse for at det er et rødt flagg med en mann som omtaler seg/prater på den måten. Det har noe bittert og lite selvkritisk/dårlig selvinnsikt over seg - spesielt hvis man fremstiller seg som nærmeste et offer. Grunnen til at damer ikke velger deg er seff ikke fordi du er snill, men fordi det er trekk ved personligheten din - du er kjedelig og tørr, sjalu, usikker, tøffel, ikke egne meninger, byr for lite på deg selv, mangler felles interesser, annen humor, andre mål i livet osv - som de ikke liker. Jo snarere man innser det, og jobber litt med seg selv, jo snarere vil en kunne få seg en dame. En som har skjønt det. Anonymkode: 52e91...8ec 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #68 Skrevet 6. januar 2020 Virker som at noen menn prøver veldig hardt å framstille seg som snille på tinder ja. Mulig at de er det, men det er liksom ikke noe sjekketriks i seg selv. Kan framstå litt kjedelig egentlig. Anonymkode: 66b7c...e8b 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #69 Skrevet 6. januar 2020 Fyllt av egne fordommer etter egne opplevelser: Menn som uoppfordret kommer med opplysningen om at de er en av de snille (underforstått i forhold til de mennene som "får damer") har en virkelighetsoppfatning som de vrir til den passer øyeblikkets tanker. De putter mennesker mer i sekker enn å se de som individer. Samtidig som de dømmer veldig mange andre menn som slemme så vil de gjerne påstå at menn er realistiske og objektive i forhold til kvinner som er emosjonelle. Om de selv er sure eller forbanna så er det fordi livet er urettferdig. De har ikke veldig mye empati. Veldig ofte dømmer de mennesker i andre situasjoner enn de er selv. Det at de ikke så lett ser nyanser er med på at de bedømmer seg selv som snille (alternativet blir for dem slemme). De gangene de reagerer på mindre "snille" måter - er de enten bare ærlige eller det er noen andre sin feil. Andre mennesker som sitter fast i vanskelige forhold er enten tøffler som ikke fortjener bedre, de må manne seg opp. Det er damer som går etter feil typer og ikke fortjener noe annet. Dersom det du sier du ønsker ikke passer inn i hva/hvordan de mener damer er - så lyver du eller vet ikke hva du sier. Dersom de gir noe så føler de at andre skylder de noe. Jeg tror ikke alle som oppfatter seg selv som snille er av denne typen, men jeg blir veldig skeptisk om det er noe av det første de forteller. Anonymkode: d5b65...2af 6
Tor P Skrevet 6. januar 2020 #70 Skrevet 6. januar 2020 Trist at ordet "snill" er blitt så misbrukt og for mange nå har blitt et tvilsomt ord. Nettopp genuin snillhet er så innmari viktig i et forhold... 😞 Men må visst holde meg langt unna å bruke ordet "snill" på tinder eller noe annet sted...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #71 Skrevet 6. januar 2020 8 timer siden, Gorilla skrev: Det er mye stigma og fordommer, dessverre, knyttet til emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse (borderline pf). Ikke alle med denne lidelsen behandler andre dårlig, tvert imot, mange av dem er veldig snille med andre. Det som ofte går igjen er at de er veldig selvfordømmende og stygge mot seg selv. Om du møtte en med diagnosen som behandlet deg dårlig, så er det veldig trist. Du fortjente ikke det! Men poenget mitt er bare at ikke alle med den diagnosen er stygge mot andre. Så det er viktig å ikke sette disse menneskene i bås da alle er ulike selv med samme lidelse. Kategorisering fører bare til fordommer. Er du pårørende til noen med denne lidelsen? Anonymkode: 12464...ac2
Lee Jones Skrevet 6. januar 2020 #72 Skrevet 6. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 5599d...bbf Han vil si i fra at han ikke er et creep som mange andre der ute. Det er jo slik uerfarne gutter må sonere terenget når #metoo og #villebarepratelitt.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #73 Skrevet 6. januar 2020 24 minutter siden, Lee Jones skrev: Han vil si i fra at han ikke er et creep som mange andre der ute. Det er jo slik uerfarne gutter må sonere terenget når #metoo og #villebarepratelitt. Jeg tenkte først da jeg leste tråden at mannen kanskje bare har dårlig selvtillit, men når jeg nå ser alt det menn har skrevet her inne, tror jeg at det kan være noe annet. Det er ikke normalt å måtte fortelle noen at man er snill. Anonymkode: 52e91...8ec 5
Silva Pluvialis Skrevet 6. januar 2020 #74 Skrevet 6. januar 2020 (endret) . Endret 5. oktober 2022 av Tvillingsjel
Elaine Marley Skrevet 6. januar 2020 #75 Skrevet 6. januar 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #76 Skrevet 6. januar 2020 23 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Selv om du liker det så er min erfaring at damer ikke vil bli behandlet som et sexobjekt. De sier også klart ifra at det er nogo. Behandler damer med respekt det gjør jeg, men føler jeg ikke får det samme tilbake. Har du tenkt på at det der deg som er problemet? Før du velger å legge det på kvinnene , og påstår at de liker badguys fordi du selv mener er er snill? At du ikke er så snill som du tror, og at derfor skygger damene unna. Anonymkode: 0d8c5...f4f 2
Hr. Aktiv Skrevet 6. januar 2020 #77 Skrevet 6. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt på at det der deg som er problemet? Før du velger å legge det på kvinnene , og påstår at de liker badguys fordi du selv mener er er snill? At du ikke er så snill som du tror, og at derfor skygger damene unna. Anonymkode: 0d8c5...f4f Hadde gjerne rettet på det hvis jeg hadde visst hvor feilen ligger. Jeg drar damer, men ikke de snille lojale damene. Drar bare dem som er jævlige. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #78 Skrevet 6. januar 2020 11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Hadde gjerne rettet på det hvis jeg hadde visst hvor feilen ligger. Jeg drar damer, men ikke de snille lojale damene. Drar bare dem som er jævlige. Mulig at det kommer fra dine holdninger og måte å være på? Like barn leker best 😊 Anonymkode: 0d8c5...f4f 5
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #79 Skrevet 7. januar 2020 På 5.1.2020 den 15.55, O.G. skrev: Fyrer som vet om at de har et rykte på seg for å være creepy vil nok omtale seg selv som snille til nye damer. Jepp, de skjuler ofte noe også, de er ikke så snille som de sier og er ofte den som er ekspert på å skape konflikter rundt seg. Har vært i et forhold med en sånn fyr, han er jo liksom så snill som han mener og gjør aldri feil, alle andre er slemme og behandler han dårlig. Jeg skjønte etterhvert hvorfor både ekser og random folk kom på døra hans og sendte han sinte meldinger. Skjønner hvorfor han bare henger med raringer og hvorfor han har så mye rykter på seg, de stemmer for engangsskyld. På 5.1.2020 den 17.15, Hr. Aktiv skrev: Nei, men damer er såpass avvisende til alle oss menn nettopp pga. masse syke folk der ute. Vi havner under samme kam er mere en regel enn unntak. Selv er jeg snill gutt og får oppleve at damer dumper meg til fordel badboysa hele tiden. Noe sier meg at damer kun er etter den følelsen av å bli sett og oppleves som et sexobjekt enn å bli ved en som faktisk elsker dem. Det er kjipt at slemmingene blir valgt foran de som er snille på ekte. Tror det kan ha med at de som er snille, er gjerne forsiktige og vanskeligere å komme innpå. Det er jo kjent at folk som er litt psyko er veldig pågående, sjarmerende, åpne, manipulerende og skaper en følelse av at man er spesiell og ønsket. Kanskje derfor de velger disse badboysa og badgirlsa? Ingen vil ha en slem person, men de er flinke til å skjule at de er det og fremstår som spennende og dype. Når man først blir betatt og forelsket så er det også ofte vanskelig å gå. Jeg er delvis enig i det siste der, samfunnet vi lever i er veldig vanskelig og det er hele tiden press fra media og folk generelt om at kvinner skal framstilles som vakre og frodige, seksuelle og fødemaskiner i første omgang. Derfor søker mange usikre jenter seg sammen med feil menn som ikke vil elske de og heller gi de seksuell spenning og bekreftelse som vil ende med sorg og higet etter mer. Når kjærlighet som er sunn, handler om å ha det stabilt og trygt sammen, det er ofte ikke synonymt med evig seksuell spenning og evige hete netter som i fifty shades. Dette er en virkelighet som er vanskelig å se og akseptere. Anonymkode: 4e99e...b4b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå