AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hvorfor gjør de det? Chattet med en som var redd for å fremstå som en "creep" siden han snakker med meg. Han sa at han forstår hvis jeg ikke vil snakke med ham, for det er mange dårlige fyrer der ute, men han er en "nice guy". Har han dårlig selvtillit eller hva er greia? Han fremstod ellers som normal... Anonymkode: 5599d...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Er det forskjell på at en kvinne sier hun er snill enn at en mann sier det? For jeg har ikke tall på hvor mange kvinner jeg har truffet på opp gjennom årene som sier de er snille og gode, og ikke den typiske kvinne som bare søker velstand og goder fra meg. Hvordan, eller hva skal jeg tenke om de kvinnene? Anonymkode: 5c172...29c 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Tja i følge KG er menn som sier de er snille egentlig veldig slemme og onde. Han var kanskje en fæl person da? Anonymkode: fb924...2d3 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det forskjell på at en kvinne sier hun er snill enn at en mann sier det? For jeg har ikke tall på hvor mange kvinner jeg har truffet på opp gjennom årene som sier de er snille og gode, og ikke den typiske kvinne som bare søker velstand og goder fra meg. Hvordan, eller hva skal jeg tenke om de kvinnene? Anonymkode: 5c172...29c Jeg har aldri hørt en kvinne prøve å forsikre en mann om at hun er snill. Anonymkode: 5599d...bbf 32
Gjest O.G. Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Fyrer som vet om at de har et rykte på seg for å være creepy vil nok omtale seg selv som snille til nye damer.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja i følge KG er menn som sier de er snille egentlig veldig slemme og onde. Han var kanskje en fæl person da? Anonymkode: fb924...2d3 Veldig slemme? Det som sies er vel at de som har behov for å påpeke at de er snille, er såkalt "Nice guy" med skjulte motiver. Det normale er vel å være snill, og ikke nødvendigvis trenge å trekke det fram? Anonymkode: a95ac...34c 20
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig slemme? Det som sies er vel at de som har behov for å påpeke at de er snille, er såkalt "Nice guy" med skjulte motiver. Det normale er vel å være snill, og ikke nødvendigvis trenge å trekke det fram? Anonymkode: a95ac...34c Det var akkurat det jeg stusset på. Anonymkode: 5599d...bbf 8
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Dårlig selvtillit og kanskje litt lite erfaring. Men neppe noen indikasjon på noe annet. Anonymkode: 568e4...649 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 5599d...bbf
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 "Snille gutter" eller nice guys holder jeg meg langt unna. De som fremhever at de er det er veldig sjelden det. De er det helt til det butter litt, da kommer deres egentlige jeg frem og kvinnehatet er som oftest stort. Anonymkode: 6240c...368 18
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor gjør de det? Chattet med en som var redd for å fremstå som en "creep" siden han snakker med meg. Han sa at han forstår hvis jeg ikke vil snakke med ham, for det er mange dårlige fyrer der ute, men han er en "nice guy". Har han dårlig selvtillit eller hva er greia? Han fremstod ellers som normal... Anonymkode: 5599d...bbf Nei, men damer er såpass avvisende til alle oss menn nettopp pga. masse syke folk der ute. Vi havner under samme kam er mere en regel enn unntak. Selv er jeg snill gutt og får oppleve at damer dumper meg til fordel badboysa hele tiden. Noe sier meg at damer kun er etter den følelsen av å bli sett og oppleves som et sexobjekt enn å bli ved en som faktisk elsker dem. 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Nei, men damer er såpass avvisende til alle oss menn nettopp pga. masse syke folk der ute. Vi havner under samme kam er mere en regel enn unntak. Selv er jeg snill gutt og får oppleve at damer dumper meg til fordel badboysa hele tiden. Noe sier meg at damer kun er etter den følelsen av å bli sett og oppleves som et sexobjekt enn å bli ved en som faktisk elsker dem. Men nå skjærer du jo alle kvinner over en kam. Anonymkode: b2307...3bb 13
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men nå skjærer du jo alle kvinner over en kam. Anonymkode: b2307...3bb Ikke alle, men mange ja. Det er slik min oppfatning av dette er. Jeg sitter å iaktar ganske mye og hører på hva både menn og kvinner sier. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #14 Skrevet 5. januar 2020 Det er et rødt flagg. Selverklært snille menn har mye incel-tanker, og tror de fortjener en medalje for å oppføre seg som et normalt, anstendig menneske. Dette er gjerne et utrykk for at de ser forhold som en byttehandel, hvor de investerer "snillhet" og får fitte. Når dette mislykkes dømmer de andre menn som "slemme" og blir bitre, i stedet for å se på hva de selv gjør feil. Anonymkode: d60aa...3e0 29
Husholdning1 Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 Aner ikke. Normal oppførsel bør være å forvente. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tja i følge KG er menn som sier de er snille egentlig veldig slemme og onde. Han var kanskje en fæl person da? Anonymkode: fb924...2d3 Ja, eller så er snille menn så kjeeedelige og usexy. Faen heller, hvordan skal dere ha det egenltig . Anonymkode: 92b29...cde 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 Nope. Selværklærte snille menn bør en styre langt unna. Det er ikke man selv som bedømmer om man er snill, men de rundt en eller handlinger. Man kan ikke bare si ''jeg er snillllll'' Anonymkode: ad8d5...eee 12
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, eller så er snille menn så kjeeedelige og usexy. Faen heller, hvordan skal dere ha det egenltig . Anonymkode: 92b29...cde Vi vil ha snille menn som viser at de er det utifra handling, ikke menn som er selverklært snille...De er det som regel ikke. Anonymkode: a003a...5ba 18
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #19 Skrevet 5. januar 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et rødt flagg. Selverklært snille menn har mye incel-tanker, og tror de fortjener en medalje for å oppføre seg som et normalt, anstendig menneske. Dette er gjerne et utrykk for at de ser forhold som en byttehandel, hvor de investerer "snillhet" og får fitte. Når dette mislykkes dømmer de andre menn som "slemme" og blir bitre, i stedet for å se på hva de selv gjør feil. Anonymkode: d60aa...3e0 Kan hende han faktisk bare har dårlig selvtillit da. Anonymkode: 52e91...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #20 Skrevet 5. januar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er et rødt flagg. Selverklært snille menn har mye incel-tanker, og tror de fortjener en medalje for å oppføre seg som et normalt, anstendig menneske. Dette er gjerne et utrykk for at de ser forhold som en byttehandel, hvor de investerer "snillhet" og får fitte. Når dette mislykkes dømmer de andre menn som "slemme" og blir bitre, i stedet for å se på hva de selv gjør feil. Anonymkode: d60aa...3e0 Dette. Snille menn tror de fortjener ros og klapp på hodet fordi de ikke slår deg. Anonymkode: a7af8...2f6 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå