Gå til innhold

Kvinneguidens nyttårstråd.


SVK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Godt nytt år i de tusen KG-stuer.

Har spist middag, og hørt kongen tale (mange år siden sist, men i år måtte jeg få det med meg ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Godt nytt år til alle gode (og også dere mindre gode) KG-brukere! 🎉

Jeg tok meg en titt innom KG, min trofaste følgesvenn, etter forberedelser hele dagen, og er så glad jeg fant en sånn tråd! Ligger på senga og gir pusen litt pusesnop for å roe henne for alt bråk fra besøket og rakettene, og ... helt ærlig: trekker meg unna til min "safespace" på KG fordi svigerfamilien er "litt mye". Dere er en god gjeng! 😙💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår :) legger babyen og en viss fare for at jeg sovner selv også kjenner jeg 😛 

Anonymkode: a9402...8e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, til dere som starter det nye året med blanke ark og forsetter. Og riktig godt nytt år til alle! 🎆Hvis 2019 var en drittsekk, så håper jeg 2020 blir bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig kveld hjemme. Pyntet meg litt, men gadd ikke mer sånn halvveis! 😅 Godt nyttår, folkens!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2019 har vært så et fryktelig vondt år for meg. Er alene i kveld og det er egentlig greit, men har et dypt savn i meg og føler på mye sorg i dag. Det neste året er bare dagen etter i dag, men ønsker meg inderlig en ny virkelighet å leve i. Nå vil jeg ha lykke. 
 

Godt nyttår til alle i tråden 🌹

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Blondie65 said:

Godt nytt år i de tusen KG-stuer.

Har spist middag, og hørt kongen tale (mange år siden sist, men i år måtte jeg få det med meg ...)

Første gang på lenge jeg også hørte på kongens nyttårstale og glad jeg fikk med meg den i år. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år alle🎉 Måtte 2020 bli et - for de som trenger det - bedre år enn 2019 var!🙏

Rolig nyttårsaften her også med barn og litt av øvrig familie. Spilling på gang og nyttårstale osv på TV.

Må innrømme at jeg ser fram til januar nå, nytt år, nye muligheter, og hverdag igjen.🙃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår! I år som i fjor er jeg alene og holder hunden min med selskap, så jeg har spist et bedre måltid, ryddet litt, tar ansiktsmaske og ser på tv. Hunden er heldigvis helt rolig hittil. Håper det varer. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår  :vin::yvonne: Jeg skulle egentlig på fest i kveld men så ble vertinnen syk. Har blitt invitert i flere middager også, men kjenner det er ganske godt med en rolig nyttårsaften sammen med pusekattene etter ekstremt mye stress i det siste. De er heldigvis ikke redde for raketter, så jeg kunne dratt ut men orker ikke. Ser på 90 day fiancè på TLC, min guilty pleasure. Og nyter et glass rødvin :) 

Håper dere har en fin feiring. Dere som feirer alene, har dere spist noe godt i kveld? 

Endret av Ariannah
rettelse
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...jeg strikker, drikker julebrus fra rødvinsglass, ser på "You" og skuler stygt på twistskåla, hvor det kun er kokostwist igjen. Tidligere i kveld spiste jeg ekstremt god hjortefilet i godt selskap. Og forresten, selv om det er artig med fest, så har jeg aldri vært på en reelt morsom nyttårsfeiring som har stått til forventningene. Jeg skjønner at vi alle er forskjellige og at andre har det annerledes,  men helt uten å være en furten drittunge som er for kul for nyttårsfest: Jeg forbinder nyttårsfester med syke forventninger som aldri blir innfridd, masete, krampaktige folk overalt, og glitter overalt hvor det ikke skal være. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår folkens! Endelig hjemme fra jobb!! 🙌🏻 Rakettene fyker i lufta, kattene er liveredde, glad jeg er kommet meg hjem til dem!

Jeg er superklar for litt festmat! I dag er menyen: Løvbiff med Toro sin ekstra spicy bearnaise saus og hoff pommes frites med grillkrydder 🙌🏻 Til dessert; sjokolademouse med daim! 🤤🤤😍😍

På tv blit det Netflix sin «Sexual Education» ladet opp til sesong 2 19 januar 😄

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Søgni skrev:

...jeg strikker, drikker julebrus fra rødvinsglass, ser på "You" og skuler stygt på twistskåla, hvor det kun er kokostwist igjen. Tidligere i kveld spiste jeg ekstremt god hjortefilet i godt selskap. Og forresten, selv om det er artig med fest, så har jeg aldri vært på en reelt morsom nyttårsfeiring som har stått til forventningene. Jeg skjønner at vi alle er forskjellige og at andre har det annerledes,  men helt uten å være en furten drittunge som er for kul for nyttårsfest: Jeg forbinder nyttårsfester med syke forventninger som aldri blir innfridd, masete, krampaktige folk overalt, og glitter overalt hvor det ikke skal være. 

 

Enig, forbinder også nyttårsfester med det. Syns det er morsommere å feire nyttårsaften i utlandet, enten på en eksotisk strand-destinasjon eller i en storby. Morsomste feiringen jeg har hatt var nok i Barcelona, der kan de feste :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...