Gå til innhold

Kvinneguidens nyttårstråd.


SVK

Anbefalte innlegg

Tråd for oss som titter innom Kvinneguiden på nyttårsaften. 

Håper vi alle får et flott nyttårsaften og et godt nytt år. :nordvesta:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Godt nytt år til dere også. :nordvesta:

 

Her blir det en rolig nyttårsaften med oss fem + Mamma. Så det blir middag, knusing og spising av pepperkakehus, masse brettspill og julesnop, Kongelig Varieté på TV (det ser vi alltid) og en tur ut for å se på fyrverkeriet. Det blir nok fint. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Luna Llena skrev:

Stikker nok innom jeg også, har ikke noe bedre å foreta meg, så..

Selvsagt har jeg ikke noe bedre å foreta meg jeg heller. Jeg har sagt NEI! til absolutt alt, for jeg skal ha
langskravlevakt på KG sammen med dere! :klem: Snart Godt Nytt år og takk for mange hyggelige ordvekslinger
i det gamle året 2019. Skal vi enes om at vi skal skravle enda bedre sammen i det nye året? #ledendespørsmål

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Selvsagt har jeg ikke noe bedre å foreta meg jeg heller. Jeg har sagt NEI! til absolutt alt, for jeg skal ha
langskravlevakt på KG sammen med dere! :klem: Snart Godt Nytt år og takk for mange hyggelige ordvekslinger
i det gamle året 2019. Skal vi enes om at vi skal skravle enda bedre sammen i det nye året? #ledendespørsmål

Takk i like måte Hoppe :klem:Ja, vi skal skravle og ha det artig i det kommende året, den er jeg helt klart med på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker nok nesa innom, men til en forandring skal jeg faktisk feire med noen. Er på reise fra familiebesøk og tok en stopover og skal feire med en gammen studievenninne før jeg oser videre hjem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! 

Lov å kjøpe gaver til verten i denne tråden også.:ninuskapus:

Endret av SVK
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SVK skrev:

Godt nyttår! 

Lov å kjøpe gaver til verten i denne tråden også.:ninuskapus:

Det hadde jo egentlig vært svært hyggelig!😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her jeg også 🙂 Blir sittende alene i dag.

Godt nyttår alle sammen 🎆🙂

Anonymkode: f6089...d77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her for å ønsker dere en fin kveld.

Er straks på vei ut døra for å dra i selskap. De siste 3årene har jeg vært alene, to av årene har jeg vært barnevakt for et sovende barn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stikker innom en tur jeg også :) Her tilbringes kvelden i stillongs og koseullkjole, nettopp spist litt og bikkja ligger utslått i sofaen ved siden av meg, godt fornøyd etter en lang fjelltur tidligere i dag. Bryr seg null om rakettene som smeller jevnt og trutt i nabolaget.

Trodde jeg ble alene i kveld siden mannen min har vakt og den håpefulle skulle på fest, men jentungen orker ikke på fest i kveld likevel pga heftig drittvær med sterk vind og regn. Så nå er planen å se Once upon a time in Hollywood :) 

Godt nyttår til dere alle, gleder meg til et nytt år med alt det rare man leser her på forumet. Og; takk for det gamle; it´s been a ride 🌺🌺

Endret av skruf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...