Gå til innhold

Kvinneguidens nyttårstråd.


SVK

Anbefalte innlegg

Godt nyttår 😊 Er på hotell i Sverige med kjæresten, vi tar det rolig på rommet, jeg ser på chickflick film i senga mens han sover ved siden av. :fnise: Jeg presser i meg alt av sukker innen klokken blir 00:00, da skal jeg ha en sukkerstopp igjen. Får se om jeg får meldt meg på Ned i vekt før påske etterhvert også. Den datt jeg selvfølgelig ut av underveis i år! Bedre lykke i 2020 :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppendeglad:Godt nytt år beste forumfolk! 

Jeg savner dere og skal virkelig forsøke å være mer aktiv i det nye året. :tommelsmil: :klemmer:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Søgni skrev:

...jeg strikker, drikker julebrus fra rødvinsglass, ser på "You" og skuler stygt på twistskåla, hvor det kun er kokostwist igjen. Tidligere i kveld spiste jeg ekstremt god hjortefilet i godt selskap. Og forresten, selv om det er artig med fest, så har jeg aldri vært på en reelt morsom nyttårsfeiring som har stått til forventningene. Jeg skjønner at vi alle er forskjellige og at andre har det annerledes,  men helt uten å være en furten drittunge som er for kul for nyttårsfest: Jeg forbinder nyttårsfester med syke forventninger som aldri blir innfridd, masete, krampaktige folk overalt, og glitter overalt hvor det ikke skal være. 

 

Helt enig! Nyttårsfestene har alltid vært en skuffelse og hver gang har det vært et herk å komme seg hjem! En gang ventet jeg på taxi i to timer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:hoppendeglad:Godt nytt år beste forumfolk! 

Jeg savner dere og skal virkelig forsøke å være mer aktiv i det nye året. :tommelsmil: :klemmer:

:nordvesta:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ariannah skrev:

Godt nyttår  :vin::yvonne: Jeg skulle egentlig på fest i kveld men så ble vertinnen syk. Har blitt invitert i flere middager i kveld, men kjenner det er ganske godt med en rolig nyttårsaften sammen med pusekattene etter ekstremt mye stress i det siste. De er heldigvis ikke redde for raketter, så jeg kunne dratt ut men orker ikke. Ser på 90 day fiancè på TLC, min guilty pleasure. Og nyter et glass rødvin :) 

Håper dere har en fin feiring. Dere som feirer alene, har dere spist noe godt i kveld? 

Hørtes koselig ut å feire kvelden med pusekatter :jepp: 

Spiste ribbe til middag med godt tilbehør :spise:Etter det har jeg sett Captain Marvel, spist ostepop og melkesjokolade.

Syns nyttårsfeiringer ofte er som @Søgniforklarte så godt, så syns kvelden har vært ålreit til å være min første nyttårsaften der jeg faktisk er ordentlig alene (akvariefiskene virker totalt likegyldige til nyttårsfeiring :vetikke: ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feirer med gubben. :) 

:rodmer: Vi er så vant til hverandre nå at vi sitter/halvt ligger med nesa i hver vår PC. 

Tankene går tilbake til hine unge år hvor vi møttes for å feire nyttårsaften, parfymerte og stæsjha for å imponere hverandre. :laugh:

Kvelden i kveld er behagelig avslappende. :vinke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
1 time siden, Søgni skrev:

...jeg strikker, drikker julebrus fra rødvinsglass, ser på "You" og skuler stygt på twistskåla, hvor det kun er kokostwist igjen. Tidligere i kveld spiste jeg ekstremt god hjortefilet i godt selskap. Og forresten, selv om det er artig med fest, så har jeg aldri vært på en reelt morsom nyttårsfeiring som har stått til forventningene. Jeg skjønner at vi alle er forskjellige og at andre har det annerledes,  men helt uten å være en furten drittunge som er for kul for nyttårsfest: Jeg forbinder nyttårsfester med syke forventninger som aldri blir innfridd, masete, krampaktige folk overalt, og glitter overalt hvor det ikke skal være. 

 

De fineste nyttårsfestene har aldri vært sånne "partyyyyyyy!!!!!!" greier for mitt vedkommende. Det har vært gode venner og god mat og sammen ut for å se fyrverkeri. De der "partyyyyyyy!!!!" greiene har stort sett skuffet stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
1 time siden, parmanoia skrev:

Kan jeg snart gå og legge meg? 😁 Hilsen sov-altfor-lite-sist-natt. 😇

Ikke noe vits før midnatt her i alle fall - alt for mye raketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår. Sitter ved siden av mini på 6 mnd som har våknet med jevne mellomrom hele kvelden og venter på at hun sover godt nok til å luske meg ned til selskapet igjen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Blondie65 skrev:

Ikke noe vits før midnatt her i alle fall - alt for mye raketter.

Du sier noe. Jeg tar siste glass champis og teller ned til midnatt. 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på 1 år her , da blir d bare oss tre. Mannen røyker cigar ute as we speak

Anonymkode: 84536...071

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle her på KG!

Her har jeg spist alt for mye mat, og nå sitter jeg å hører på beroligende kattemusikk. Har ei lita ei her som ikke er all verdens begeistret for fyrverkeri. Enda får det greit, men når det nærmer seg 12 må vi vel søke tilflukt på badet. Der har jeg feiret nyttår de siste årene. Går egentlig helt greit, men hadde heller lagt meg å sove!

Håper alle får et riktig så flott 2020🌟

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det bare meg, eller smeller noen av årets raketter skikkelig som bomber 😳 har aldri hørt noe som dette før! Skulle tro noen bombet oss her jeg bor!

Heldigsvis snart over! 🙌🏻

Godt nyttår folken! Så får vi håpe at innen 2020 er omme har tatt av 7 kg til, funnet meg en mann å dele livet med 🥳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...