Gjest SVK Skrevet 30. desember 2019 #1 Del Skrevet 30. desember 2019 Tråd for oss som titter innom Kvinneguiden på nyttårsaften. Håper vi alle får et flott nyttårsaften og et godt nytt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 30. desember 2019 #2 Del Skrevet 30. desember 2019 Så hyggelig! Godt nyttår til deg og alle her!❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 30. desember 2019 #3 Del Skrevet 30. desember 2019 Skal ikke se bort i fra at jeg titter innom i morgen kveld. Godt nytt år 💥 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 30. desember 2019 #4 Del Skrevet 30. desember 2019 Godt nytt år! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 30. desember 2019 #5 Del Skrevet 30. desember 2019 Her blir jeg med! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. desember 2019 #6 Del Skrevet 30. desember 2019 Stikker nok innom jeg også, har ikke noe bedre å foreta meg, så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. desember 2019 #7 Del Skrevet 30. desember 2019 Godt nytt år til dere også. Her blir det en rolig nyttårsaften med oss fem + Mamma. Så det blir middag, knusing og spising av pepperkakehus, masse brettspill og julesnop, Kongelig Varieté på TV (det ser vi alltid) og en tur ut for å se på fyrverkeriet. Det blir nok fint. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2019 #8 Del Skrevet 30. desember 2019 2 timer siden, Luna Llena skrev: Stikker nok innom jeg også, har ikke noe bedre å foreta meg, så.. Selvsagt har jeg ikke noe bedre å foreta meg jeg heller. Jeg har sagt NEI! til absolutt alt, for jeg skal ha langskravlevakt på KG sammen med dere! Snart Godt Nytt år og takk for mange hyggelige ordvekslinger i det gamle året 2019. Skal vi enes om at vi skal skravle enda bedre sammen i det nye året? #ledendespørsmål 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. desember 2019 #9 Del Skrevet 30. desember 2019 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Selvsagt har jeg ikke noe bedre å foreta meg jeg heller. Jeg har sagt NEI! til absolutt alt, for jeg skal ha langskravlevakt på KG sammen med dere! Snart Godt Nytt år og takk for mange hyggelige ordvekslinger i det gamle året 2019. Skal vi enes om at vi skal skravle enda bedre sammen i det nye året? #ledendespørsmål Takk i like måte Hoppe Ja, vi skal skravle og ha det artig i det kommende året, den er jeg helt klart med på 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. desember 2019 #10 Del Skrevet 30. desember 2019 Stikker nok nesa innom, men til en forandring skal jeg faktisk feire med noen. Er på reise fra familiebesøk og tok en stopover og skal feire med en gammen studievenninne før jeg oser videre hjem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2019 #11 Del Skrevet 31. desember 2019 Vertinnegave innkjøpt. Nå er det bare å finne en passende buss og tusle avsted. Godt nytt år alle KG'ere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. desember 2019 #12 Del Skrevet 31. desember 2019 (endret) Godt nyttår! Lov å kjøpe gaver til verten i denne tråden også. Endret 31. desember 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 31. desember 2019 #13 Del Skrevet 31. desember 2019 4 timer siden, SVK skrev: Godt nyttår! Lov å kjøpe gaver til verten i denne tråden også. Det hadde jo egentlig vært svært hyggelig!😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2019 #14 Del Skrevet 31. desember 2019 Melder meg inn her jeg også 🙂 Blir sittende alene i dag. Godt nyttår alle sammen ✨🎆🙂 Anonymkode: f6089...d77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 31. desember 2019 #15 Del Skrevet 31. desember 2019 Nybakte kanelboller og stjerneskudd til verten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 31. desember 2019 #16 Del Skrevet 31. desember 2019 Titter innom her for å ønsker dere en fin kveld. Er straks på vei ut døra for å dra i selskap. De siste 3årene har jeg vært alene, to av årene har jeg vært barnevakt for et sovende barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. desember 2019 #17 Del Skrevet 31. desember 2019 @Rumle Kanelboller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2019 #18 Del Skrevet 31. desember 2019 (endret) Stikker innom en tur jeg også Her tilbringes kvelden i stillongs og koseullkjole, nettopp spist litt og bikkja ligger utslått i sofaen ved siden av meg, godt fornøyd etter en lang fjelltur tidligere i dag. Bryr seg null om rakettene som smeller jevnt og trutt i nabolaget. Trodde jeg ble alene i kveld siden mannen min har vakt og den håpefulle skulle på fest, men jentungen orker ikke på fest i kveld likevel pga heftig drittvær med sterk vind og regn. Så nå er planen å se Once upon a time in Hollywood Godt nyttår til dere alle, gleder meg til et nytt år med alt det rare man leser her på forumet. Og; takk for det gamle; it´s been a ride 🌺🌺 Endret 1. januar 2020 av skruf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. desember 2019 #19 Del Skrevet 31. desember 2019 Godt nyttår, kos dere best mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
however Skrevet 31. desember 2019 #20 Del Skrevet 31. desember 2019 Godt nyttår 🎉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå