Gjest Geirfuglen Skrevet 8. januar 2020 #161 Skrevet 8. januar 2020 Jeg skal til innsett neste onsdag og prøver å planlegge i forhold til jobb. Vet dere hvor lenge etter innsett man pleier å ha oppfølging igjen?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #162 Skrevet 8. januar 2020 2 minutter siden, Geirfuglen skrev: Jeg skal til innsett neste onsdag og prøver å planlegge i forhold til jobb. Vet dere hvor lenge etter innsett man pleier å ha oppfølging igjen? Det går 14 dager omtrent til du skal ta blodprøve. Og er du ikke gravid så avtales nytt forsøk og er du gravid får du vel ultralyd i en eller annen uke. Anonymkode: 1df65...784
Gjest Geirfuglen Skrevet 8. januar 2020 #163 Skrevet 8. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går 14 dager omtrent til du skal ta blodprøve. Og er du ikke gravid så avtales nytt forsøk og er du gravid får du vel ultralyd i en eller annen uke. Anonymkode: 1df65...784 Ok, supert! Takk for svar
mr.popcorn Skrevet 8. januar 2020 #164 Skrevet 8. januar 2020 På 7.1.2020 den 11.06, AnonymBruker skrev: Skjønner. Tenkte på svar på når du har ringt å spurt hvor lamg tid det tar? Anonymkode: 1df65...784 Når jeg ringte i august sa de at vi var i gang før jul, mest sannsynlig lenge før jul. Og når jeg ringte i oktober sa de at vi hvertfall ikke var i gang før ut på nyåret en gang. Så nå er jeg litt redd for å ringe igjen. Tror konklusjonen er at de ikke aner når det dukker opp noen "riktig" donor.
mr.popcorn Skrevet 8. januar 2020 #165 Skrevet 8. januar 2020 Noen av dere som har diabetes? Jeg er veldig spent på hvordan det blir med hormoner og blodsukker. Føler det er gode systemer som passer på når jeg blir gravid, men ikke så mye info om hva jeg kan forvente av hormonene.
Neutral90 Skrevet 8. januar 2020 #166 Skrevet 8. januar 2020 1 time siden, Geirfuglen skrev: Ok, supert! Takk for svar Du skal ha ul i uke 7 ca, hvis du blir gravid altså 3 uker etter en evnt pos test. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #167 Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, Geirfuglen skrev: Jeg skal til innsett neste onsdag og prøver å planlegge i forhold til jobb. Vet dere hvor lenge etter innsett man pleier å ha oppfølging igjen? Jeg tok hjemmetest 10 dager etter innsett, ikke noe blodprøve. Etter det var det ultralyd i uke 7 (for jeg ble gravid), hadde testen vært negativ hadde det ikke vært mer oppfølging. Varier litt fra sted til sted. Anonymkode: 61d73...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #168 Skrevet 8. januar 2020 Jeg får UL i uke 9 på riksen. Litt lenge å vente, men da ser man kanskje litt mer? Anonymkode: 5ffb6...f79
TiiBii Skrevet 8. januar 2020 Forfatter #169 Skrevet 8. januar 2020 5 timer siden, Geirfuglen skrev: Jeg skal til innsett neste onsdag og prøver å planlegge i forhold til jobb. Vet dere hvor lenge etter innsett man pleier å ha oppfølging igjen? På Riksen må du ta blodprøven (Før kl 09:30) for å registrere resultatet i deres systemer. De ringer deg samme dag og gir resultatet. Er det negativt blodprøve så spør de deg om du ønsker å bli med på ny runde så fort som mulig eller om du ønsker pause. Så min erfaring er at det er veldig lurt å ta den blodprøven for å ha foten innenfor😉😊 1
Neutral90 Skrevet 8. januar 2020 #170 Skrevet 8. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får UL i uke 9 på riksen. Litt lenge å vente, men da ser man kanskje litt mer? Anonymkode: 5ffb6...f79 Jeg ville motsatt meg dette. Poenget med ul etter ivf er å avdekke om det er en exu, siden det er forhøyet sjanse for det ved ivf. Om du går til uke 9 er det for mange for sent å avverge egglederruptur, fordi embryo er for stort i forhold til uke 7.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #171 Skrevet 8. januar 2020 5 timer siden, mr.popcorn skrev: Når jeg ringte i august sa de at vi var i gang før jul, mest sannsynlig lenge før jul. Og når jeg ringte i oktober sa de at vi hvertfall ikke var i gang før ut på nyåret en gang. Så nå er jeg litt redd for å ringe igjen. Tror konklusjonen er at de ikke aner når det dukker opp noen "riktig" donor. Å æsj 😕 Anonymkode: 1df65...784 1
VeronicaAmanda Skrevet 8. januar 2020 #172 Skrevet 8. januar 2020 Hei jenter💜 Melder meg inn her.... Måtte 2020 bli vårt år🙏🏻 Sekundær infertil. 31dager siden jeg mistet mitt sååå etterlengtede mirakel😢 Var 5+3 gravid etter første fersk forsøk. Ingen på frys😔 Venter fortsatt på mensen etter aborten. Skal ringe inn i Februar for oppstartsdato i begynnelsen av Mars. Må bare ha en liten pause💜😔 Har ei nydelig lita jente på snart 8år fra før. Ble spontant gravid med henne etter et mislykket ivf forsøk i 2011. Har ikke brukt prevensjon etter det. Samme mann og ingen feil funnet. Uforklarlig. Er 33 (straks 34år)😊 1
VeronicaAmanda Skrevet 8. januar 2020 #173 Skrevet 8. januar 2020 På 2.1.2020 den 17.59, Patriotpaula skrev: Blir med over hit jeg også, jeg spontanaborterer ICSI-spiren i skrivende stund. Det har holdt på en times tid og nå venter jeg egentlig på at det skal komme mer 😢 😢 vet hvordan du har det, mistet selv rett før jul😭 Er sååååå urettferdig og sender deg en STOR KLEM❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #174 Skrevet 8. januar 2020 2 hours ago, Neutral90 said: Jeg ville motsatt meg dette. Poenget med ul etter ivf er å avdekke om det er en exu, siden det er forhøyet sjanse for det ved ivf. Om du går til uke 9 er det for mange for sent å avverge egglederruptur, fordi embryo er for stort i forhold til uke 7. Ja, jeg tok ansvaret selv og bestilte supertidlig ul i uke 5 bare for å sjekke at det var rett plassert, og det var det heldigvis, men da så man jo ikke noe annet enn det. Anonymkode: 5ffb6...f79
Neutral90 Skrevet 8. januar 2020 #175 Skrevet 8. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tok ansvaret selv og bestilte supertidlig ul i uke 5 bare for å sjekke at det var rett plassert, og det var det heldigvis, men da så man jo ikke noe annet enn det. Anonymkode: 5ffb6...f79 Ja da skjønner jeg
H31 Skrevet 8. januar 2020 #176 Skrevet 8. januar 2020 Altså, å SA er så vondt både i kropp og sjel at jeg ikke har ord. Trodde alt var over på lørdag, men det kom tilbake med full kraft i dag.. Er proxan dumt å ta, bør jeg heller dra ut å kjøpe Paracet..? 🥺 Dere som har hatt en SA tidligere, når fikk dere begynne på ny runde med frys? 1
Patriotpaula Skrevet 8. januar 2020 #177 Skrevet 8. januar 2020 4 timer siden, VeronicaAmanda skrev: 😢 vet hvordan du har det, mistet selv rett før jul😭 Er sååååå urettferdig og sender deg en STOR KLEM❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Det gikk heldigvis bra med oss 🙏 Det var ingen abort, selv om jeg var heeeelt sikkert i min sak når smerte og blødning begynte forrige torsdag. Vi så et lite bankende hjerte på UL på mandag ❤️ Jeg kjenner til hva du har gått igjennom, vi mistet selv spiren vår i juni i uke 9... 🙁 4
Neutral90 Skrevet 8. januar 2020 #178 Skrevet 8. januar 2020 7 minutter siden, H31 skrev: Altså, å SA er så vondt både i kropp og sjel at jeg ikke har ord. Trodde alt var over på lørdag, men det kom tilbake med full kraft i dag.. Er proxan dumt å ta, bør jeg heller dra ut å kjøpe Paracet..? 🥺 Dere som har hatt en SA tidligere, når fikk dere begynne på ny runde med frys? Uff så leit ❤️ måtte måle hcg ned til under 5,så fikk jeg begynne på neste mens etter det. Håper det går raskt! 2
Gjest Geirfuglen Skrevet 8. januar 2020 #179 Skrevet 8. januar 2020 Uff, får så vondt av dere som har mistet. 😢 Det føles mye heftigere nå enn da jeg ble gravid med sønnen vår. Det gikk så enkelt og greit. Nå føler jeg at vi investerer så utrolig mye penger, følelser, tid, motivasjon..alt.. Må være så ekstra vondt å miste da. God klem til dere ❤️
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #180 Skrevet 8. januar 2020 På 7.1.2020 den 7.38, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg også på! Jeg og min samboer har heller ikke vært samboere i 2 år av jobbmessige grunner (men vært kjærester lenge). Hvilken klinikk bruker dere? Anonymkode: 49a87...c46 Vi bruker Porsgrunn... måtte dere også vente? Anonymkode: 98671...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå