Neutral90 Skrevet 1. mars 2020 #961 Del Skrevet 1. mars 2020 Jiiiipppi @Deseo ❤️❤️🌺🌸 Skjønner bekymringene dine, men steg 1 er oppnådd - enn så lenge er du gravid og uansett hva som eventuelt skjer er det ikke noe du får gjort noe fra eller til, så håper vi det holder helt inn 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 1. mars 2020 #962 Del Skrevet 1. mars 2020 Herlig @Deseo! Dette er det bare å krysse fingrene for at er skikkelig babystrek ❤️ Er nok veldig vanlig det det at man ikke helt klarer å glede seg over at slik tidlige resultat.. Vi som holder på med ivf er jo vant til skuffelser, så det er jo litt uvirkelig å tenke tanken at det faktisk kan bli en baby ut av det til slutt. Jeg har troen på deg! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiiBii Skrevet 1. mars 2020 Forfatter #963 Del Skrevet 1. mars 2020 2 timer siden, Deseo skrev: Fortsatt tidlig, men dagens resultat. 10 000 tanker som går nå.. Er det for tidlig? Er det skyggestrek? Er det kjemisk? Blir det ny SA? Skjer det rundt samme tid som de andre gangene? Uff.. Trodde jeg skulle bli mer glad, men merker at jeg er mer bekymret. 😥 Oooh, spennende🙌🏼😬❤️😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2020 #964 Del Skrevet 1. mars 2020 Huff nå er jeg bekymra.. skal ta ut egg til uka & i dag hadde jeg såå mye vannete utflod.. det kom masse, kunne presse ut liksom.. kan det være egga? Anonymkode: 5d24a...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popkorn Skrevet 1. mars 2020 #965 Del Skrevet 1. mars 2020 6 timer siden, Melie skrev: Dag 3 på lutinus, og helt vanvittig stinn og oppblåst i magen.. 😳 flere som har hatt det sånn? Vært litt oppblåst ja, men ikke så mye... verre med crinone for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. mars 2020 #966 Del Skrevet 1. mars 2020 Har noen erfaring med østrogen og fryseforsøk? Hvis dette forsøket ikke går, så rekker vi akkurat nytt fryseforsøk før påske, men der er bare akkurat. Så si at jeg er på ul og kroppen ikke er klar og vi må avbryte, vil jeg få en blødning hvis jeg slutter på østrogen da, selv om jeg ville være på cd 13-14? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 1. mars 2020 #967 Del Skrevet 1. mars 2020 11 timer siden, Piju skrev: Det har gått bra med de to første dosene - merker ingenting foreløpig, vet ikke om det er godt eller dårlig tegn 🙂🙃 Sprøyta er mindre skummel enn man tror. Lykke til på onsdag! Takk! Jeg har diabetes, så er vant med sprøyter. Tenker det er en bra ting å ikke merke så mye. Er nok annet å tenke på i denne prosessen. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 2. mars 2020 #968 Del Skrevet 2. mars 2020 Tusen takk @Neutral90 @prøverpåny @TiiBii 🥰❤️ Vet at jeg ikke får gjort så mye med hvordan det ender, men hardt er det. 🙄 Må prøve å tenke så positivt som mulig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #969 Del Skrevet 2. mars 2020 ....og der var nok et mislykket ivf-forsøk et faktum 😭 Alle graviditetssymptomer skyldes selvfølgelig bare støttemedisiner. Har holdt på i flere år og dette var det fjerde fryseforsøket. Hvordan i all verden motiverer man seg for et nytt? Mister helt trua på at vi noen gang skal komme i mål. Anonymkode: 432e7...7a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 2. mars 2020 #970 Del Skrevet 2. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: ....og der var nok et mislykket ivf-forsøk et faktum 😭 Alle graviditetssymptomer skyldes selvfølgelig bare støttemedisiner. Har holdt på i flere år og dette var det fjerde fryseforsøket. Hvordan i all verden motiverer man seg for et nytt? Mister helt trua på at vi noen gang skal komme i mål. Anonymkode: 432e7...7a5 Så trist å høre💔 jeg hadde nettopp mitt fjerde fryseforsøk, hvorav 2 ferskforsøk før dette, er på fjerde året nå. Fikk satt inn 2 egg nå den 19.02 og skulle ta blodprøve den 09.03, men på fredagen kom mensen for fullt og testen visste negativ..😭 Alt blir så mørkt, da jeg virkelig hadde trua på denne gangen. Sitter ofte å tenkter på om jeg i det heletatt kommer til å få oppleve en graviditet😞 Har noen gang vurdert å kontakte psykolog bare for å få snakket ut om alt. Men det er viktig og ikke miste all trua, vi alle må ha et håp uansett hvor mørkt alt ser ut. Idag sender jeg prøve til Hellas for å få utelukke evt infeksjoner og håpe på at det bare kunne vært en antibiotikakur som gjør at gullegget ikke vil feste seg💝🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 2. mars 2020 #971 Del Skrevet 2. mars 2020 Hei vakre damer. Er det noen som har opplevd og fått mensen med skikkelige mensensmerter og trudde alt håp har vært ute men har vært gravid ? Jeg fikk mensen og tok en test ( dag 9 etter innsett - Negativ ) skal egentlig ta blodprøve 09.03. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 2. mars 2020 #972 Del Skrevet 2. mars 2020 På 26.2.2020 den 19.25, Neutral90 skrev: Jepp når du satt inn så var du allerede 5 dpo. I dag er du 12 dpo. Tusen takk for svar❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokokos Skrevet 2. mars 2020 #973 Del Skrevet 2. mars 2020 15 minutter siden, Bell skrev: Hei vakre damer. Er det noen som har opplevd og fått mensen med skikkelige mensensmerter og trudde alt håp har vært ute men har vært gravid ? Jeg fikk mensen og tok en test ( dag 9 etter innsett - Negativ ) skal egentlig ta blodprøve 09.03. Hva sier klinikken du bruker? Har dessverre opplevd det samme som deg... Klinikken min ønsket likevel blodprøve på testdag, men den var (som ventet) negativ. Hvor mange dagers satte du inn? Fersk eller frys? Sender en klem og håper det beste for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 2. mars 2020 #974 Del Skrevet 2. mars 2020 Akkurat nå, Kokokos skrev: Hva sier klinikken du bruker? Har dessverre opplevd det samme som deg... Klinikken min ønsket likevel blodprøve på testdag, men den var (som ventet) negativ. Hvor mange dagers satte du inn? Fersk eller frys? Sender en klem og håper det beste for deg! Jeg har ikke snakket med klinikken enda, gikk litt i bakken her. Men jeg regner med at di ønsker blodprøve uansett for registrering. Jeg satte inn 2 - 5dagers, frys. Tusen takk❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokokos Skrevet 2. mars 2020 #975 Del Skrevet 2. mars 2020 2 minutter siden, Bell skrev: Jeg har ikke snakket med klinikken enda, gikk litt i bakken her. Men jeg regner med at di ønsker blodprøve uansett for registrering. Jeg satte inn 2 - 5dagers, frys. Tusen takk❤️ Har du stått på støttemedisin? Noen medisiner kan jo også gi blødninger. Ville tatt kontakt med klinikken - kanskje blodprøven kan fremskyndes noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 2. mars 2020 #976 Del Skrevet 2. mars 2020 3 minutter siden, Bell skrev: Jeg har ikke snakket med klinikken enda, gikk litt i bakken her. Men jeg regner med at di ønsker blodprøve uansett for registrering. Jeg satte inn 2 - 5dagers, frys. Tusen takk❤️ Det betyr at du er 14 dpo i dag, og dagen de fleste naturlig får mensen om de ikke er gravid (og har en 28 dagers syklus). Sikkert ikke det du vil høre, men blod + smerter på 14 dpo +negativ test vil for de fleste bety ikke gravid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 2. mars 2020 #977 Del Skrevet 2. mars 2020 7 minutter siden, Kokokos skrev: Har du stått på støttemedisin? Noen medisiner kan jo også gi blødninger. Ville tatt kontakt med klinikken - kanskje blodprøven kan fremskyndes noe? Jeg står på Lutinus, ja det kan være lurt, jeg skal ta kontakt med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bell Skrevet 2. mars 2020 #978 Del Skrevet 2. mars 2020 7 minutter siden, Neutral90 skrev: Det betyr at du er 14 dpo i dag, og dagen de fleste naturlig får mensen om de ikke er gravid (og har en 28 dagers syklus). Sikkert ikke det du vil høre, men blod + smerter på 14 dpo +negativ test vil for de fleste bety ikke gravid Jeg begynner å bli vant med å ikke få positiv test, så jeg er veldig sikker selv på at det ikke betyr noe positivt😞 men takk for svar❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 2. mars 2020 #979 Del Skrevet 2. mars 2020 På 1.3.2020 den 14.47, AnonymBruker skrev: Huff nå er jeg bekymra.. skal ta ut egg til uka & i dag hadde jeg såå mye vannete utflod.. det kom masse, kunne presse ut liksom.. kan det være egga? Anonymkode: 5d24a...f27 Jeg har hentet ut egg i dag, var egg der. Og hatt masse masse utflod slik du beskriver uten at det har påvirket egguttaket 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 2. mars 2020 #980 Del Skrevet 2. mars 2020 5 egg er hentet ut på Porsgrunn i dag. Nå skal de ruges, krysser så alt jeg eier å har for at jeg slipper ny runde. Selve uttaket gikk greit, ikke vondt men litt ubehagelig. Men så var det jo litt ironisk at jeg i etterkant besvimte pga enten bedøvelsen eller morfinpreparatet jeg fikk, som jeg jo hadde fått ekstra mye av 🤭 Men herregud, for noen hyggelige og flinke folk som jobber der! Var tre sykepleiere og en overlege som sjekke til meg omtrent hele tiden 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå