Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Heafyy skrev:

Hei. Er det noen av dere som har erfaring med menopur og Progynova? Fikk ny protokoll sendt i posten i dag og disse medisinene er nye for meg.

Jeg har ikke merket noen bivirkninger av disse 😉😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Heafyy skrev:

Hei. Er det noen av dere som har erfaring med menopur og Progynova? Fikk ny protokoll sendt i posten i dag og disse medisinene er nye for meg.

Jeg fikk menopur på mitt siste ivf forsøk. På mine andre forsøk har jeg fått på gonal f og fostimon. 

 

På mitt tredje skulle jeg gå på menopur ihåp om å få bedre kvalitet på eggene mine, men hos meg ga dette forsøket det dårligste resultatet. Mindre befruktet egg og ingen  kunne fryses. Måtte sette inn egg på dag 2 ihåp om at dette skulle klare seg videre i livmor,  noe det ikke gjorde  

 

Så for min del har menopur gitt det dårligste resultatet men for noen gir det bedre.

 

Lykke til

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle

Tok test i dag 9 dager etter innsett som var negativ😥 ser ut som det aldri vil klaffe for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mumlehumle skrev:

Tok test i dag 9 dager etter innsett som var negativ😥 ser ut som det aldri vil klaffe for oss. 

Så leit å lese, god klem til deg 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
1 time siden, Neutral90 skrev:

Så leit å lese, god klem til deg 🧡

Tusen takk. Er helt knust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Mumlehumle skrev:

Tok test i dag 9 dager etter innsett som var negativ😥 ser ut som det aldri vil klaffe for oss. 

Satte du inn 5-dagers? Stor klem💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Mumlehumle skrev:

Tok test i dag 9 dager etter innsett som var negativ😥 ser ut som det aldri vil klaffe for oss. 

Så trist 😕 klem sendes til deg.

Hvilket sykehus hadde du forsøk hos?

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så trist 😕 klem sendes til deg.

Hvilket sykehus hadde du forsøk hos?

Anonymkode: 4e108...925

Var eggdonasjon i Finland. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Var eggdonasjon i Finland. 

Okei :) da har dere nok hatt en lang vei i prøvetiden? Hvor lenge har dere prøvd? Hvorfor valgte dere eggdonor?

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei :) da har dere nok hatt en lang vei i prøvetiden? Hvor lenge har dere prøvd? Hvorfor valgte dere eggdonor?

Anonymkode: 4e108...925

Vi har holdt på siden januar 2018. 5 insett og 3 forskjellige donorer. Så nå har vi innsett at vi få enten være barnløs eller tenke på andre alternativer som fosterhjem og adopsjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Vi har holdt på siden januar 2018. 5 insett og 3 forskjellige donorer. Så nå har vi innsett at vi få enten være barnløs eller tenke på andre alternativer som fosterhjem og adopsjon. 

Uff, kjære deg, verden er ikke rettferdig 🧡 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mumlehumle skrev:

Vi har holdt på siden januar 2018. 5 insett og 3 forskjellige donorer. Så nå har vi innsett at vi få enten være barnløs eller tenke på andre alternativer som fosterhjem og adopsjon. 

Åjj. Vi har prøvd siden 2016 og vi har ikke tenkt tanken å gi oss enda.

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åjj. Vi har prøvd siden 2016 og vi har ikke tenkt tanken å gi oss enda.

Anonymkode: 4e108...925

Håper dere lykkes 💜 

Vil bare si at vi har alle ulike grenser, og at det kan vise mye styrke å sette strek når man kjenner det er rett. Vi har holdt på siden 2017, flere forsøk. Nå blir det kanskje forsøk med eggdonasjon. Jeg kjenner i alle fall at jeg ikke ønsker å holde på med dette i for mange år.  Det tar helt over livet på mange måter..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mumlehumle skrev:

Vi har holdt på siden januar 2018. 5 insett og 3 forskjellige donorer. Så nå har vi innsett at vi få enten være barnløs eller tenke på andre alternativer som fosterhjem og adopsjon. 

💜💜💜💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/9/2020 at 5:40 PM, Mumlehumle said:

Vi har holdt på siden januar 2018. 5 insett og 3 forskjellige donorer. Så nå har vi innsett at vi få enten være barnløs eller tenke på andre alternativer som fosterhjem og adopsjon. 

Hvis det er en trøst eller motivasjon så har jeg hørt om folk har prøvd i 10-15 år og blitt gravide :) og ei venninne av meg fikk beskjed at hun ikke kom til å bli gravid og det bare var å gi opp, og vips så ble hun gravid naturlig og har nå to barn. Jeg har også prøvd siden 2018 både naturlig og gjennom ivf, og er nå gravid ❤️ Selvom det ikke er lett, prøv å få andre ting i tankene, nyt sommeren og vær med venner og familie. Kanskje du føler deg klar igjen til høsten ❤️ er tøft når man er i det. Masse lykke til uansett hva du velger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager siden innsett (av 3-dagers). Altså 12 dpo. Har enda ikke testet. Testdag på tirsdag. Men har null symptomer, så har ikke veldig stort håp 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
2 timer siden, Maja92 skrev:

Hvis det er en trøst eller motivasjon så har jeg hørt om folk har prøvd i 10-15 år og blitt gravide :) og ei venninne av meg fikk beskjed at hun ikke kom til å bli gravid og det bare var å gi opp, og vips så ble hun gravid naturlig og har nå to barn. Jeg har også prøvd siden 2018 både naturlig og gjennom ivf, og er nå gravid ❤️ Selvom det ikke er lett, prøv å få andre ting i tankene, nyt sommeren og vær med venner og familie. Kanskje du føler deg klar igjen til høsten ❤️ er tøft når man er i det. Masse lykke til uansett hva du velger :) 

Grunnen til at jeg ikke har håp er at vi har gått igjennom eggdonasjon. Med 3 forskjellige donorer føler jeg at det er på tide å gå videre. Ved eggdonasjon er donor unge og friske og har barn fra før. Min mann er frisk som bare det, har aldri gått på så mye som en antibiotikakur i sitt liv. Vi har fra tre forskjellige kilder at han har perfekte svømmere. Så det må være noe med livmoren min tenker jeg og da er det vel ikke så mye å gjøre. Ble gravid ved forrige forsøk men som endte i sa, så hadde et lite håp denne gangen, men har innsett nå at det aldri kommer til å gå for oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kone92 skrev:

9 dager siden innsett (av 3-dagers). Altså 12 dpo. Har enda ikke testet. Testdag på tirsdag. Men har null symptomer, så har ikke veldig stort håp 😬

At du ikke har symptomer trenger ikke å bety noe. Har du testet deg med tidlig test? 

Anonymkode: efe02...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...