Gå til innhold

Prøverør 2020

TiiBii

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, HoDer skrev:

Syns det er koselig å følge rugere her jeg! Er veldig koselig når det lykkes for folk i gruppa. Også Støttende når man kan ruge sammen ❤️

Er jo egentlig helt enig i det. Er jo veldig fint om gruppen kan ta for seg alt som har med denne prosessen å gjøre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Bell skrev:

Hei. Er det noen her som har vært eller er på Spiren Trondheim? 
Erfaringer?
Jeg har nå vært i Tromsø og brukt 2 av 3 forsøk uten å lyktes, og ønsker å prøve oss i Trondheim nå 😌

Jeg har vært :) Gode erfaringer og ville absolutt anbefalt andre Spiren 😊 Jeg har en liten spiren-jente i magen ❤️ Send meg gjerne en PM melding hvis du vil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg forlater dere for denne gang. (Og holder meg forhåpentligvis borte) så flytter jeg inn på terminforum i stedet.

Vi har vært hos legen i dag og tatt test der, samt blodprøve som jeg får svar på på torsdag. 4+5 i dag🥰 

Den 29 juni skal vi på første ul og høre på hjertet 😍

Takk for støtte og fine ord.

Og masse lykke til til alle dere som er her inne. Håper dere alle blir rugere fremover ❤

Mange klemmer fra meg!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
7 minutter siden, Juneasi skrev:

Jeg vil bare si at jeg forlater dere for denne gang. (Og holder meg forhåpentligvis borte) så flytter jeg inn på terminforum i stedet.

Vi har vært hos legen i dag og tatt test der, samt blodprøve som jeg får svar på på torsdag. 4+5 i dag🥰 

Og masse lykke til til alle dere som er her inne. Håper dere alle blir rugere fremover ❤

Mange klemmer fra meg!

Du må ha lykke til videre med graviditeten. Plutselig er du kanskje tilbake med søskenforsøk 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Neutral90 skrev:

Hva er grunnen til klexane? Krysser fingre for vellykket forsøk :)

Godt spørsmål😅 Husker ikke helt årsaken. Men var vel fordi vi har hatt mange innsett uten resultat(?). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Juneasi skrev:

Mange klemmer fra meg!

Så utrolig koselig. Heier på dere💜💜💜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Heafyy skrev:

Så utrolig koselig. Heier på dere💜💜💜

Tusen takk🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mumlehumle skrev:

Du må ha lykke til videre med graviditeten. Plutselig er du kanskje tilbake med søskenforsøk 😀

Tusen takk🥰 vi har 2 på frys. Og jeg er gammel nok, så blir nok søskenforsøk ganske kjapt etter denne 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om man bytter privatklinikk må en gjennom de samme prøvene på nytt?

Anonymkode: 1df65...784

Ja, med mindre klinikken kan sende samtlige av resultatene til den nye 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Heafyy skrev:

Min erfaring fra bygdenorge er at dette er vanskelig 🙈 for eksempel min siruajson; når st Olavs rekvirerer prøver som jeg da  tar hos fastlegen, så blir de analysert på lokalsykehus - ja da inkluderes ikke resultatet i journalen hos st Olavs. Fordi de ikke er analysert på st Olavs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neutral90 skrev:

Min erfaring fra bygdenorge er at dette er vanskelig 🙈 for eksempel min siruajson; når st Olavs rekvirerer prøver som jeg da  tar hos fastlegen, så blir de analysert på lokalsykehus - ja da inkluderes ikke resultatet i journalen hos st Olavs. Fordi de ikke er analysert på st Olavs. 

Skjønner 😊 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg tenker å eventuelt bytte en gang. 

8 minutter siden, Heafyy skrev:

Takk. 

Noen som har opplevd at de sliter under innsett, på grunn av at livmorhalsen har en slags bøy eller knekk. Lurer på om det kan være årsak til at det ikke har gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg har vært :) Gode erfaringer og ville absolutt anbefalt andre Spiren 😊 Jeg har en liten spiren-jente i magen ❤️ Send meg gjerne en PM melding hvis du vil :) 

Så godt å høre🥰 Jeg begynner virkelig å gå i kjelleren av alt styret rundt ivf, og håper virkelig at det skal kunne gå hos spiren😏 Jeg er ikke så flink med dette forumet og er ikke helt sikker på hvordan jeg sender PM🙉 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bell skrev:

Så godt å høre🥰 Jeg begynner virkelig å gå i kjelleren av alt styret rundt ivf, og håper virkelig at det skal kunne gå hos spiren😏 Jeg er ikke så flink med dette forumet og er ikke helt sikker på hvordan jeg sender PM🙉 

Har sendt deg mld 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Juneasi skrev:

Mange klemmer fra meg!

Masse lykke til videre! Håper du får en nydelig frisk baby neste år 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HoDer skrev:

Masse lykke til videre! Håper du får en nydelig frisk baby neste år 😊

Tusen takk!

Håper du kommer etter snart 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som står på venteliste for sæddonor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jo håpet å også være ruger denne helgen, men eggløsning er forsinket og det blir innsett neste uke fredag for meg 😊 da blir jeg med i rugeklubben med litt forsinkelse 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Avianna skrev:

Hadde jo håpet å også være ruger denne helgen, men eggløsning er forsinket og det blir innsett neste uke fredag for meg 😊 da blir jeg med i rugeklubben med litt forsinkelse 😁

Fingers crossed for oss alle🤞🤞

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet hvor lang tid det tar fra søknad om IVF hos st Olavs til jeg hører noe fra dem? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Yellowbutton skrev:

Noen her som vet hvor lang tid det tar fra søknad om IVF hos st Olavs til jeg hører noe fra dem? 😊 

Hos oss gikk det knapt 2 mnd fra henvisning var sendt til vi var satt opp til første time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...