Gå til innhold

Hvor gjør dere av brukte truser når dere bor på hotell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt råd til hotell, hadde jeg sikkert hatt råd til å kaste de trusene.

Anonymkode: 148dc...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Note to self: ikke bruk safen på hotellrommet. Folk kan ha oppbevart de sure trusene sine der.. 

Anonymkode: c5ab9...241

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, kan du svare snart på hvor du la trusene dine før du begynte å legge dem i safen? 😅😅😅

(Uavhengig av om dette er en trolletråd eller ikke så trenger jeg svar nå!)

Anonymkode: 74985...fbb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger skitne truser i safen... har du noe rundt, eller ligger de der med bruktsiden mot safen? Isåfall er det veldig grisete...

Anonymkode: c12fd...0a7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omlag 100 reisedøgn i året, og har aldri opplevd at trusene mine har blitt borte. 😂

Mine havner i en pose i bagasjen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ansvar for at renholdspersonalet på hoteller har dårlig lønn. Så jeg henger fra meg brukte truser i en pose på badet. Og, lar den henge når jeg drar. Prøver alltid å bruke litt varierte truser i løpet av et opphold. Kjøpere av slikt har jo forskjellig smak. 

Dagen kunne jeg aldri tenkt meg å bruke til truser, det blir bare vond lukt av. Safer er jo alt for tette for truser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger selvfølgelig brukte truser i en egen pose, gjerne i kofferten.

Å legge dem i safen uten pose eller lignende rundt er direkte uhygienisk og ekkelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt råd til hotell, hadde jeg sikkert hatt råd til å kaste de trusene.

Anonymkode: 148dc...15a

Hæ?

Kan du utdype den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Hæ?

Kan du utdype den

Hotell er dyrt. Truser er ikke så dyrt. Hadde jeg hatt råd, hadde jeg nok bare kastet dem, og kjøpt noen nye.

Anonymkode: 148dc...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvertfall ikke lyst til å legge ting i safen lenger.... takk ts 

Anonymkode: 6a973...5d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Ja jeg pleier å legge de i en egen pose. Men ikke før jeg skal reise derfra. Før det pleide de å ille slengt litt rundt omrkring, men jeg hadde alltid kontroll på hvor mange det var og omtrenltig hvor de var. Dette er ikke noe tulletråd, jeg hadde for bare noen måneder siden en 45 minutters krangel med en hotellsjef hvorpå trusa plutselig dukket opp når jeg truet med politiet. Jeg er hundre prosent sikker på at det er noen av de ansatte.

Det kan nok hende terskelen for å ta de hadde vært høyere om jeg hadde pakket de ned i kofferten etterhvert som de ble brukt, men nå tar jeg uansett ingen sjanser lenger.

Anonymkode: 8306d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke noe tulletråd, jeg hadde for bare noen måneder siden en 45 minutters krangel med en hotellsjef hvorpå trusa plutselig dukket opp når jeg truet med politiet.

Anonymkode: 8306d...5c2

Du diskuterte trusene dine med hotellsjefen i tre kvarter. Hadde kanskje vært enklere å ha skittentøypose som folk flest da, istedenfor å la dem slenge rundt.

Anonymkode: 43b7d...f39

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hotell er dyrt. Truser er ikke så dyrt. Hadde jeg hatt råd, hadde jeg nok bare kastet dem, og kjøpt noen nye.

Anonymkode: 148dc...15a

Nå er ikke hotell så himla dyrt men jeg har truser som er i sett med bh'ene mine og de er ikke akkurat billige så...

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Holder alt skittentøyet mitt samlet i en pose vel. Denne posen ligges i bagen. Rene klær legges i hyllene på rommet. Skittentøyet holder jeg da for meg selv.

Legger ikke slikt i en safe hvertfall! Fysj for en ekkel vane.
 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før det pleide de å ille slengt litt rundt omrkring, men jeg hadde alltid kontroll på hvor mange det var og omtrenltig hvor de var. Dette er ikke noe tulletråd, jeg hadde for bare noen måneder siden en 45 minutters krangel med en hotellsjef hvorpå trusa plutselig dukket opp når jeg truet med politiet.

Du har skittentøyet ditt liggende slengt?? Hvordan forventer du at renholdspersonellet skal rengjøre rommet? Hold alt samlet!

45 min krangel med hotellsjefen? Du virker da helt tullerusk!

Anonymkode: 5e8c3...8a6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ja, jeg har sett en del bebodde hotellrom i mitt liv der folk oppfører seg som om hotellet er tjenerstanden og hotellgjesten bare slenger alt fra seg hvor som helst. Du er nok en av de TS. Gjør du slik hjemme også, eller er det bare på hotell?

Jeg synes du er en gris, TS. Både med å slenge trusene dine rundt over alt der en hotellansatt blir nødt å plukke opp dine skitne etterlatenskaper for å vaske. Men også når du legger dritne truser i safen. Ærlig talt.

Jeg tenker forøvrig helt anderledes enn deg. Jeg ønsker at hotellbetjeningen bruker minst mulig tid inne på mitt rom. Derfor er alle overflater ryddet når jeg går derfra slik at de kan tørke over bord og gulv fort og forsvinne igjen. Det koster meg ikke en svetteperle å holde slik orden. Så hva er det som gjør at du slenger trusene rundt deg? Liker du at de ansatte må plukke på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.12.2019 den 15.13, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ja jeg pleier å legge de i en egen pose. Men ikke før jeg skal reise derfra. Før det pleide de å ille slengt litt rundt omrkring, men jeg hadde alltid kontroll på hvor mange det var og omtrenltig hvor de var. Dette er ikke noe tulletråd, jeg hadde for bare noen måneder siden en 45 minutters krangel med en hotellsjef hvorpå trusa plutselig dukket opp når jeg truet med politiet. Jeg er hundre prosent sikker på at det er noen av de ansatte.

Det kan nok hende terskelen for å ta de hadde vært høyere om jeg hadde pakket de ned i kofferten etterhvert som de ble brukt, men nå tar jeg uansett ingen sjanser lenger.

Anonymkode: 8306d...5c2

Du får slutte å bo på hotell. Makan til oppførsel og for en rotekopp!! 

Anonymkode: 353b1...738

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...