Gå til innhold

Hvor gjør dere av brukte truser når dere bor på hotell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg putter de i safen. Min nye kjæreste lo seg i hjel da han så det. Men jeg er lei av at truser på mystisk vis forsvinner, og først dukker opp igjen når jeg truer hotellet med å ringe politiet. Og ofte kommer det en dårlig unnskyldning om at de trodde det var klær til vask.

Orker ikke bruke mer tid på det eller bekymre meg så jeg putter de rett og slett i safen. Er det virkelig så rart? Vil ikke tro jeg er den eneste som gjør det?

Anonymkode: 8306d...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg putter dem i en skittentøyspose og legger posen i bagasjen. Slenger de ikke fra meg på gulvet, feks. 

Anonymkode: 20575...1b3

Det samme gjør jeg :)

Anonymkode: 35cde...339

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd å få truser frastjålet av hotellansatte, men når man vet de kan selges for 50-100 dollar stykke er det egentlig ikke så rart en del ansatte blir fristet. Tror ikke det er så mange som lager styr for én forsvunnet truse, så de kommer vel som regel unna med det. Kanskje ikke med deg riktignok, men det er vel bare uflaks 😅

Anonymkode: f1535...545

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en rar problemstilling som jeg aldri har tenkt eksisterer før nå. Selvsagt samles brukt tøy som skal vaskes opp i en pose eller to og legges tettpakket tilbake i kofferten min. Kanskje er det bare meg som er for ryddig uten å anstrenge meg, men finnes det virkelig folk som lar brukt undertøy ligge strødd på gulvet? Det gjør det antagelig vis. Usj.  :sjokkbla:

Anonymkode: 21e99...aa8

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd noe slikt. Men som andre skriver, jeg pakker alltid med meg en pose eller flere til skittentøy. Posen henger enten på badet, klar til mer skittentøy, eller ligger i en koffert. Når jeg så pakker for å dra hjem, er det enklere å skille mellom skittent og rent, helst i hver sin koffert.

Anonymkode: 53a8c...f16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg putter de i safen. Min nye kjæreste lo seg i hjel da han så det. Men jeg er lei av at truser på mystisk vis forsvinner, og først dukker opp igjen når jeg truer hotellet med å ringe politiet. Og ofte kommer det en dårlig unnskyldning om at de trodde det var klær til vask.

Orker ikke bruke mer tid på det eller bekymre meg så jeg putter de rett og slett i safen. Er det virkelig så rart? Vil ikke tro jeg er den eneste som gjør det?

Anonymkode: 8306d...5c2

Disse brukte trusene som på mystisk vis forsvinner, ligger de i skittentøyspose i kofferten eller henslengt på gulvet? 

Anonymkode: d5d1f...e63

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg putter skittentøy i en pose i kofferten etter hvert. Hvis jeg skal være lenge borte har jeg ofte flere poser og sorterer etter farge og temperatur slik at jeg slipper å gjøre det når jeg kommer hjem og skal begynne å vaske. Har bodd mye på hotell i mitt liv, og har aldri opplevd at noe har forsvunnet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg putter de i safen. Min nye kjæreste lo seg i hjel da han så det. Men jeg er lei av at truser på mystisk vis forsvinner, og først dukker opp igjen når jeg truer hotellet med å ringe politiet. Og ofte kommer det en dårlig unnskyldning om at de trodde det var klær til vask.

Orker ikke bruke mer tid på det eller bekymre meg så jeg putter de rett og slett i safen. Er det virkelig så rart? Vil ikke tro jeg er den eneste som gjør det?

Anonymkode: 8306d...5c2

I safen faktisk... Den var om ikke annet ny.

Jeg har eget rom i koffert/bag for det evt en snørepose. (Kommer an på varigheten på oppholdet) 

Har aldri noensinne opplevd at klær forsvinner fra rommet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I skittentøyspose. Veldig spesielt om du opplever at de forsvinner

Anonymkode: 5de32...709

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skittent undertøy på reise legges i en plastpose til dette formålet, og legges i kofferten. Annet tøy som bluser og gensere, legges i en annen skittentøyspose for 40 C vask senere.

Har aldri tenkt tanken en gang at en skitten truse skal kunne forsvinne. Dette tror jeg er bare tullprat i en kjedelig romjul for noen....

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som alle andre skriver, legger de i en plastpose til skittent undertøy, vanlige klær i en annen pose. Har de i kofferten.

Jeg har bodd mye på hotell, og aldri har jeg fått noe frastjålet. 

Anonymkode: da7f9...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger skittentøy enten i eget rom i ryggsekken eller i en pose som jeg setter i skapet eller henger opp på en knagg. Aldri opplevd at noe forsvinner :fnise::forvirra:

Anonymkode: ed9f1...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg har skittentøyet mitt i en pose i kofferten. Jeg er også sånn som sorterer dette i forskjellige poser etter hvordan det skal vaskes når jeg kommer hjem.

Har også bodd mye på hotell i forskjellige deler av verden og Norge og har aldri opplevd at skittent undertøy blir stjålet. Har heller ikke opplevd andre tyveri fra hotellrom heller.

Jeg ser ikke helt for meg at hotellpersonell har lyst å grave ned i skittentøysposen i kofferten for å finne en truse de kan selge. Så da spør jeg hva du TS gjorde før du begynte å (mis)bruke safen til dette? Slengte du dem på gulvet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker Sloggi maxi i str L. Merkelig nok har ingen prøvd å stjele de, samme hvor jeg slenger de på hotellrommet. 🤪 

Anonymkode: bfd91...6d9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker Sloggi maxi i str L. Merkelig nok har ingen prøvd å stjele de, samme hvor jeg slenger de på hotellrommet. 🤪 

Anonymkode: bfd91...6d9

Jeg og. Skikkelig svære pansertruser, de kan jeg henge på dørhåndtaket. Ikke pokker om noen stjeler dem😁

Anonymkode: 5c1fc...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjør jeg :)

Anonymkode: 35cde...339

Og jeg 😄 safen 😂

Anonymkode: 3de32...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...