Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 1.1.2020 den 4.31, Scherbatsky skrev:

Jeg tenker at hvis man vil gjøre noe så kan man også:

1. Tenke etter om man kjenner noen som har det vanskelig, kanskje kan man også rekke ut hånden, som å invitere på en middag eller sende en melding helt uten press, men full av omtanke. Send en blomst eller tilby deg å gjøre noe de har behov for.

2. Donere penger til organisasjoner som jobber for å bedre mental helse.

3. Tenke over hva man sier og hvordan. Vi har alle spontane tanker, men man må ikke alltid skrive de ned og så poste de på internett for at alle skal se. Gørr gjør ingenting godt. Velg å spre godhet og å løfte andre opp. Særlig når noen er litt A5 i A4-Norge.

Helt enig. ♥ Men vil legge til at man kan bidra ved å tilby å treffes, spise middag eller whatever også til de man ikke vet har det vanskelig. ♥ Altså til alle. ♥ For det er ikke alle som forteller hvordan de har det. ♥ Jeg gjør ikke det... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anglofil skrev:

Tråden er ryddet for krenkende utsagn, samt svar til dette.

Anglofil (teamleder)

Det er bare trist at dere må rydde i denne tråden så ofte som dere må.

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en flott tale av Maud. Det var den mest rørende og vakre talen jeg har hørt. Sterke og fine jenten ❤

Endret av Honey Dew
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo hedre Ari med å la ham 'male' hele Norge rosa idag. Jeg skal ut en tur nå med rosa skjerf rundt halsen. Kom igjen, la oss kle på oss noe rosa alle sammen, hvem blir med på det?

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
3 minutter siden, gakk skrev:

Vi kan jo hedre Ari med å la ham 'male' hele Norge rosa idag. Jeg skal ut en tur nå med rosa skjerf rundt halsen. Kom igjen, la oss kle på oss noe rosa alle sammen, hvem blir med på det?

Jeg skal finne rosa sokker! Skal vi hashtagge på insta med #rosaforari ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All respekt til Maud, helt fantastisk tale ❤💔 

Mange flotte taler, men talen til søsknene hans også rørte langt inni hjertet 💔 

#rosaforAri 💗

Endret av Namine
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, The Kitten skrev:

Det er bare trist at dere må rydde i denne tråden så ofte som dere må.

Enig. Det er skammelig hvordan noen oppfører seg.  Voksne mennesker.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KGbrukerny

Nå når jeg har fått sunket det litt.. når talen til Greta Thunberg ble sammenlignet med Martin Luther King, hva i alle dager skal vi da sammenligne talen til Maud A med??? 
 

jeg er over meg av respekt, beundring og bøyer meg i støvet for jenta ❤️ For ei jente❤️❤️❤️❤️❤️ .. eier egentlig ikke ord.. håper hun får med seg litt av hva som blir sagt om henne, selvom jeg skjønner hun blir forståelig skjermet veldig godt, for disse ordene tror jeg hun trenger å lese i sorgen og savnet ❤️💔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
1 minutt siden, KGbrukerny skrev:

Nå når jeg har fått sunket det litt.. når talen til Greta Thunberg ble sammenlignet med Martin Luther King, hva i alle dager skal vi da sammenligne talen til Maud A med??? 
 

jeg er over meg av respekt, beundring og bøyer meg i støvet for jenta ❤️ For ei jente❤️❤️❤️❤️❤️ .. eier egentlig ikke ord.. håper hun får med seg litt av hva som blir sagt om henne, selvom jeg skjønner hun blir forståelig skjermet veldig godt, for disse ordene tror jeg hun trenger å lese i sorgen og savnet ❤️💔 

Tror ikke vi trenger å sammenligne den med noe som helst. Den var rett og slett enestående. ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, KGbrukerny said:

Nå når jeg har fått sunket det litt.. når talen til Greta Thunberg ble sammenlignet med Martin Luther King, hva i alle dager skal vi da sammenligne talen til Maud A med??? 
 

jeg er over meg av respekt, beundring og bøyer meg i støvet for jenta ❤️ For ei jente❤️❤️❤️❤️❤️ .. eier egentlig ikke ord.. håper hun får med seg litt av hva som blir sagt om henne, selvom jeg skjønner hun blir forståelig skjermet veldig godt, for disse ordene tror jeg hun trenger å lese i sorgen og savnet ❤️💔 

Lurer på om de typiske kongelige taleskriverne er med på å redigere det hun skrev.... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KGbrukerny
2 minutter siden, Gran3 skrev:

Lurer på om de typiske kongelige taleskriverne er med på å redigere det hun skrev.... 

Hvis du ikke skjønner at den kom kun rett fra hjertet og rett fra henne så får det stå for din regning. Jeg synes hun ihvertfall var/er fantastisk❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Maud bli en viktig del av kongehuset fremover som Ingrid Alexandra eller ikke, siden Martha sa fra seg prinsesse-tittel?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var virkelig en gripende bisettelse. Håper du har fått ro i din sjel nå, Ari.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Tror ikke vi trenger å sammenligne den med noe som helst. Den var rett og slett enestående. ♥️

Så enig.

En så ung jente...taler så sterkt.   Fantastisk.   Hun har mye av pappa'n sin i seg.

Jeg grein igjen når jeg så det en gang til.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, KGbrukerny said:

Hvis du ikke skjønner at den kom kun rett fra hjertet og rett fra henne så får det stå for din regning. Jeg synes hun ihvertfall var/er fantastisk❤️

Tror det er urealistisk å tenke at ingen så gjennom talen som skulle på TV. Hun kunne ha skrevet veldig personlig og privat info alle i Norge ikke burde vite om. Ja, det er alltids fint å tenke at hun skrev en fin tale helt av seg selv, men det er ikke slik offentlige taler fungerer. Statsministeren og kongen har hjelp til å skrive sine taler, for å passe på at de treffer publikum og er den riktige balansen av saklig og rørende

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldri dette skulle gå sånn inn på meg som det faktisk har gjort. Jeg er TRIST som faen og føler sånn med jentene til Ari. Mauds tale var rørende og rett fra hjertet. 
 

Hvil i fred Ari. 

Endret av Mekkapekka
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...