Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anne 69 skrev:

Jeg trodde Ari feiret julaften sammen med døtrene sine? 

Det er jo det som ble sagt, at de skulle feire denne julen sammen også, som tidligere. Men Maud sa i talen at de ikke hadde sett han på to uker...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16
1 minutt siden, Anne 69 skrev:

Jeg trodde Ari feiret julaften sammen med døtrene sine? 

Maud sa vel i talen at planen var at de skulle feire julaften sammen, men at slik ble det ikke. 
Med mindre jeg hørte feil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Justlooking said:

Det er jo det som ble sagt, at de skulle feire denne julen sammen også, som tidligere. Men Maud sa i talen at de ikke hadde sett han på to uker...

Det ble tydeligvis endringer i planer like før. Skal ikke spekulere i hva, men kan ha vært tungt for Ari.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at begravelsen varer i 3,5 timer? Er det fordi det er en kongelig og offentlig begravelse? Det høres helt forferdelig å sitte der så lenge 😓

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gorilla skrev:

Hva er grunnen til at begravelsen varer i 3,5 timer? Er det fordi det er en kongelig og offentlig begravelse? Det høres helt forferdelig å sitte der så lenge 😓

Det er en tv-sending. Der de viser bisettelsen, og snakker i tv-programmet før og etter bisettelsen. 

Endret av Ann Mo
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorilla skrev:

Hva er grunnen til at begravelsen varer i 3,5 timer? Er det fordi det er en kongelig og offentlig begravelse? Det høres helt forferdelig å sitte der så lenge 😓

det er vel tv-programmet som varer så lenge - ikke selve begravelsen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gorilla skrev:

Hva er grunnen til at begravelsen varer i 3,5 timer? Er det fordi det er en kongelig og offentlig begravelse? Det høres helt forferdelig å sitte der så lenge 😓

Den varer da ikke i 3,5 time. Det er TV-sendingen som varer i 3,5 time. Den starta 1,5 time før bisettelsen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet pappaen min da jeg var 12 år... Jeg føler så uendelig mye sorg med jentene hans.

Heldigvis har de mange gode mennesker rundt seg, og de kan få lov å sørge åpenlyst.

Det blir et annerledes liv for dem fremover, men det blir med tiden bedre. 
🦋🌻🌸

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viki6 said:

Sikker på at dere ikke mener den midterste datteren? Høyere enn den eldste, og med brunt, langt hår. 

Ja, det er godt mulig. Hun er 14, så kjærsten kan være 16-17 uten at det er uvanlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så fint å se hvor skjermet døttrene blir. De står i ring rundt dem.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det kan ha vært Håkon som satt med døtrene jeg, syns ikke jeg så han ved siden av Mette Marit. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stakkars prinsessene og familien. Hjerteskjærende, enda jeg orket ikke å se hele. Jeg får så vondt av dem alle.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DysterPytten skrev:

Synes det er så fint å se hvor skjermet døttrene blir. De står i ring rundt dem.

Heldigvis 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning, samt svar til dette.

Vær vennlig og ta hensyn til de etterlatte og sørgende i denne vanskelige tiden.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mattie16 skrev:

Maud sa vel i talen at planen var at de skulle feire julaften sammen, men at slik ble det ikke. 
Med mindre jeg hørte feil.

 

Jeg hørte ikke det, bare hørte hun sa de ikke hadde sett hverandre på to uker og at hun ikke hadde fått gitt ham tegningen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Justlooking skrev:

Jeg hørte ikke det, bare hørte hun sa de ikke hadde sett hverandre på to uker og at hun ikke hadde fått gitt ham tegningen..

Jeg hørte det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...