Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, Lille_Krokodille said:

Jeg skal finne rosa sokker! Skal vi hashtagge på insta med #rosaforari ?

Gjerne det! 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bisettelsen på NRK, som vanligvis har de beste overføringene syns jeg... Men! En nydelig bisettelse ble i stor grad ødelagt av en ekstremt hakkete sending og deler av sendingen frøs, gikk i svart og var uten lyd. Noe så j.... irriterende😡😡🤬

Men fikk med meg store deler av Mauds tale og den var utrolig flott! Imponert over hvor sterk og personlig den var. ❤️

Fikk dessverre ikke med meg noe særlig av søskenes taler...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Klappe skrev:

Kan Maud bli en viktig del av kongehuset fremover som Ingrid Alexandra eller ikke, siden Martha sa fra seg prinsesse-tittel?

Nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Lille_Krokodille skrev:

Jeg skal finne rosa sokker! Skal vi hashtagge på insta med #rosaforari ?

Jeg har ikke noe rosa jeg 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

For en flott tale av Maud. Det var den mest rørende og vakre talen jeg har hørt. Sterke og fine jenten ❤

Ja ,det er helt utroligt at hun klarte .Er mange i min familie som har mistet sin far tidlig,så føler veldig med døtrene. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Klappe skrev:

Kan Maud bli en viktig del av kongehuset fremover som Ingrid Alexandra eller ikke, siden Martha sa fra seg prinsesse-tittel?

Det virker usannsynlig. Verken Märtha eller Maud regnes som del av kongehuset, selv om de er i arverekken og del av kongefamilien. Vi ser aldri prinsesse Astrids aller prinsesse Ragnhilds barn representere for kongehuset, så det virker ikke sannsynlig at Märthas barn får slike roller heller.

Märtha har ikke sagt fra seg prinsessetittelen. Hun har kun sagt at hun ikke skal bruke den til kommersielle formål.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mauds tale var fantastisk vakker og gripende nydelig. Hun satte ord på en sorg som kun noen få kan kjenne seg igjen i, og hun fremstod som en sterk og reflektert ung dame. Det at hun også klarte, i dyp sorg, å henvende seg til alle de som sliter, er virkelig stort. 
 

Hvil i fred, Ari 🌹

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gakk skrev:

Vi kan jo hedre Ari med å la ham 'male' hele Norge rosa idag. Jeg skal ut en tur nå med rosa skjerf rundt halsen. Kom igjen, la oss kle på oss noe rosa alle sammen, hvem blir med på det?

Jeg er med! Selv om jeg ikke bor i Norge! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Violetta said:

Midt oppi alt slo det meg også at Maud har helt lik stemme som moren. Jeg hørte talen hennes på radio.

Jeg la merke til det samme. Jeg synes hun både hørtes ut og så ut som moren sin.
Hun fikk liksom mammaen sin skjønnhet, pappaen sin sjel. ❤️

Jeg har enda ikke klart å se hele talen til Maud, da jeg bare begynner å gråte. Tårene triller og trller. Jeg mistet mamma brått når jeg var 20 år gammel. Jeg hadde ikke klart å holde en tale i begravelsen til moren min. Det var ikke noe jeg vurderte en gang. Men Maud, som 16-åring, har så kloke og ærlige ord at det treffer meg midt i hjertet. Og at hun i tillegg klarer å tenke på andre, og oppfordre andre i lignende situasjon om å spørre om hjelp, er ekstremt beundringsverdig.

Den jenta der vil komme langt i livet. Ari hadde vært stolt av ikke bare Maud Angelica, men av alle jentene sine som står i dette, stødige som fjell.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rørende tale av Maud. Dette var en 16-årings egne ord og følelser som ble sagt  kraftfullt,sårt og modig. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, KGbrukerny skrev:

Hvis du ikke skjønner at den kom kun rett fra hjertet og rett fra henne så får det stå for din regning. Jeg synes hun ihvertfall var/er fantastisk❤️

Det er godt mulig hun hadde fått hjelp til noen formuleringer, men du verden.... å stå der så lenge, og fremføre den talen med styrke og verdighet...jeg er dypt imponert av Maud!! ❤️

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blackbird skrev:

Så bisettelsen på NRK, som vanligvis har de beste overføringene syns jeg... Men! En nydelig bisettelse ble i stor grad ødelagt av en ekstremt hakkete sending og deler av sendingen frøs, gikk i svart og var uten lyd. Noe så j.... irriterende😡😡🤬

Men fikk med meg store deler av Mauds tale og den var utrolig flott! Imponert over hvor sterk og personlig den var. ❤️

Fikk dessverre ikke med meg noe særlig av søskenes taler...

Så du på nettet da eller? Jeg så det på NRK via Apple-TV og opplevde ikke noe hakking eller noe slikt

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Gran3 skrev:

Tror det er urealistisk å tenke at ingen så gjennom talen som skulle på TV. Hun kunne ha skrevet veldig personlig og privat info alle i Norge ikke burde vite om. Ja, det er alltids fint å tenke at hun skrev en fin tale helt av seg selv, men det er ikke slik offentlige taler fungerer. Statsministeren og kongen har hjelp til å skrive sine taler, for å passe på at de treffer publikum og er den riktige balansen av saklig og rørende

Vil tippe at hun har skrevet fra hjertet selv, og deretter fått korrigeringer om nødvendig mtp offentlighet. Talen var så ærlig og oppriktig, rett fra en ungdom i sorg som den kan være og bare slik en i den alder kan skrive den. Tror definitivt at den er blitt sett over, men at hun står foe innholdet selv. Det var ikke en voksen taleskrivers ord, det var litt mer "klossete" og rett fra hjertet enn som så.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er forresten bare kongen som kan ta fra noen tittelen.

Ja. Men hva er sammenhengen til pågående prat om bisettelsen og Mauds tale?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
9 minutter siden, gakk skrev:

Gjerne det! 💕

Jeg begynte. Fant en julekule. Skrev at idéen kom fra noen andre, men nevnte ikke hvem eller hvor... 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Blackbird skrev:

Så bisettelsen på NRK, som vanligvis har de beste overføringene syns jeg... Men! En nydelig bisettelse ble i stor grad ødelagt av en ekstremt hakkete sending og deler av sendingen frøs, gikk i svart og var uten lyd. Noe så j.... irriterende😡😡🤬

Men fikk med meg store deler av Mauds tale og den var utrolig flott! Imponert over hvor sterk og personlig den var. ❤️

Fikk dessverre ikke med meg noe særlig av søskenes taler...

Så på TV2, med null problem.. Vil tro de sendte samme bilder akkurat under bisettelsen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg har ikke noe rosa jeg 😞

Lilla? Det er jo ganske nært? Bruk evt filter på tlf. evt så kan du skrive noe på en rosa bakgrunn. 

Endret av Lille_Krokodille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Blackbird skrev:

Så bisettelsen på NRK, som vanligvis har de beste overføringene syns jeg... Men! En nydelig bisettelse ble i stor grad ødelagt av en ekstremt hakkete sending og deler av sendingen frøs, gikk i svart og var uten lyd. Noe så j.... irriterende😡😡🤬

Men fikk med meg store deler av Mauds tale og den var utrolig flott! Imponert over hvor sterk og personlig den var. ❤️

Fikk dessverre ikke med meg noe særlig av søskenes taler...

Da må det være et eller annet problem med dekoderen din. Vi så hele sendingen og merket ingenting av det du nevner.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lille_Krokodille skrev:

Lilla? Det er jo ganske nært? Bruk evt filter på tlf. 😊

Har hverken lilla eller filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...