Gå til innhold

Ari Behn er død

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest blåbærpike
1 minutt siden, #Sunrise skrev:

Satt å tenkte på at det må jo være meningen. At kun kongen, dronningen, Håkon og Mette Marit filmes

Det ble sagt tidlig i sendingen også, at det ville bli respektert at de nærmeste skulle filmes minst mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Klappe skrev:

Vet ikke om det var meningen eller planlagt , men jeg syns det var rørende at kronprinsfamilien stilte seg foran kameraene slik at døtrene kunne gå inn i kirken uten å bli filmet.

Enig. Jeg syns også det er fint at de kun filmer kongeparet på første rad, selv der døtrene hans sitter rett ved siden av. Håper de fortsetter slik, at de i det minste kan sørge i sin fars begravelse uten å være på utstilling for en hel nasjon. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, CabinCruiser skrev:

Etter mange rare artikler og hyllester opp og ned om Ari, har jeg landet på at Martha og Ari som alle andre hadde sine utfordringer som ble for store, men alle kvinner og menn skulle hatt en partner som omtaler deg som "den mest fantastiske kvinnen/mannen", "der bor den vakre kvinnen som er mor til mine barn" eller "henne elsker jeg høyt". Sånn er det respekt av.

Så enig. Dette bør være et forholdsmål for alle, er vi ikke begeistret for hverandre kan det være det samme. ❤️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Datterens tale var nydelig, og jeg fikk tårer i øynene.  Det var fordi hun pratet i rene ord og ikke bare i metaforer. 

Folk er forskjellige, folk sørger forskjellig og ikke alle klarer eller vil sørge uten metaforer og bilder foran tusenvis av andre mennesker.

Jeg fikk tårer i øynene av talen til datteren hans ❤️

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Datterens tale var nydelig, og jeg fikk tårer i øynene.  Det var fordi hun pratet i rene ord og ikke bare i metaforer. 

La folk få sørge på den måten de selv sørger, holde de talene de selv ønsker i denne sorgen uten å kritisere. Denne tråden er ikke for kritikk av død, sorg eller noe annet

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, MissLucy skrev:

utrolig imponert av Maud. Og at hun klarer, i sin fars begravelse, å løfte blikket og tale til andre som har det så vondt som faren - utrolig sterkt. 

Ja jeg ble helt på gråten jeg. Tårene trillet uten at jeg merket det engang 😭💔 tøft av ei så ung jente, til tross for hvilken familie hun er født inn i, å stå foran hele Norge og resten av verden for å holde sin tale til sin avdøde far

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt oppi alt slo det meg også at Maud har helt lik stemme som moren. Jeg hørte talen hennes på radio.

Endret av Violetta
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...