Gå til innhold

Når er det "innafor" med cameltoe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ikke gjort det. Vil folk skal ta meg seriøst 🤷‍♀️

Hun blir nok "tatt" seriøst for dem som liker det. Når sprekken blir for synlig synes jeg det blir turn-off. Å ha trusa langt oppi gudbrandsdalen kan umulig være behagelig?😂

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hun blir nok "tatt" seriøst for dem som liker det. Når sprekken blir for synlig synes jeg det blir turn-off. Å ha trusa langt oppi gudbrandsdalen kan umulig være behagelig?😂

Du skal gjør å bli tatt seriøst til noe sexuelt 🙄begynner å bli ganske lei av det profilbildet ditt også. 

Anonymkode: 6d623...ff1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet at dere er forskjellig, men jeg har fått så utrolig mange flere komplimenter etter jeg begynte å gjøre det bevisst enn før. nå skrevet jeg når jeg drar opp buksen for at sømmen liksom skal legge seg mellom leppene.

Anonymkode: 361ca...6dd

Masse komplimenter?? Åssen foregår det her egentlig, "herregud så strålende du ser ut i dag Anne, ELSKER cameltoen din altså! 😍.... 😳 

Anonymkode: 66fb5...300

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal gjør å bli tatt seriøst til noe sexuelt 🙄begynner å bli ganske lei av det profilbildet ditt også. 

Tror nok Ts blir tatt seriøst ja.... Hva har det med profilbildet mitt å gjøre? Du kan jo umulig bli tatt seriøst når du skjuler deg bak et anonymt skall😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Kameltå er seriøst sexy, dersom den oppstår naturlig og ufrivillig, da føler du deg heldig som har fått et glimt ;) . Å diskutere den blir sjelden særlig seriøst. Ikke spesielt seriøst heller dersom buksa er trukket helt opp til skuldrene, da blir det mest pinlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

kanskje ikke du synes det er fint men det er mange menn som sier at jeg er sexy når jeg har det

Anonymkode: 361ca...6dd

Camel toe ser ALLTID deilig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper dette er en trolletråd..Cameltoe er ALDRI fint, uansett om du er 18 eller 45!

Anonymkode: 86da8...a37

Nei. Bare les tråden om cameltoe lenger ned. De fleste menn elsker cameltoe. Etter jeg la ut cameltoebilder på fb fikk jeg langt flere likes en til vanlig

Anonymkode: dc622...a22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Bamseklemmer said:

Hun blir nok "tatt" seriøst for dem som liker det. Når sprekken blir for synlig synes jeg det blir turn-off. Å ha trusa langt oppi gudbrandsdalen kan umulig være behagelig?😂

det er ubehagelig med truse hvis den er stor. jeg har noen tynne truser som jeg av og til bruker men jeg går mest uten

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Masse komplimenter?? Åssen foregår det her egentlig, "herregud så strålende du ser ut i dag Anne, ELSKER cameltoen din altså! 😍.... 😳 

Anonymkode: 66fb5...300

haha nei det er mest at jeg ser flott deilig sexy ut i den buksen eller den buksen satt fint på deg

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Bilde?

Anonymkode: 95720...3ff

bilde av noen som stirrer i skrittet mitt?

Anonymkode: 361ca...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid fascinerende hvordan en del andre kvinner synes om slikt.

Personlig kan jeg gå med det noen ganger, fordi jeg liker følelsen. Gjør det ikke for menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Bamseklemmer said:

Tror nok Ts blir tatt seriøst ja.... Hva har det med profilbildet mitt å gjøre? Du kan jo umulig bli tatt seriøst når du skjuler deg bak et anonymt skall😊

Profilbildet ditt er ubehagelig å se på.

Anonymkode: 74cb5...071

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann føler jeg det er spennende å se en camel toe fordi jeg tenker at dama ikke er klar over at hun viser seg frem. Kanskje hun har vært litt uheldig ved påmeldingen.

Nå føler jeg meg litt lurt....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Omy skrev:

Høres sinnsykt ubehagelig ut. Og dette gjør du fordi...? Å bli sett på som et sexobjekt?

Følger du med i tiden?

Det er nå slik samfunnet er blitt, alt av unge jenters forbilder osv, sex-objekter. Jo deiligere, jo bedre. Om mer slutty = mer deilig, så kjør på 🥳😛😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig nedverdigende å nedgradere seg selv til kun en fitte med føtter. Da har man gitt opp tenker jeg. Da er det en eller annen depresjon/psykiatridiagnose eller handicap som ligger og lurer i bunnen. 

Anonymkode: 41189...ab2

Eller eneste måten for mange å hevde seg på, i «se på meg hvor flink» (eller deilig) jeg er-samfunnet?

Alle søker vel positiv oppmerksomhet og komplimenter / ros,

for noen handler det om ros for å være snill og grei, for andre gode karakterer, for andre mye penger, for andre flashy klær, for andre se deilig ut / vekke lyst og begjær for det motsatte kjønn,

jeg ser ikke store forskjellen på å gå i parajumper / LV-veske, enn å se dum og (hore)-deilig ut,

alt handler om å fremkalle en reaksjon hos andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper dette er en trolletråd..Cameltoe er ALDRI fint, uansett om du er 18 eller 45!

Anonymkode: 86da8...a37

For noe tull. Det er fint 😊

Anonymkode: d0636...6b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare ser ikke vitsen. Gå med normalt trange jeans og kort topp med utringning i stedet, er jo mye mer behagelig enn å ha buksa og trusa lang der oppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha cameltoe i dag? Prøv denne tightsen til bare kroner 230. Garantert cameltoe, garantert oppmerksomhet. For bare 230 kroner kan du føle deg som et sexobjekt i dag, garantert blikkfang. Kjøp cameltoe tightsen i dag og få en lekker stringtruse med fransk åpning på kjøpet. Granatert harry-frie plagg. Vitenskapelig testet på våre bordeller i Thailand. Kjøp den nå, og få en stringtruse med på kjøpet. Men det stopper ikke der; kjøper du tightsen i dag får du også med den nyeste CD'en til Cowboy-Laila. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fuff skrev:

Alltid fascinerende hvordan en del andre kvinner synes om slikt.

Personlig kan jeg gå med det noen ganger, fordi jeg liker følelsen. Gjør det ikke for menn. 

Hvordan mener du følelsen er da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...