Gå til innhold

Når er det "innafor" med cameltoe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av cameltoe-tråden. Jeg er nylig blitt singel etter ett mangeårig ekteskap. Er 45 pr. Ønsker å komme inn i et nytt forhold etterhvert, og holder på med en fornyelse av meg selv. På grunn av vektnedgang trenger jeg nye klær, og lurer på hva jeg kan gå i for å vise min cameltoe? 

Lurer også på om når jeg kan vise den frem? Kun på dater og fest, eller kan jeg vise den på butikken når jeg er å handler med barna mine? 

Hva liker dere menn?

Anonymkode: dc622...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 24 år og har funnet ut at det er mange menn som liker at jeg viser cameltoe i trange jeans og tights. jeg begynte bevisst å vise det for en kort tid siden og jeg liker oppmerksomheten jeg får. jeg har det hele tiden nå både på jobb, dater, trening, på byen osv. ønsker du også å få mer oppmerksomhet fra menn?

det er noen som har sagt til meg at det ser slutty ut og andre kvinner som slenger litt drit så vær forberedt på det

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er ute etter sex, når som helst. Ute etter forhold, under fire øyne, maks. 

Anonymkode: 40221...393

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du er ute etter sex, når som helst. Ute etter forhold, under fire øyne, maks. 

Anonymkode: 40221...393

det er sant, jeg har hatt mange flere ons enn det jeg hadde før jeg begynte å dra buksen opp

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe er så hot at det blir lett for mye. Best er om det er naturlig, som i treningstøy og tights. Dersom du ønsker å vise den til daglig bør den vises ganske diskret, og du bør være pent kledd, hvis ikke blir det fort ganske trashy.

Anonymkode: 2ba44...8ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Cameltoe er så hot at det blir lett for mye. Best er om det er naturlig, som i treningstøy og tights. Dersom du ønsker å vise den til daglig bør den vises ganske diskret, og du bør være pent kledd, hvis ikke blir det fort ganske trashy.

Anonymkode: 2ba44...8ca

hva mener du med diskret?

Anonymkode: 361ca...6dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva mener du med diskret?

Anonymkode: 361ca...6dd

At det ikke er alt for opplagt at du har trukket buksa desperat opp for å vise deg fram. Dvs at du bruker ei bukse hvor det ikke er unaturlig at noe vises der nede, og at du ellers er normalt pent kledd.  

Anonymkode: 2ba44...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dekke til tissen overhodet, tenker jeg da. Kjør fornyelsen fullt ut, med kjønnslepper i fri utfoldelse. 

Anonymkode: 08f2a...cef

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er en trolletråd..Cameltoe er ALDRI fint, uansett om du er 18 eller 45!

Anonymkode: 86da8...a37

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

At det ikke er alt for opplagt at du har trukket buksa desperat opp for å vise deg fram. Dvs at du bruker ei bukse hvor det ikke er unaturlig at noe vises der nede, og at du ellers er normalt pent kledd.  

Anonymkode: 2ba44...8ca

jeg trodde menn likte at det var opplagt jeg.  jeg liker å bruke korte topper til jeans og at det er et sexy outfit.

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Håper dette er en trolletråd..Cameltoe er ALDRI fint, uansett om du er 18 eller 45!

Anonymkode: 86da8...a37

kanskje ikke du synes det er fint men det er mange menn som sier at jeg er sexy når jeg har det

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Håper dette er en trolletråd..Cameltoe er ALDRI fint, uansett om du er 18 eller 45!

Anonymkode: 86da8...a37

Jeg er nærmere siste alderen du nevner, og enig. Cameltoe trodde jeg var noe man helst unngikk, men som noen ganger bare skjer. Synes det er likestilt med dyyyp utringing, eller ekstremt korte skjørt. Ikke stilig når du er ung og fresh, verre jo eldre du blir. 

 

(Joda, man skal få kle seg som man vil, men man må også regne med at man blir veldig synlig i visse antrekk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg trodde menn likte at det var opplagt jeg.  jeg liker å bruke korte topper til jeans og at det er et sexy outfit.

Anonymkode: 361ca...6dd

Menn er forskjellige. Jeg synes det er hot, men det kan også bli for mye. For andre blir det aldri nok :) 

Anonymkode: 2ba44...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn er forskjellige. Jeg synes det er hot, men det kan også bli for mye. For andre blir det aldri nok :) 

Anonymkode: 2ba44...8ca

jeg vet at dere er forskjellig, men jeg har fått så utrolig mange flere komplimenter etter jeg begynte å gjøre det bevisst enn før. nå skrevet jeg når jeg drar opp buksen for at sømmen liksom skal legge seg mellom leppene.

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

jeg vet at dere er forskjellig, men jeg har fått så utrolig mange flere komplimenter etter jeg begynte å gjøre det bevisst enn før. nå skrevet jeg når jeg drar opp buksen for at sømmen liksom skal legge seg mellom leppene.

Anonymkode: 361ca...6dd

Høres sinnsykt ubehagelig ut. Og dette gjør du fordi...? Å bli sett på som et sexobjekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg tenker er at dama ikke kan kle seg etter kroppen. Buksa ser for trang ut og er ikke noe pent. Som mann dater jeg ikke damer som har det.

Anonymkode: 2edd8...82f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Omy said:

Høres sinnsykt ubehagelig ut. Og dette gjør du fordi...? Å bli sett på som et sexobjekt?

det er ikke ubehagelig i det hele tatt. fordi jeg liker når menn ser på meg

Anonymkode: 361ca...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

det er ikke ubehagelig i det hele tatt. fordi jeg liker når menn ser på meg

Anonymkode: 361ca...6dd

Whatever rocks your socks. Tenk bare over hvilken type menn du vil tiltrekke deg vs hvilken type menn cameltoen din tiltrekker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...