Gå til innhold

Når er det "innafor" med cameltoe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount
5 timer siden, frogger skrev:

Meget vakkert synes jeg

 

Smaken er ulik. Mye buklete stoff og lite estetisk. Ikke vakkert for meg. 1 - 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er og blir aldri innenfor. Er såååå usexy og turn off.😂

Anonymkode: d1ceb...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

For meg er cameltoe sexy. Men dama bør være pent kledd og se velstelt ut, hvis ikke kan det lett bli mer horete enn sexy. 

Anonymkode: 2ba44...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 1.55, AnonymBruker skrev:

Så utrolig nedverdigende å nedgradere seg selv til kun en fitte med føtter. Da har man gitt opp tenker jeg. Da er det en eller annen depresjon/psykiatridiagnose eller handicap som ligger og lurer i bunnen. 

Anonymkode: 41189...ab2

Hei!

Fordi du tenker at person med cameltoe = fitte med føtter, kan du ikke trekke den slutningen at alle tenker som deg. De aller fleste klarer å se personen selv om denne personen har kroppsdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg syntes cameltoe kan være sexy. De fleste som syntes det er ekkelt er stort sett kvinner. Blir ikke overrasket om mange av de syntes menn skal slutte å dømme hvordan kvinner kler seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tissen er en naturlig del av kroppen. Så om man ser omrisset av tissen når kvinner og menn går med tights, burde det ikke være et problem. 

Anonymkode: 86d07...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

For meg er cameltoe sexy. Men dama bør være pent kledd og se velstelt ut, hvis ikke kan det lett bli mer horete enn sexy. 

Anonymkode: 2ba44...8ca

Sitter du og Googler cameltoe?😁

Anonymkode: 9c560...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe ER sexy! Glem fordommer fra medsøstrene dine!

Anonymkode: da1aa...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 1.55, AnonymBruker skrev:

Så utrolig nedverdigende å nedgradere seg selv til kun en fitte med føtter. Da har man gitt opp tenker jeg. Da er det en eller annen depresjon/psykiatridiagnose eller handicap som ligger og lurer i bunnen. 

Anonymkode: 41189...ab2

#KRENKA

Anonymkode: da1aa...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig ekkelt om dama er litt stor og man kan se fleske-fitta og magen gjennom klæra.

Anonymkode: c6b54...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cameltoe kan være alt fra blodharry til sexy. Du må ha litt finesse.

Cameltoe viser ikke bare at du er barbert, men du kommuniserer også at du vet det synes - og at du ikke har noe imot at andre ser deg sånn. Du viser andre at du er bevisst utfordrende.

Det betyr: Ikke på jobb - aldri. Ikke på fritidsaktiviteter med barna. Ikke i butikken sammen med dem dersom de er eldre enn en viss alder.

Men ellers, OK. Likevel ikke prøv for hardt. Ikke klar som er åpenbart for trange, eller tydelig trukket opp for å vise cameltoen. Bruk klær som naturlig viser deg frem, litt diskret skjødesløst. Prøv deg frem, med snitt og tekstiler.

Jeg kjenner meg igjen i dette. Da jeg var temmelig ung var jeg ferdig med et forhold, følte at jeg ikke hadde rast fra meg. Dette matchet en flytting til nytt sted pga. studier. Blanke ark, altså. Så jeg barberte meg nedentil, i en tid da dette ikke var så vanlig, og kledde meg mer sexy. Litt cameltoe, litt løse pupper uten bh. Deretter hadde jeg mye sex. Da de to årene dette stedet var over, flyttet jeg igjen, og jeg korrigerte stil og livsstil. Men jeg hadde hatt tiden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...