Gå til innhold

Venninne med urealistiske krav

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette blir å generalisere overfor alle menn. De kjekkeste gutta vil nok knulle 80% av jentene, men kun være åpen for å være sammen med 20% av de peneste.

Menn som havner lenger ned på skalaen rekker aldri opp og må ta til takke med resterende 20% av buruglene. De mennene som er middels flotte, vil ikke være helt fornøyd og forblir single.

På laveste sjiktet løser buruglene og tøffelheltene problemet med å drikke masse øl og finner sammen.

Anonymkode: 9082b...4d0

Ja nettopp. De kjekkeste er de som får topp 20% og de andre forblir single eller nedverdiger seg til å bli sammen med oss stygge burugler. Så igjen, det er menn som er kravstore. Får dere ikke 10/10 å forblir dere single eller "tar til takke" med oss andre...

3 timer siden, DHG skrev:

Please a. 

Du sier jo selv at utseendet trumfer alt annet. Det er førstepri. Så igjen spør jeg: hva med oss som ikke er babes? Hva skal vi gjøre? Bare godta å være tøm og røm mens mennene heller forblir single og sikler over topp 20%?

Har virkelig aldri skjønt hvorfor menn kaller oss for kravstore når dere har helt ekstreme krav selv.

Anonymkode: 2c1da...1c4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier jo selv at utseendet trumfer alt annet. Det er førstepri. Så igjen spør jeg: hva med oss som ikke er babes? Hva skal vi gjøre? Bare godta å være tøm og røm mens mennene heller forblir single og sikler over topp 20%?

Har virkelig aldri skjønt hvorfor menn kaller oss for kravstore når dere har helt ekstreme krav selv.

Det er faktisk ikke det jeg skrev i det hele tatt. Hvorfor parafraser du meg feil? 

Det jeg skrev er at utseendet betyr alt i begynnelsen. De første sekundene, de første timene, kanskje de første månedene om man skal ta i. Deretter er det andre, mer nære, ting som gjelder. Som hvor gode venner man er - kort sagt hvor kompatible man er sammen. Men det starter med utseendet. Alltid. Uten unntak. 

Forstår du det nå eller trenger du mer teskje? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, DHG skrev:

Det er faktisk ikke det jeg skrev i det hele tatt. Hvorfor parafraser du meg feil? 

Det jeg skrev er at utseendet betyr alt i begynnelsen. De første sekundene, de første timene, kanskje de første månedene om man skal ta i. Deretter er det andre, mer nære, ting som gjelder. Som hvor gode venner man er - kort sagt hvor kompatible man er sammen. Men det starter med utseendet. Alltid. Uten unntak. 

Forstår du det nå eller trenger du mer teskje? 

Ja. Jeg sier jo meg enig i at dere vektlegger det som førsteprioritet, men "problemet" er jo at dere alle går som regel etter de samme damene og da har vi kanskje 70-80% damer som faller utenfor. Generelt sett har dere ganske høye krav til hva som er pen dame. De aller fleste single menn er det fordi de ikke finner noen "god nok". Han upopulære som ikke får pule kan også seff pule "stygge" damer, men dropper fort om noe bedre kommer eller fortsetter å drømme om topp 20% damene som kjekkasene får samtidig på at han klager over at kvinner er kravstore når det han mener er at de kvinnene han (og alle andre) vil ha, er kravstore. Ikke alle andre kvinner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 1/1/2020 at 5:58 PM, AnonymBruker said:

Ja. Jeg sier jo meg enig i at dere vektlegger det som førsteprioritet, men "problemet" er jo at dere alle går som regel etter de samme damene og da har vi kanskje 70-80% damer som faller utenfor. Generelt sett har dere ganske høye krav til hva som er pen dame. De aller fleste single menn er det fordi de ikke finner noen "god nok". Han upopulære som ikke får pule kan også seff pule "stygge" damer, men dropper fort om noe bedre kommer eller fortsetter å drømme om topp 20% damene som kjekkasene får samtidig på at han klager over at kvinner er kravstore når det han mener er at de kvinnene han (og alle andre) vil ha, er kravstore. Ikke alle andre kvinner.

Ser det her hele tiden. Har kompiser som selv er lave og litt stuttjukke, men blir dritsure og nesten fornærmet om jenter som er litt lubne (og slankere enn de selv er) forsøker å sjekke de opp eller ta kontakt, "at de våger!". Skal selv kun ha hun ene, smellvakre i lokalet som alle de andre også enten sirkler rundt eller stirrer på fra avstand.

Ja, og så klages det masse etterpå over hvor overfladiske og overlegne og kjipe jenter er, siden de ikke fikk kontakt med akkurat hun de hadde sett seg ut, da... Bjelke, møt øye.

Anonymkode: 1814e...270

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det her hele tiden. Har kompiser som selv er lave og litt stuttjukke, men blir dritsure og nesten fornærmet om jenter som er litt lubne (og slankere enn de selv er) forsøker å sjekke de opp eller ta kontakt, "at de våger!". Skal selv kun ha hun ene, smellvakre i lokalet som alle de andre også enten sirkler rundt eller stirrer på fra avstand.

Ja, og så klages det masse etterpå over hvor overfladiske og overlegne og kjipe jenter er, siden de ikke fikk kontakt med akkurat hun de hadde sett seg ut, da... Bjelke, møt øye.

Du ser hele tiden uattraktive menn som blir dritsure om slankere jenter sjekker dem? 😛 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, herzeleid said:

Du ser hele tiden uattraktive menn som blir dritsure om slankere jenter sjekker dem? 😛 

Haha, det ble rotete og litt overdrevent.

Heeeeleeee tiden ser jeg det ikke 😄 

Poenget var at noen (her: stuttjukke menn) setter tydeligvis høyere krav til andre (her: lubne jenter som ikke ser ut som modeller) enn seg selv. De blir sure om en jente de ser på som tjukk (men som strengt tatt er mye mindre enn de selv er) prøver å sjekke de opp, fordi jenta burde skjønne at de ikke vil ha sånne tjukkaser (som de selv er), bare de høye og tynne, pene jentene. 

Sier noe om hvordan noen har litt mer selvtillit enn man strengt tatt burde ha, eller i hvert fall ikke er flinke til å se seg selv utenfra

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget var at noen (her: stuttjukke menn) setter tydeligvis høyere krav til andre (her: lubne jenter som ikke ser ut som modeller) enn seg selv. De blir sure om en jente de ser på som tjukk (men som strengt tatt er mye mindre enn de selv er) prøver å sjekke de opp, fordi jenta burde skjønne at de ikke vil ha sånne tjukkaser (som de selv er), bare de høye og tynne, pene jentene. 

Sier noe om hvordan noen har litt mer selvtillit enn man strengt tatt burde ha, eller i hvert fall ikke er flinke til å se seg selv utenfra

Hæ? Man må da få ha preferanser selv om man ikke oppfyller dem selv.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var vell kanskje det jeg misstenkte :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om hun innerst inne er redd for å forplikte seg eller å bli forlatt og velger derfor ubevisst alltid noen uoppnåelige, simpelthen fordi da er hun "trygg". At hun effektivt og ufrivillig "saboterer" sitt kjærlighetsliv. Samtidig som hun ønsker å være i et forhold. 

En annen ting er, at hvis man har vært evig single kan man bli dårlig på å tolke signaler, man vet liksom ikke hvordan det egentlig er å date en som er seriøs; om dusjvannet er bestandig lunkent, vil man etter hvert bli vant til at det er normen og glemme hvordan ordentlig varmt vann føles. (Og så kan man ikke heller brenne seg på lunkent vann.) 

Anonymkode: fdaff...9c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Husholdning1 skrev:

Det kan man såklart ha.

Men hvis man da klager over hvor umulig det er å få seg dame kan man i det minste ha litt selvinnsikt på at man velger vekk. 

Anonymkode: b16d3...419

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 16.12.2019 den 10.00, AnonymBruker skrev:

Har ei single venninne i 30-åra, nærmere 40 enn 30. Hun ønsker seg barn og familie, og gråter hele tida over at hun ikke får seg kjæreste. Nå er hun og i en alder der det begynner å haste med barn...

Problemet er at hun kun er interessert i de aller peneste. Hun har hatt noen useriøse forhold med slike menn, og sporadisk sex. Hun er normalt søt og grei, men jeg tror ærlig talt ikke hun har sjans på de hun vil ha, til noe annet enn sex og tull.

Jeg har lyst til å ta en alvorsprat med henne om dette. Ikke min business egentlig, men ser nå at hun nok vil gå glipp av barn og familie fordi hun ikke vil bli sammen med noen som ikke er veldig pen. Det blir for dumt i mine øyne, og jeg klarer ikke la henne kaste bort livet slik. Men hvordan skal jeg legge det frem uten å fremstå som slem 😯

Anonymkode: 21cc6...040

Gjør det! 

hun har forsynt seg av et kakefat hun ikke hadde realistiske sjans på og nå får hun realiteten i trynet. 

kjenner mange sånne jenter men de er en neve år yngre og jeg ler like godt hver gang fordi de ikke skjønner bedre og jeg viste det allerede for et tiår siden. De er kommende peppermøer samtlige av de. Syter over at gutter er drittsekker gjør de og.... 

artig med alle de som har lagt seg opp vaner de ikke har hatt sjans på og får kriser når de skjønner at naturen rydder opp. 

hvordan du går frem aner jeg ikke men jeg hadde betalt for å få sett trynet om hun skjønte det hele.😂

Anonymkode: bc201...e9d

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Husholdning1 skrev:

Joda, men igjen er det jo sånn at 100 menn er kanskje interessert i 10 av 100 kvinner. Så da må disse konkurrere om de få superpene kvinnene, og ignorer de resterende 90.

Og etterpå skriker de om at kvinnene er de som er kravstore?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Joda, men igjen er det jo sånn at 100 menn er kanskje interessert i 10 av 100 kvinner. Så da må disse konkurrere om de få superpene kvinnene, og ignorer de resterende 90.

Og etterpå skriker de om at kvinnene er de som er kravstore?

Det må de jo få lov til.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Husholdning1 said:

Det må de jo få lov til.

Ja, det er ikke forbudt å være dust og blottet for selvinnsikt, men det er jo også lov til å prøve å se litt innover fremfor å skylde på alle andre (kvinner, i dette tilfellet). 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er ikke forbudt å være dust og blottet for selvinnsikt, men det er jo også lov til å prøve å se litt innover fremfor å skylde på alle andre (kvinner, i dette tilfellet). 

Det går jo ikke utover noen andre enn dem selv, så ser ikke problemet.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Det må de jo få lov til.

Joda men hjelper det dem i lengden? Når de stadig vekk blir avvist av disse få % av kvinner og ender opp bitre? Og legger skylden på ALLE kvinner?

Når de sier de savner nærhet og kjærlighet og har mange kvinner som vil gi det men som ikke er ansett som pene nok kan de egentlig bare holde kjeft.

• Liker 2
Skrevet

Joda men hjelper det dem i lengden? Når de stadig vekk blir avvist av disse få % av kvinner og ender opp bitre? Og legger skylden på ALLE kvinner?

Når de sier de savner nærhet og kjærlighet og har mange kvinner som vil gi det men som ikke er ansett som pene nok kan de egentlig bare holde kjeft.

Om det hjelper dem eller ikke spiller ingen rolle så lenge det kun går utover dem selv.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Husholdning1 skrev:

Om det hjelper dem eller ikke spiller ingen rolle så lenge det kun går utover dem selv.

Ja når det kun går utover dem selv så er det 0 stress, men greia er at de lar det jo gå utover alle rundt seg.

Vi har hatt masseskytinger fra denne type menn i USA flere ganger. Menn som blir avvist av de peneste jentene og som blir bitre og hatefulle mot alle jenter..

Menn som oppfører seg dårlig pga dette. Som ender opp alene og ensomme med mørke tanker fordi de hele tiden jager etter en liten elite av jenter. De hadde ikke trengt det hvis de ikke var så kravstore.

Er du singel og frustrert mann som ikke "får" sex så får du takke deg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Husholdning1 said:

Jo, det går utover meg og alle andre som blir vitne til sutringen deres. Aksepter at du ikke har sjans på damene du vil ha, forandre deg og forsøk hardere, eller hold kjeft.

• Liker 2
Skrevet

Ja når det kun går utover dem selv så er det 0 stress, men greia er at de lar det jo gå utover alle rundt seg.

Vi har hatt masseskytinger fra denne type menn i USA flere ganger. Menn som blir avvist av de peneste jentene og som blir bitre og hatefulle mot alle jenter..

Menn som oppfører seg dårlig pga dette. Som ender opp alene og ensomme med mørke tanker fordi de hele tiden jager etter en liten elite av jenter. De hadde ikke trengt det hvis de ikke var så kravstore.

Er du singel og frustrert mann som ikke "får" sex så får du takke deg selv.

De aller færreste lar det hå utover andre. Håpløs generaliserin fra deg.

Folk må få velge selv om de vil eller ikke være sammen med noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...