Stylish24 Skrevet 19. desember 2019 #61 Skrevet 19. desember 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Joda, jeg forstår det. Men hva som er en «god» og «halvgod» dame kan da ikke utelukkende basere seg på utseendet! Selv om det er viktig for menn, antar jeg de også vektlegger andre kvaliteter hos damer de eventuelt skal innlede et forhold med. Anonymkode: 019c2...ada Klart vi gjør. Det er mange andre, viktige egenskaper som er helt grunnleggende for et forhold. Men utseende blir på en måte "kneiken" man må over før alle de andre kriteriene blir relevant. Er jeg ikke fysisk tiltrukket av deg, så driter jeg litt i om du er flink med barn, omtenksom og så videre. Sorry, that's how the cookie crumbles.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #62 Skrevet 19. desember 2019 10 minutter siden, Stylish24 skrev: Klart vi gjør. Det er mange andre, viktige egenskaper som er helt grunnleggende for et forhold. Men utseende blir på en måte "kneiken" man må over før alle de andre kriteriene blir relevant. Er jeg ikke fysisk tiltrukket av deg, så driter jeg litt i om du er flink med barn, omtenksom og så videre. Sorry, that's how the cookie crumbles. Personlig bryr jeg meg ikke så mye om utseende og jeg tenker at det er helt ok at noen andre gjør det. Det er bare ikke DE partnerene jeg velger for å si det slik. sorry men sånn er det med min kjeks. Anonymkode: 95c16...957
Stylish24 Skrevet 19. desember 2019 #63 Skrevet 19. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Personlig bryr jeg meg ikke så mye om utseende og jeg tenker at det er helt ok at noen andre gjør det. Det er bare ikke DE partnerene jeg velger for å si det slik. sorry men sånn er det med min kjeks. Anonymkode: 95c16...957 Og ingen skal nekte deg den kjeksen! 😄 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #64 Skrevet 19. desember 2019 3 timer siden, Stylish24 skrev: Klart vi gjør. Det er mange andre, viktige egenskaper som er helt grunnleggende for et forhold. Men utseende blir på en måte "kneiken" man må over før alle de andre kriteriene blir relevant. Er jeg ikke fysisk tiltrukket av deg, så driter jeg litt i om du er flink med barn, omtenksom og så videre. Sorry, that's how the cookie crumbles. Det var meg du siterte. Ja, akkurat det forstår jeg og er enig i. Man må jo være fysisk tiltrukket av den andre. Men hvis man først er det i en slik grad at man tenner veldig på vedkommende, har man ikke da kommet over den utseendekneiken?🤔 Jeg spør ikke for å kverulere, bare for å forstå. Anonymkode: 019c2...ada
Greentree Skrevet 20. desember 2019 #65 Skrevet 20. desember 2019 Heller for høye krav, enn for lave...... 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #66 Skrevet 20. desember 2019 På 17.12.2019 den 23.23, Stylish24 skrev: For menn havner kvinner i tre kategorier: 1. Bra nok for forhold (og dermed og sex). 2. Bra nok for sex og kun sex. 3. Ikke bra nok for verken sex eller forhold. For kvinner havner kategori 1 og 2 sammen. Vi får da: 1. Bra nok for forhold og sex. 2. Ikke bra nok for forhold og sex. Mitt inntrykk er at mange kvinner tror at menn og kvinner fungerer likt her. Dersom mannen er villig til å ha sex, så vil han også være åpen for forhold. Det er ikke nødvendigvis tilfellet. Personlig ville jeg ikke kommet med innspill til venninnen, med mindre hun uttrykkelig spurte om råd. Dette er hennes eget ansvar og et ærlig svar kan gi grobunn for konflikt. Trå varsomt! Ha ha ha, du tar så feil! Både jeg og flere venninner hadde lett sex med en kjekk men litt dum mann da vi var single, men man vil jo ikke ha et langvarig forhold til, eller få barn, med en som ikke er smart... Forskjellen er kanskje at en del menn ligger med kvinner de ikke finner særlig attraktive utseendemessig engang, det er mer sjeldent at kvinner gjør. Men man har definitivt de tre kategoriene hos kvinner også. Anonymkode: 490c2...612 3
Stylish24 Skrevet 20. desember 2019 #67 Skrevet 20. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ha ha ha, du tar så feil! Både jeg og flere venninner hadde lett sex med en kjekk men litt dum mann da vi var single, men man vil jo ikke ha et langvarig forhold til, eller få barn, med en som ikke er smart... Forskjellen er kanskje at en del menn ligger med kvinner de ikke finner særlig attraktive utseendemessig engang, det er mer sjeldent at kvinner gjør. Men man har definitivt de tre kategoriene hos kvinner også. Anonymkode: 490c2...612 Nå representerer ikke "jeg og flere venninner" alle kvinner, men la gå. Jeg skrev ovenfor at jeg maler med bred pensel. 1
Stylish24 Skrevet 20. desember 2019 #68 Skrevet 20. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var meg du siterte. Ja, akkurat det forstår jeg og er enig i. Man må jo være fysisk tiltrukket av den andre. Men hvis man først er det i en slik grad at man tenner veldig på vedkommende, har man ikke da kommet over den utseendekneiken?🤔 Jeg spør ikke for å kverulere, bare for å forstå. Anonymkode: 019c2...ada Jo, tenner man på vedkommende så er man kommet over utseendekneiken, vil jeg si. Men jeg har hatt sex med jenter som jeg ikke syntes var pene nok for forhold. Jeg klarte å bli tent da og, men det var ikke den tenningen på det fysiske som du nevner du nevner. Ble det klarere? Tiltrekning/tenning på utseende er en forutsetning for at personlighet, verdier mv. blir relevant. Jeg kan forsøke å utdype, hvis det fortsatt er uklart 1
Elaine Marley Skrevet 21. desember 2019 #69 Skrevet 21. desember 2019 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. Endret 22. desember 2019 av Elaine Marley
Tor P Skrevet 31. desember 2019 #70 Skrevet 31. desember 2019 Din venninne burde virkelig sjekke ut nyeste episode av Kjærlighetspodden, nr 32. De har en samtale med en evolusjonsbiolog som snakker litt om biologiske aspekter ved attraksjon og dating, veldig interessant (selv om jeg ikke er utpreget fan av å forklare alt med biologi). En av tingene de snakker om er at kvinner ofte har to sett med kriterier for å finne hhv "korttidspartner" og "langtidspartner", som i liten grad overlapper - det er veldig forskjellige kriterier. Problemet kommer når kvinnen blander kortene og bruker "korttidskriterier" i jakten på "langtidspartner". Ikke fritt for at det høres litt ut som om din venninne har falt i den fella der... Kan jo tipse henne om å høre på den podcasten? Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #71 Skrevet 1. januar 2020 Jeg synes du burde ta det opp med venninnen din, selv om hun ennå ikke har bedt om råd. For hvert år som går blir det bare vanskeligere og vanskeligere. Kanskje har hun ikke tenkt tanken at hun bør spørre om råd, og kanskje spør hun om råd etter at det er for sent? Det finnes mange forklaringer på hvorfor kvinner ikke blir gift, og det er vel omhyggelig diskutert i diverse andre tråder her. Men uansett er hun nødt til å senke forventningene et par hakk. Det er et faktum at menn som ønsker familie og barn nærmest filtrerer ut alt over 35. Helst ønsker menn ei som er under 30 for slikt. Nå er klokken i ferd med å gå ut for din venninne, og "verdien" som potensiell kommende barnemor går raskt nedover. Det vet menn, vi føler det slikt ubevist, og vi snakker om det når temaet kommer. Jeg har noen venninner der toget mest sannsynligvis har gått. Det synes på den, og selv om dem ikke innrømmer det, virker dem til tider ensomme når andre er opptatt med sine kjære på høytidsdager osv. Hun ene har passert 45 og virker også å være svært glad i barn. Hver gang hun møter andres barn, også til folk hun ikke kjenner f.eks. på tur, observerer jeg en nesten merkelig uimotståelig trang til å komme i kontakt med barna. Det er så voldsomt at jeg vil si det ikke er normalt. Jeg skal ikke generalisere at alle blir slik, men jeg vi si at det åpenbart finne et savn inne henne etter en familie og barn, som nå ikke lenger er mulig. Det er egentlig bare trist. Jeg synes du skal gi henne en realitetsorientering. Mulig hun vil ta det ille opp, og at det vil komme som et sjokk. Det er bedre å ta det nå, enn et hvilket som helst punkt senere. Er hun en god venninne, vil hun forbli din beste venninne, selv om det kan bli litt drama. Kanskje vi hun også takke deg om et år. Anonymkode: 9082b...4d0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #72 Skrevet 1. januar 2020 På 18.12.2019 den 11.48, DHG skrev: Utseende er alt som betyr noe før det er andre ting som betyr noe. Det handler rekkefølgekrav. Så man må være dritpen før dere vurderer noe mer? Hva med alle oss vanlige som ikke er Babes? Anonymkode: 2c1da...1c4 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #73 Skrevet 1. januar 2020 På 17.12.2019 den 23.19, Stylish24 skrev: Ja, ha ONS for at DU vil ha barn. Ikke tenk på mannen oppi dette og ikke minst barnet du får. Jeg regner med at dette er et trolleinnlegg. Ellers så er du komplett idiot. Siden menn er så kravstore og ikke vil ha forhold for de finner 10/10 så må jo alle oss som ikke er 10/10 bruke våre metoder for å få barn hvis vi vil det? Skyld ikke på oss for at dere bare kan se for dere å knulle 80% av jenter men bare være i forhold med 20%. Da får dere knulle da men ta konsekvensene. Anonymkode: 2c1da...1c4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #74 Skrevet 1. januar 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden menn er så kravstore og ikke vil ha forhold for de finner 10/10 så må jo alle oss som ikke er 10/10 bruke våre metoder for å få barn hvis vi vil det? Skyld ikke på oss for at dere bare kan se for dere å knulle 80% av jenter men bare være i forhold med 20%. Da får dere knulle da men ta konsekvensene. Anonymkode: 2c1da...1c4 Nei dette blir å generalisere overfor alle menn. De kjekkeste gutta vil nok knulle 80% av jentene, men kun være åpen for å være sammen med 20% av de peneste. Menn som havner lenger ned på skalaen rekker aldri opp og må ta til takke med resterende 20% av buruglene. De mennene som er middels flotte, vil ikke være helt fornøyd og forblir single. På laveste sjiktet løser buruglene og tøffelheltene problemet med å drikke masse øl og finner sammen. Anonymkode: 9082b...4d0
Teethgrinding Skrevet 1. januar 2020 #75 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så man må være dritpen før dere vurderer noe mer? Hva med alle oss vanlige som ikke er Babes? Anonymkode: 2c1da...1c4 Please a. 1
Stylish24 Skrevet 1. januar 2020 #76 Skrevet 1. januar 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Siden menn er så kravstore og ikke vil ha forhold for de finner 10/10 så må jo alle oss som ikke er 10/10 bruke våre metoder for å få barn hvis vi vil det? Skyld ikke på oss for at dere bare kan se for dere å knulle 80% av jenter men bare være i forhold med 20%. Da får dere knulle da men ta konsekvensene. Anonymkode: 2c1da...1c4 Jeg har sett damer som jeg har tenkt "wow, hun var veeeeldig lite penn" med menn som er pene. Det å bevisst lure menn er uansett ikke veien å gå, selv om menn ikke er villig til å forplikte seg til deg. Sprøtt å oppfordre til dette. Gjør deg selv mer attraktiv for noe langvarig. Hold litt tilbake med sex for å se om han vil noe mer enn kun å ha sex med deg. Menn viser sine true colours over tid. Endret 1. januar 2020 av Stylish24
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #77 Skrevet 1. januar 2020 17 minutter siden, DHG skrev: Please a. Hvis du ønsker å bli sammen med den beste av de kjekkeste, må du være ganske pen selv. Om du skulle rangere deg selv på skala fra 1 til 10, der 10'ern er Miss World, hva nivå ville du valgt om deg selv? Og tilsvarende, hvilke skala på menn ser du etter? Anonymkode: 9082b...4d0
OnFire Skrevet 1. januar 2020 #78 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei dette blir å generalisere overfor alle menn. De kjekkeste gutta vil nok knulle 80% av jentene, men kun være åpen for å være sammen med 20% av de peneste. Menn som havner lenger ned på skalaen rekker aldri opp og må ta til takke med resterende 20% av buruglene. De mennene som er middels flotte, vil ikke være helt fornøyd og forblir single. På laveste sjiktet løser buruglene og tøffelheltene problemet med å drikke masse øl og finner sammen. Anonymkode: 9082b...4d0 👌
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #79 Skrevet 1. januar 2020 Forstår nå ikke helt dette med ‘krav’ jeg... Enten har man kjemi med noen eller så har man ikke? For meg har det ikke objektivt noe å gjøre med utseende. Anonymkode: 9a970...134 2
herzeleid Skrevet 1. januar 2020 #80 Skrevet 1. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden menn er så kravstore og ikke vil ha forhold for de finner 10/10 så må jo alle oss som ikke er 10/10 bruke våre metoder for å få barn hvis vi vil det? Skyld ikke på oss for at dere bare kan se for dere å knulle 80% av jenter men bare være i forhold med 20%. Da får dere knulle da men ta konsekvensene. Anonymkode: 2c1da...1c4 Som forklart mange ganger før; De aller fleste kvinner får familie. At menn bare vil ha forhold med 20% av kvinnene er dermed helt åpenbart feil. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå