Gå til innhold

Hva er det som gjør en dame bra i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gjort de gode. Men så er jeg veldig god i senga og da, ikke alle som får selv den tregeste og dølleste kvinnen til å bli god. Men det får altså jeg til. 

Anonymkode: 1b83c...5a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ha sex mer enn 1 gang i uka. Hun har ikke vanskelig for å bli tent og klar. Hun bruker ikke evigheter på å komme.

Bortsett fra det tror jeg ikke de fleste har så store krav. Slapp av og nyt, teknikk og slikt er vel ikke så viktig for mannen i gata. 

Anonymkode: ddd9e...f24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør du sikkert menn, men dette er min mening: at hun liker å kline, kose, suge pupp, fingre og slikke fitte,og bruke strap-on av og til gjør henne god i senga. At hun bare ligger der og tar i mot gjør henne dårlig i senga. 

Anonymkode: 06ff7...fc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi er god i senga etter mitt syn. Hun nytter sex og kommer mange ganger og fort. 

Anonymkode: 28a8a...3bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg et er viktig at du liker å suge pikken min, gjerne gagge og deepthroate den, det viser at du elsker meg. Jeg liker også at man kjører dr.dreke på meg, slikker ballene mine med mye spytt. Rimming skjønner jeg at man ikke er så keen på, men det er en syk bonus om du gjør dette på meg. Og ikke minst tar utløsningen i munnen og svelger er fantastisk :)

Anonymkode: 8736f...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At hun er engasjert, viser at hun trives og har det gøy, aktiv i senga. Ikke bare ligge der pall i senga som om hun var bundet fast(uten å ha bli bundet fast)

Ha det gøy når man er der. De beste jeg har vært med har vært flinke til å spørre, prøve ut ting selv og kommunisere hva de liker/misliker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vise at hun er kåt, og delta i leken. Ikke ligge på rygg som en sjøstjerner uten noe mer engasjement. 

Hun bør være åpen for å prøve ting, og være bevisst på å kommunisere det hun liker eller ikke liker. 

Rent ferdighetsmessig så kommer selvfølgelig sugeferdighetene inn. Sug pikk som at du elsker det, ikke fordi du føler du må. 

Anonymkode: b4111...898

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige ting som er viktige for ONS og seksuelle affærer sammenlignet med mangeårige ekteskap. Etter en del år med samliv vil jeg si følgende er viktig:

Ville ha sex nogenlunde ofte.

Ikke bruke lang tid på å komme. 

Ta ansvar for egen orgasme (!). Ikke bare ligg der og skrev, du må selv gjøre bevegelsene og grepene som sørger for at du kommer. Si hva du vil ha, men ikke forvent langvarig slikking hver gang. 

Anonymkode: ddd9e...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg et er viktig at du liker å suge pikken min, gjerne gagge og deepthroate den, det viser at du elsker meg. Jeg liker også at man kjører dr.dreke på meg, slikker ballene mine med mye spytt. Rimming skjønner jeg at man ikke er så keen på, men det er en syk bonus om du gjør dette på meg. Og ikke minst tar utløsningen i munnen og svelger er fantastisk :)

Anonymkode: 8736f...197

Oj! Jeg gjør ingenting av dette - likevel Har jeg hørt flere ganger jeg er enormt god i senga. 
Det jeg tror de liker med meg er at jeg er aktiv. Prøver flere stillinger, rører meg mye for fullstendig nytelse for oss begge. Bena i alle retninger, gjør hva jeg kan fysisk for å øke klimaks og nytelse. Kysser mye av kroppen, bruker hendene aktivit over hele kroppen til mannen, knar rompa osv. Byr på meg selv. Men det er mye jeg kan gjøre selv om jeg ikke suger.

Anonymkode: 0fa75...240

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er minst 15 år eldre enn meg, og gift med en tørrpinn og seksuelt frustrert   😁

Anonymkode: 4c0bd...f62

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At hun er minst 15 år eldre enn meg, og gift med en tørrpinn og seksuelt frustrert   😁

Anonymkode: 4c0bd...f62

Hvor gammel er du da?☺️

Anonymkode: 0fa75...240

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi er fantastisk i senga; hun er en jævel på soving. Hvordan det var med sexen husker jeg ikke lengre........

Anonymkode: 853f3...2ef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På 14.12.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Hun vil ha sex mer enn 1 gang i uka. Hun har ikke vanskelig for å bli tent og klar. Hun bruker ikke evigheter på å komme.

Bortsett fra det tror jeg ikke de fleste har så store krav. Slapp av og nyt, teknikk og slikt er vel ikke så viktig for mannen i gata. 

Anonymkode: ddd9e...f24

Hvor lang tid dama bruker på å komme kan hun ikke noe for, og har ingenting med å være god i senga. Å være god er noe du kan trene deg til.

Anonymkode: 9263d...055

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at menn nevner det å komme som en egenskap som gjør damer gode i senga. Triste greier.

Anonymkode: 4bd43...b52

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at menn nevner det å komme som en egenskap som gjør damer gode i senga. Triste greier.

Anonymkode: 4bd43...b52

Ja det er trist. Klarer aldri å komme av det en mann gjør med meg, kun alene. Men nyter veldig sex likevel. Elsker piv. Og å gi oral. Skal jeg få orgasme må jeg bruke fingrene selv. Men for å slippe sure og misfornøyde menn, så er jeg en mester i å fake orgasme. Ellers risikerer jeg at de holder på i evigheter. Når skal menn forstå at mange kvinner nyter sex uten å oppnå orgasme? 

Anonymkode: b6630...bbf

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.12.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

Hun vil ha sex mer enn 1 gang i uka. Hun har ikke vanskelig for å bli tent og klar. Hun bruker ikke evigheter på å komme.

Bortsett fra det tror jeg ikke de fleste har så store krav. Slapp av og nyt, teknikk og slikt er vel ikke så viktig for mannen i gata. 

Anonymkode: ddd9e...f24

Dvs. Hun stiller opp. Hun later som. 

Anonymkode: eb6ac...ed3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er trist. Klarer aldri å komme av det en mann gjør med meg, kun alene. Men nyter veldig sex likevel. Elsker piv. Og å gi oral. Skal jeg få orgasme må jeg bruke fingrene selv. Men for å slippe sure og misfornøyde menn, så er jeg en mester i å fake orgasme. Ellers risikerer jeg at de holder på i evigheter. Når skal menn forstå at mange kvinner nyter sex uten å oppnå orgasme? 

Anonymkode: b6630...bbf

Hvorfor ikke bruke fingrene på deg selv mens dere har sex

Anonymkode: eb6ac...ed3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...