Gå til innhold

Hva er det som gjør en dame bra i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når skal menn forstå at mange kvinner nyter sex uten å oppnå orgasme? 

Når skal menn vite at du er ei som ikke får orgasme da? Du må jo fortelle det til dem det gjelder...

Hvis det er så kleint å prate om ting før man hopper til køys, kan man faktisk bare ha det så godt🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Når skal menn vite at du er ei som ikke får orgasme da? Du må jo fortelle det til dem det gjelder...

Hvis det er så kleint å prate om ting før man hopper til køys, kan man faktisk bare ha det så godt🙄

Man vet ikke alltid om man får orgasme eller ei

Anonymkode: 4bd43...b52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun viser at hun er interessert, er engasjert og tar initiativ. Jeg tenner veldig på damer som tør å fokusere på seg selv. 

Anonymkode: f6dc4...634

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man vet ikke alltid om man får orgasme eller ei

Nei det er ikke like lett å vite bestandig, da er det jo iallefall viktig at du prater om det, så slipper du den intense rubbinga av klitten din. Å ja, det er lov å fake og man kan ha god sex uten orgasme hver gang.

Men jeg synes det er litt trist at det er bare jeg som skal få orgasme, jeg synes det er så urettferdig bare. Ikke at jeg gnikker henne gul og blå og jakter på hennes orgasme altså...går det ikke så går det ikke😊 Men jeg setter pris på beskjeden i forkant🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
2 timer siden, Paramount skrev:

Hun sier ja til alt, elsker å bli forgudet, og viser helt tydelig at hun nyter det. Da er hun bra i senga.

"Elsker å bli forgudet, og nyter det", det betyr i klartekst at hun må elske seg selv, digge musa si og være fokusert på sin egen nytelse, komplekser er veldig turnoff. Hun må føle seg som tidenes hotteste elskerinne, som kan gjøre hva hun vil, og vise at det har hun til hensikt å gjøre.
Om ikke annet, la meg gjøre det for henne.:) .
Da er hun....god i senga.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.12.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

For meg et er viktig at du liker å suge pikken min, gjerne gagge og deepthroate den, det viser at du elsker meg. Jeg liker også at man kjører dr.dreke på meg, slikker ballene mine med mye spytt. Rimming skjønner jeg at man ikke er så keen på, men det er en syk bonus om du gjør dette på meg. Og ikke minst tar utløsningen i munnen og svelger er fantastisk :)

Anonymkode: 8736f...197

Og du skal være arbeidsløs😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Når skal menn vite at du er ei som ikke får orgasme da? Du må jo fortelle det til dem det gjelder...

Hvis det er så kleint å prate om ting før man hopper til køys, kan man faktisk bare ha det så godt🙄

Etter diskusjonen om tungpulte damer så bør d stå i profil teksten til oss damer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Når skal menn vite at du er ei som ikke får orgasme da? Du må jo fortelle det til dem det gjelder...

Hvis det er så kleint å prate om ting før man hopper til køys, kan man faktisk bare ha det så godt🙄

Det er fordi at de gangene jeg har sagt det så har de mennene fått det for seg at de skal klare å gi meg orgasme. Og da blir det gnikking og slikking i evigheter. Og det er pyton. Så med faking blir vi begge fornøyd 

Anonymkode: b6630...bbf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Nei det er ikke like lett å vite bestandig, da er det jo iallefall viktig at du prater om det, så slipper du den intense rubbinga av klitten din. Å ja, det er lov å fake og man kan ha god sex uten orgasme hver gang.

Men jeg synes det er litt trist at det er bare jeg som skal få orgasme, jeg synes det er så urettferdig bare. Ikke at jeg gnikker henne gul og blå og jakter på hennes orgasme altså...går det ikke så går det ikke😊 Men jeg setter pris på beskjeden i forkant🙄

I forkant av ny partner? Hvordan skal man vite det før man har prøvd? Det kan faktisk være at din nye partner får det til. Uansett er det ikke dét som er poenget med sex for veldig mange damer. Kan man ikke være forskjellig uten å måtte informere om alt på forhånd?

Selv er jeg en dame som kommer lett. Ekstremt lett. Jeg har da aldri sagt dette til nye partnere? Jeg vet jo ikke på forhånd at det gjelder dem, så da er det veldig dumt å si noe om det?

Jeg har hatt 4 partnere som fikk meg til å komme på under 30 sekunder av penetreringssex. 2 av dem var ikke i nærheten. Jeg kom aldri med dem og oralsexen deres kjedet meg til det punktet at jeg bare avbrøt dem når de holdt på (På en ok måte altså)... Det hadde vært dumt om jeg sa til dem at jeg kommer lett, ikke sant? De hadde fått seg en selvtillitsknekk tror jeg.

De var ikke interessert i sex på samme måte som de som var gode i senga var, og jeg hadde ikke vært komfortabel med å ta den samtalen med dem heller. I dag har man sex relativt tidlig og jeg hadde bare kjent dem i 1-2 måneder før vi hadde sex. Da synes jeg det er for tidlig å begynne å ta så tunge samtaler når det strengt tatt ikke er nødvendig. Jeg slo bare opp med dem, så får de finne seg damer som gidder å bruke tid og energi på det der og som kanskje er litt flinkere. Eller som heller ikke er så interesserte i morsom, kreativ, sprellsk sex og som bare ligger der. Ut i fra hva jeg har lest trenger de ikke lete så lenge... bye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Bente1234 skrev:

Etter diskusjonen om tungpulte damer så bør d stå i profil teksten til oss damer

Ja jeg tenkte på det samme i går😂 I min statestikk er det kanskje bare 1% tungpulte, så jeg bruker aldri "typisk" kvinner når jeg omtaler dem. I mitt tilfelle (1%) var kanskje årsaken meg selv som ikke fikk henne til å bevege seg🙄

Du havner ikke under kategorien tungpult, du er nok mere opplyst på sex og hva som skal til for å skjønne det. Du har sikkert opplevd tungpulte menn uten at det er din feil? for noen ganger nytter det jo ikke å prate😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder for meg at hun spriker beina. Hun kan godt ligge stille. Så lenge jeg kan få pumpe på til det går for meg. Da er jeg fornøyd. 

Anonymkode: 55129...5de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er pyton. Så med faking blir vi begge fornøyd

Ja da er det lov å fake, til og med lov å avbryte også. Ikke bare ligg der og godta ting som er pyton. Forbausende at de ikke merker det på klitten at ting ikke er som det skulle ha vært og hører på hva du sier. Det oser jo uerfarenhet av🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja jeg tenkte på det samme i går😂 I min statestikk er det kanskje bare 1% tungpulte, så jeg bruker aldri "typisk" kvinner når jeg omtaler dem. I mitt tilfelle (1%) var kanskje årsaken meg selv som ikke fikk henne til å bevege seg🙄

Du havner ikke under kategorien tungpult, du er nok mere opplyst på sex og hva som skal til for å skjønne det. Du har sikkert opplevd tungpulte menn uten at det er din feil? for noen ganger nytter det jo ikke å prate😂

Nei aldri opplevd tungpulte menn men nå har jeg ikke passert 10 partnere i mitt liv. Kan være der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja da er det lov å fake, til og med lov å avbryte også. Ikke bare ligg der og godta ting som er pyton. Forbausende at de ikke merker det på klitten at ting ikke er som det skulle ha vært og hører på hva du sier. Det oser jo uerfarenhet av🙄

Man kan få "reisning" av klitten og være kåt uten at man får orgasme? Hva mener du med at man merker det på klitten??

Anonymkode: 026a7...e93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det holder for meg at hun spriker beina. Hun kan godt ligge stille. Så lenge jeg kan få pumpe på til det går for meg. Da er jeg fornøyd. 

Anonymkode: 55129...5de

Du høres ut som exen min 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, loveli skrev:

Selv er jeg en dame som kommer lett. Ekstremt lett. Jeg har da aldri sagt dette til nye partnere? Jeg vet jo ikke på forhånd at det gjelder dem, så da er det veldig dumt å si noe om det?

Nei, du trenger ikke å si noen ting når alt er som normalt med deg, det var ment til dem som ikke oppnår orgasme som synes det er pyton, da bør jo man få vite om det...

At noen får det til og andre ikke handler jo mye om tenning og teknikker, kanskje like mye hvordan man ser etter signal som behager deg. Uten noen slags form for fornuft og forståelse er det jo bare et hull for noen. Se for deg der noen klår deg på ryggen, noen liker hardt med negler og noen liker ømt og lette stryk, hvor på ryggen du liker å bli klådd må du selv si ifra om. Neste gang blir alt så mye deiligere for deg🙄

Ja jeg er enig i at noen ikke er så lett å prate med, og heller bare dropper den samtalen. Det er ikke det at jeg mener man skal holde et langt foredrag, men små tips på veien er bestandig bra...

Haha, jeg synes dønn seriøse kvinner er kjedelig jeg da, litt humor er jo bra for å løse noen floker. Men det er nok samtalen etterpå som setter statusen på totalopllevelsen😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er nogenlunde balanse i sexlyst. Matcher hverandre sånn passe på lekenhet og interesser. Kanskje pusher egne og partners grenser litt hvis leken går der.

Er tilfreds med seg selv og viser det.

Partner og jeg gjør det, og vi har det moro og godt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Nei, du trenger ikke å si noen ting når alt er som normalt med deg, det var ment til dem som ikke oppnår orgasme som synes det er pyton, da bør jo man få vite om det...

At noen får det til og andre ikke handler jo mye om tenning og teknikker, kanskje like mye hvordan man ser etter signal som behager deg. Uten noen slags form for fornuft og forståelse er det jo bare et hull for noen. Se for deg der noen klår deg på ryggen, noen liker hardt med negler og noen liker ømt og lette stryk, hvor på ryggen du liker å bli klådd må du selv si ifra om. Neste gang blir alt så mye deiligere for deg🙄

Ja jeg er enig i at noen ikke er så lett å prate med, og heller bare dropper den samtalen. Det er ikke det at jeg mener man skal holde et langt foredrag, men små tips på veien er bestandig bra...

Haha, jeg synes dønn seriøse kvinner er kjedelig jeg da, litt humor er jo bra for å løse noen floker. Men det er nok samtalen etterpå som setter statusen på totalopllevelsen😄

Jeg skjønte det og skrev innlegget mitt på bakgrunn av det. Mitt poeng er at man kan ikke advare om noe man ikke vet noe om. Man vet ikke om man får orgamse med den nye partneren sin før man har prøvd. Jeg synes man skal prøve noen ganger med lett og enkel kommunikasjon for å få det så godt som mulig, men man skal ikke måtte advare eller være forutinntatt som hovedregel. Det dreper jo all lyst, lekenhet og spontanitet.

De første par gangene gjelder det at mannen prøver så godt han kan å gi nytelse, han leser hennes signaler og hun lige så. Orgasme vurde ikke være målet med sexen de første gangene, men å ha det godt sammen. Som kvinne merker man om en mann er god i senga. Oppfatter man han som god så er ikke orgasmen så viktig, man tenker at det klarer han å gi deg etterhvert fordi han tross alt er flink, man må bare samkjøres litt. Advarsler om uvisse ting ville virket kontraproduktivt.

Og det nytter ikke å si til en mann som jukker på deg i 2 minutter og som ber deg ligge stille og holde kjeft hva man liker. Noen menn er rett og slett bare ikke seksuelle av seg og ønsker å tømme seg virker det som. Det er ikke noe håp, så hvorfor skal jeg bruke tid og energi på noe som er så dødfødt? Små tips ville aldri fungert på dem, jeg prøvde... Man kan piske en død hest, det betyr ikke at den klarer å gå... Det ble ikke deiligere for meg av å si hva jeg likte, det ble bare enda mer frustrerende at han ikke gjorde noe med infoen jeg gav han.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan få "reisning" av klitten og være kåt uten at man får orgasme? Hva mener du med at man merker det på klitten??

Litt feil formulering av meg der ja. Jeg mener man merker det på den harde klitten ja, men lytter på pusten og lyden av nytelse. Uten den er jo alt dødt, hvis hun ikke er flink til å skjule hennes nytelse uten lyd da. Små klynk, pusting, kroppspråk og øyekontakt er også en viktig kommunikasjon.

Jeg er ikke den som jager etter kvinnens orgasme, men uten litt iver får jo jeg jo høre at jeg er kjedelig som ikke prøver🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...