Gå til innhold

Hva er det som gjør en dame bra i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Litt feil formulering av meg der ja. Jeg mener man merker det på den harde klitten ja, men lytter på pusten og lyden av nytelse. Uten den er jo alt dødt, hvis hun ikke er flink til å skjule hennes nytelse uten lyd da. Små klynk, pusting, kroppspråk og øyekontakt er også en viktig kommunikasjon.

Jeg er ikke den som jager etter kvinnens orgasme, men uten litt iver får jo jeg jo høre at jeg er kjedelig som ikke prøver🙄

Lyd og pust er enkelt å fake egentlig og ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, loveli skrev:

Jeg skjønte det og skrev innlegget mitt på bakgrunn av det. Mitt poeng er at man kan ikke advare om noe man ikke vet noe om. Man vet ikke om man får orgamse med den nye partneren sin før man har prøvd. Jeg synes man skal prøve noen ganger med lett og enkel kommunikasjon for å få det så godt som mulig, men man skal ikke måtte advare eller være forutinntatt som hovedregel. Det dreper jo all lyst, lekenhet og spontanitet.

Ja engangsfeiler har vi alle, det er jo de repeterende samme feil som er irriterende og frustrerende... Ved ons har man ikke muligheter med å rette opp på den feilen, og ofte oppfattes sexen som dårlig hvis man ikke bruker litt sunn fornuft. Gjør man jobben riktig møtes vi som regel igjen.

Vi deler nok samme syn på mange vis. Jeg er også den som vil at dama skal få det så godt som mulig, jeg er kanskje stikk motsatt av en egoist. Å se ei som elsker nytelsen jeg gir er kanskje den største driven min, den gir meg glede for hver gang!

Får håpe du slipper å bruke pisken på flere døde hester, den pisken kan du heller ha over senga di som en advarsel😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Litt feil formulering av meg der ja. Jeg mener man merker det på den harde klitten ja, men lytter på pusten og lyden av nytelse. Uten den er jo alt dødt, hvis hun ikke er flink til å skjule hennes nytelse uten lyd da. Små klynk, pusting, kroppspråk og øyekontakt er også en viktig kommunikasjon.

Jeg er ikke den som jager etter kvinnens orgasme, men uten litt iver får jo jeg jo høre at jeg er kjedelig som ikke prøver🙄

Litt feil kan du si ja...... 🙄

For å være en mann som svarer hyppigst om kvinners seksualitet her på KG så vet du forsvinnende lite om den. Beklager. 

Anonymkode: 026a7...e93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bente1234 skrev:

Lyd og pust er enkelt å fake egentlig og ...

Ja da kan de bare ha det så godt, ikke alle som har synske evner heller😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt feil kan du si ja...... 🙄

For å være en mann som svarer hyppigst om kvinners seksualitet her på KG så vet du forsvinnende lite om den. Beklager. 

Jeg svarer ofte de som siterer meg av ren høflighet, det burde du tenke mere på enn å bekymre deg over på hvem jeg svarer...

Så du mener en erigert klitt er ondt? Da trenger jeg ikke å svare mere, da skjønner jeg formålet med å sitrere meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja engangsfeiler har vi alle, det er jo de repeterende samme feil som er irriterende og frustrerende... Ved ons har man ikke muligheter med å rette opp på den feilen, og ofte oppfattes sexen som dårlig hvis man ikke bruker litt sunn fornuft. Gjør man jobben riktig møtes vi som regel igjen.

Vi deler nok samme syn på mange vis. Jeg er også den som vil at dama skal få det så godt som mulig, jeg er kanskje stikk motsatt av en egoist. Å se ei som elsker nytelsen jeg gir er kanskje den største driven min, den gir meg glede for hver gang!

Får håpe du slipper å bruke pisken på flere døde hester, den pisken kan du heller ha over senga di som en advarsel😂

 

Sorry, men mannfolk som sier de er så gode i sengen er ikke alltid det. Én av disse 2minuttersmennene jeg har prøvd snakket mye om seg selv og hva han skulle gjøre med meg. Det var 10 sekunder med knaing av brystene som var hans oppvarming... resten er det ikke så mye å snakke om, da det som sagt bare var jokking i 2 minutter til han kom... Jeg hadde sex med han et par håndfull ganger, det ble marginalt bedre av at jeg sa rett ut at hva jeg ville ha. Han virket snurt for at jeg i det hele tatt krevde noe av han eller ikke elsket sexen vår slik den var... jadda...

Handling foran ord, handling foran ord.

Føler du motsier deg selv en del i dine siste svar, men? Er du opptatt av kvinnens orgasme og febrilsk prøver å få den frem, eller har du bare fokus på å ha det gøy? Kvinners orgasme kommer stort sett når hun ikke føler det er et mål fra din side. Hvorfor faker kvinner? Jo fordi de har skjønt at mange menn så sårt ønsker at de skal komme. Bare da føler mannen at kvinnen har hatt det bra. Men bare fordi hans seksualitet og tilfredshet er så endimensjonal så er det ofte ikke slik kvinner opplever sex. Vi ser etter så mye mer enn det.

Jeg vet at jeg har skrevet tidligere i tråden at jeg kommer fort, men det er ikke vanlig. For de fleste andre kvinner jeg har snakket med så handler det om samspillet. Sexen skal være en god opplevelse, ikke bare en god orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er trist. Klarer aldri å komme av det en mann gjør med meg, kun alene. Men nyter veldig sex likevel. Elsker piv. Og å gi oral. Skal jeg få orgasme må jeg bruke fingrene selv. Men for å slippe sure og misfornøyde menn, så er jeg en mester i å fake orgasme. Ellers risikerer jeg at de holder på i evigheter. Når skal menn forstå at mange kvinner nyter sex uten å oppnå orgasme? 

Anonymkode: b6630...bbf

Der skyter du deg selv i foten, ved å fake.

Bruk fingrene / vibrator under sexen og den du er sammen med vil endelig forstå at 75% prosent av kvinner kommer ikke ved pumpesex.

https://www.klikk.no/helse/velvare/sexogsamliv/samleie-pumpesex-3487729

 

Anonymkode: 9b223...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Ja da er det lov å fake, til og med lov å avbryte også. Ikke bare ligg der og godta ting som er pyton. Forbausende at de ikke merker det på klitten at ting ikke er som det skulle ha vært og hører på hva du sier. Det oser jo uerfarenhet av🙄

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan få "reisning" av klitten og være kåt uten at man får orgasme? Hva mener du med at man merker det på klitten??

Anonymkode: 026a7...e93

 

45 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg svarer ofte de som siterer meg av ren høflighet, det burde du tenke mere på enn å bekymre deg over på hvem jeg svarer...

Så du mener en erigert klitt er ondt? Da trenger jeg ikke å svare mere, da skjønner jeg formålet med å sitrere meg...

Ulrik, er det deg???

 

 

Anonymkode: 026a7...e93

Endret av Phavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at menn nevner det å komme som en egenskap som gjør damer gode i senga. Triste greier.

Anonymkode: 4bd43...b52

Det handler om menns selvfølelse, ikke egenskaper i senga. Om en mann ikke får orgasme fort av oralsex tror kvinnen derimot at det er hun som er dårlig - litt ironisk men.

Ironien ligger jo også i at størsteparten av kvinner (type80-90%) trenger mellom 10-20 min kontinuerlig stimulering av klitoris (nei, ikke vaginalt, klitoris) for å få orgasme, så ifølge disse mennene er jo kvinner generelt dårlige i senga :P 

Jeg skjønner jo at man tenker det er stas om en kvinne får lett orgasme, men det betyr ikke at hverken hun eller mannen/den andre kvinnen er supre i senga eller ikke. 

Anonymkode: 8c642...8aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, loveli skrev:

Sorry, men mannfolk som sier de er så gode i sengen er ikke alltid det. Én av disse 2minuttersmennene jeg har prøvd snakket mye om seg selv og hva han skulle gjøre med meg. Det var 10 sekunder med knaing av brystene som var hans oppvarming... resten er det ikke så mye å snakke om, da det som sagt bare var jokking i 2 minutter til han kom... Jeg hadde sex med han et par håndfull ganger, det ble marginalt bedre av at jeg sa rett ut at hva jeg ville ha. Han virket snurt for at jeg i det hele tatt krevde noe av han eller ikke elsket sexen vår slik den var... jadda...

Handling foran ord, handling foran ord.

Føler du motsier deg selv en del i dine siste svar, men? Er du opptatt av kvinnens orgasme og febrilsk prøver å få den frem, eller har du bare fokus på å ha det gøy? Kvinners orgasme kommer stort sett når hun ikke føler det er et mål fra din side. Hvorfor faker kvinner? Jo fordi de har skjønt at mange menn så sårt ønsker at de skal komme. Bare da føler mannen at kvinnen har hatt det bra. Men bare fordi hans seksualitet og tilfredshet er så endimensjonal så er det ofte ikke slik kvinner opplever sex. Vi ser etter så mye mer enn det.

Jeg vet at jeg har skrevet tidligere i tråden at jeg kommer fort, men det er ikke vanlig. For de fleste andre kvinner jeg har snakket med så handler det om samspillet. Sexen skal være en god opplevelse, ikke bare en god orgasme.

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om menns selvfølelse, ikke egenskaper i senga. Om en mann ikke får orgasme fort av oralsex tror kvinnen derimot at det er hun som er dårlig - litt ironisk men.

Ironien ligger jo også i at størsteparten av kvinner (type80-90%) trenger mellom 10-20 min kontinuerlig stimulering av klitoris (nei, ikke vaginalt, klitoris) for å få orgasme, så ifølge disse mennene er jo kvinner generelt dårlige i senga :P

Jeg skjønner jo at man tenker det er stas om en kvinne får lett orgasme, men det betyr ikke at hverken hun eller mannen/den andre kvinnen er supre i senga eller ikke. 

Anonymkode: 8c642...8aa

Dette sier det meste. Kunne ikke vært mdr enig. Men er dumt når normale damer tror det er noe feil på seg selv når menn har fått det for seg at da er man tungpult. Er jo ikke rart man sjelden passer sammen seksuelt😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, loveli skrev:

Føler du motsier deg selv en del i dine siste svar, men? Er du opptatt av kvinnens orgasme og febrilsk prøver å få den frem, eller har du bare fokus på å ha det gøy?

Jeg jager ikke etter orgasmer, jeg elsker å gjøre kvinnen fornøyd. Det er to vesentlige forskjeller du ikke har fått med deg om meg. Klart det skal være hyggelig, man ligger jo ikke å råflirer under sex, det er det smilet etterpå som jeg har fokus på... Jeg vet meget godt hvem jeg er, men noen ganger dukker det opp motpoler som ikke stemmer i det heletatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja da kan de bare ha det så godt, ikke alle som har synske evner heller😂

Mange damer som er veldig gode på å fake. Har kommet unna med det i over 30 år som seksuelt aktiv. Orgasme er ikke viktig for meg. Sex uten det gir meg masse nytelse 

Anonymkode: b6630...bbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer som er veldig gode på å fake. Har kommet unna med det i over 30 år som seksuelt aktiv. Orgasme er ikke viktig for meg. Sex uten det gir meg masse nytelse 

Anonymkode: b6630...bbf

Hvorfor faker du? 

Kommer jeg ikke, fakes det aldri!

Anonymkode: 9b223...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.12.2019 den 19.44, AnonymBruker skrev:

For meg et er viktig at du liker å suge pikken min, gjerne gagge og deepthroate den, det viser at du elsker meg. Jeg liker også at man kjører dr.dreke på meg, slikker ballene mine med mye spytt. Rimming skjønner jeg at man ikke er så keen på, men det er en syk bonus om du gjør dette på meg. Og ikke minst tar utløsningen i munnen og svelger er fantastisk :)

Anonymkode: 8736f...197

 

På 15.12.2019 den 18.27, AnonymBruker skrev:

Oj! Jeg gjør ingenting av dette - likevel Har jeg hørt flere ganger jeg er enormt god i senga. 
Det jeg tror de liker med meg er at jeg er aktiv. Prøver flere stillinger, rører meg mye for fullstendig nytelse for oss begge. Bena i alle retninger, gjør hva jeg kan fysisk for å øke klimaks og nytelse. Kysser mye av kroppen, bruker hendene aktivit over hele kroppen til mannen, knar rompa osv. Byr på meg selv. Men det er mye jeg kan gjøre selv om jeg ikke suger.

Anonymkode: 0fa75...240

Tror nok de bare sier det for å være grei da. 99% av menn elsker å bli sugd + alt det ano beskriver. 

Anonymkode: 1b747...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor faker du? 

Kommer jeg ikke, fakes det aldri!

Anonymkode: 9b223...889

Samme her, aldri gjort. Det å fake gjør ikke noen en tjeneste.

Anonymkode: 0d6e1...fb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det handler veldig lite om teknikk. Det viktigste er at hun har lyst og viser det. Er aktiv og og tar initiativ. At hun er lett å tenne er et kjempepluss, og gjerne at hun er spontan og har seksuell humor. 

Anonymkode: 5b898...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun tørr å være litt skitten, vise at hun liker det og ha litt innlevelse. Og gjøre noe moves utenom starfish.

Anonymkode: 174a5...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer som er veldig gode på å fake. Har kommet unna med det i over 30 år som seksuelt aktiv. Orgasme er ikke viktig for meg. Sex uten det gir meg masse nytelse 

Akkurat! Det er bare så godt å se at du kan ha god nytelse uten orgasme, for menn er det jo orgasmen normalt av naturlig årsaker.. Så hvorfor har vår herre skapt orgasmen for kvinnen, og hvorfor er det så deilig å ha sex? Det er nok det deilige som tiltrekker oss, selv om kvinnen får orgasme eller ikke🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...