Gå til innhold

Venninne stjal navnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Venter en gutt og vi hadde funnet perfekte navnkomboen endelig ( har hatt skikkelig problem med å bli enig om et navn vi liker) .. dessverre røpet jeg det til venninna mi  som fødte i går..& ungen har fått navnet vi hadde bestemt oss for .. både for og mellomnavn 😏

Og han skulle bli oppkalt etter hans og min farfar .. 

hva tenker dere om dette

Anonymkode: ccc6a...205

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke kalle barnet deres for det dere hadde tenkt da?

Skjønner det er litt kjipt, men ikke mer enn det.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hyggelig, kommer litt an på hvor nørt vennskapet er. Kanskje du ikke skulle sagt noe, sånn til en annen gang

Anonymkode: ad6cc...004

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva tenker dere om dette

Anonymkode: ccc6a...205

1. Du eier ikke navn

2. Ikke gidd å ha mellomnavn

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort og alt annet enn rettferdig, men nå er det blitt sånn og dere har ikke noe annet valg enn å finne et annet navn til sønnen deres. Hvis ikke vil dere rett og slett virke som enten latterlige hermegåser eller utrolig smålige og kjipe. Det finnes ingenting dere kan si eller gjøre som vil få folk til å tenke at det er venninna di er den kjipe og ikke dere. 

Anonymkode: eba01...479

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, det er frekt og spesielt.. er hun en nær venninne siden du sa det til henne? kan du spørre henne hvorfor hun valgte akkurat det navnet du fortalte at deres barn skal hete?

Anonymkode: 9a4cb...bf4

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da er det vel ikke annet å gjøre enn at dere må finne et annet navn. Nå som navnet dere hadde tenkt dere er tatt og opptatt. Det er første mann til mølla.

Anonymkode: ae039...2bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg er skikkelig dårlig gjort og alt annet enn rettferdig, men nå er det blitt sånn og dere har ikke noe annet valg enn å finne et annet navn til sønnen deres. Hvis ikke vil dere rett og slett virke som enten latterlige hermegåser eller utrolig smålige og kjipe. Det finnes ingenting dere kan si eller gjøre som vil få folk til å tenke at det er venninna di er den kjipe og ikke dere. 

Anonymkode: eba01...479

🤣🤣

Jeg tenker helt omvendt. Og hvem bryr seg egentlig om to barn heter det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gi ditt barn samme navn som hennes barn. Som hevn. Helt likt for- mellom- og etternavn.

Anonymkode: 87b72...057

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det bare fint da - at hun synes dette navnet var såpass fint at hun valgte å kalle ungen sin det? Koselig det, synes iallfall jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, abc123detvardet skrev:

1. Du eier ikke navn

2. Ikke gidd å ha mellomnavn

Mellomnavn er gull

Bruker kun mellomnavnet mitt, første fornavnet mitt er kun på off papir

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg tenker om det... Jeg hadde blitt sur, selvsagt. 
 

Men om det er det navnet dere ønsker etter barnet deres blir født, ser jeg ingen grunn til å ikke kalle barnet det samme.

Anonymkode: a08fa...c75

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, loveli skrev:

🤣🤣

Jeg tenker helt omvendt. Og hvem bryr seg egentlig om to barn heter det samme? 

Altså, det gjør jo ikke noe om to barn født nesten samtidig som vil vokse opp i samme miljø heter Fredrik. Kanskje ikke Lars Erik heller. Men Samuel Philip, Brage Torstein eller Leo Emilian? Nei. Bare nei. Det virker bare utrolig spesielt... 

Anonymkode: eba01...479

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er bestfriends altså.. vi henger sammen så godt som HVER dag.. ganske kjiipt når det var spesielle navn .. og min farfar er spansk så heller ikke vanlig norsk navn å bruke .. veldig skuffet..

Anonymkode: ccc6a...205

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...