Gå til innhold

Har du tørketrommel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 12/8/2019 at 1:31 PM, AnonymBruker said:

Har men bruker ikke den på alt, sliter voldsomt på klærne. 

Anonymkode: 007df...1a2

Nye tromler som tørker på svak varme sliter lite på klærne våre hvertfall. Som Singel klarte jeg meg uten, men med mann og 2 barn så kunne jeg ikke klart meg uten altså.

Anonymkode: 47322...58e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk oss tørketrommel etter at andremann blei født. Fantastisk tidsbesparande, og deilig å ikkje heile tida ha tørkestativa ståande i stova i vinterhalvåret. I tillegg blir dei slitte handkleda mjuke. Tidlegare var dei stive og fungerte nærast som peiling etter dusjen.

Da vi var to personar bar det ikkje naudsynt med tørketrommel.

Anonymkode: 8fe50...b83

Skrevet
On 1/5/2020 at 8:38 PM, AnonymBruker said:

Nei, har ikke "ekle" dyner og puter!

Klart du har meget ekle dyner og puter om du ikke vasker dem minst en gang i året.

• 1 måned senere...
Skrevet

Oppdatering! :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Da har jeg brukt tørketrommelen på programmet som heter skaptørt for syntet. Det varer 1,5 timer.

Alt er helt tørt, UTEN krymping! 

Jeg har tenkt hver eneste gang at jeg har dere å takke for å lette børa med klær. TUsen TUsen takk for dette, er evig lykkelig nå som klesbunkene ikke er like mye jobb. 

giphy.gif?cid=790b7611fe6bb4fcd9a5451db3

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2020 den 17.25, DarKnight skrev:

Så klart har jeg tørketrommel. Jeg har begrenset med plass i leiligheten min, så jeg er ikke interessert i at klesvask til tørk skal oppta mer areal enn nødvendig. Å ha sengetøy, håndklær osv. hengende gir i tillegg et dårlig inneklima.

Jeg lurer også på hvordan dere som ikke har tørketrommel får vasket dyner, puter, dunjakker og slikt? Det er rimelig ekkelt å aldri vaske dette nemlig...

Borettslagets fellesvaskeri.

Anonymkode: 1172d...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...