AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #21 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg dumpa n som hadde amputert halve lillefingeren. Greide rett og slett ikke å se på stumpen... Anonymkode: a77d2...346 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #22 Del Skrevet 7. desember 2019 Hun ble drita. Jeg bare gadd ikke. Sur ble hun og... Anonymkode: 04a92...66f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #23 Del Skrevet 7. desember 2019 Likte ikke navnet hans, og tenkte at jeg seriøst ikke orket å forholde meg til det navnet for alltid. Anonymkode: 7e995...9cd 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 7. desember 2019 #24 Del Skrevet 7. desember 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dumpet en mann fordi han hadde rare fortenner. Så har jeg dumpet en som hadde for små hender og en som hadde for tung arm 😂 Anonymkode: 6ac11...597 For tung arm faktisk 😂😂 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #25 Del Skrevet 7. desember 2019 12 minutter siden, Lasox skrev: Tenker det samme! Herregud! Damene er kravstore... jeg trodde vi menn var ille! But damn! Flere ting som har blitt nevnt og skumlest over ville jeg aldri ha brydd meg om. Slik som hvordan man tekster eller prater. Man har jo pratet med personen før man vurderer å bli sammen med èn? Og dersom den ikke er tiltrekkende (stemmen) så hvorfor i det hele tatt vurdere det? Dama ville ha sex med mannen og han hadde lyst, men mannen ville vente litt? Så hvorfor ikke si det? Pga. ikke har førerkort? Eh... unnskyld? Men, når ble kjæresten en taxisjåfør? Nei, jeg hadde aldri tenkt på disse unnskyldningene ihvertfall og ikke rart det blir drama i et forhold. Det med førerkort skjønner jeg. Menn uten lappen er umandig, pluss at å alltid måtte være den som kjører er kjipt. Anonymkode: b8cbc...581 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 7. desember 2019 #26 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp. Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie. Endret 7. desember 2019 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 7. desember 2019 #27 Del Skrevet 7. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har latt en samtale med noen dø ut pga. han ikke hadde førerkort 😅 Han var 30 år gammel. I min verden fungerer det ikke, sorry. Anonymkode: 70316...22b Fullt forståelig. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #28 Del Skrevet 7. desember 2019 Ikke en veldig rar grunn, men kleint. Han snakket så vidt under daten og jeg måtte stille absolutt alle spørsmål og holde i gang samtalen gjennom den 3 timer lange daten. Rett og slett tortur! Han virket så frempå og pratsom over meldinger og snap, men i det virkelige liv totalt fjern. Etter daten var ferdig og vi dro hjem hver for oss sendte han meg melding "jeg snakket kanskje ikke så mye, men sjarmen kommer etter hvert babe" Så aldri han igjen 😂 Anonymkode: 2e5f6...1b7 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #29 Del Skrevet 7. desember 2019 Han pillet seg i nesen på bussen. Bye bye 🤢 Anonymkode: 90304...a65 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #30 Del Skrevet 7. desember 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Likte ikke navnet hans, og tenkte at jeg seriøst ikke orket å forholde meg til det navnet for alltid. Anonymkode: 7e995...9cd Veit om flere som har gitt kjæresten andre navn/kallenavn som etterhvert alle andre også bruker, gjelder både gutter og jenter. Feks hvis de hadde et dobbeltnavn brukes nå bare ett av navnene, feks fra Jan Erik til kun Jan eller kun Erik. Eller noe som ligner. Feks en Lars Inge som alle kaller Charlie og en Beate som alle kaller Bea og en Antonius som kun kalles Tony. Så akkurat navnet hadde jeg ikke hengt meg oppi. «Navnebyttet» er selvsagt gjort med kjærlighet og sammen med den som har navnet. Ei som het Elisabeth ble kalt Lisa av mannen sin, og alle andre, og nå har hun endret det i folkeregisteret. En annen Elisabeth blir kalt Beth (også endret), en tredje Lisen, en fjerde Else. Kjenner faktisk enormt mange som bruker et annet navn en døpenavnet. Anonymkode: 57796...69d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. desember 2019 #31 Del Skrevet 7. desember 2019 Jeg avlyste en date med en fyr som nektet å møte meg ute i minus 20. Den påfølgende krangelen med han fremstår som episk, for han påstod hardnakket at ingen folk med vett stod ute i minus 20 og frøs for å møte noen. Jeg svarte at det var et problem for meg om han ikke hadde klær og kunne bruke disse tilfredstillende. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #32 Del Skrevet 7. desember 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dumpa n som hadde amputert halve lillefingeren. Greide rett og slett ikke å se på stumpen... Anonymkode: a77d2...346 Var også med en som manglet halve lillefingeren. Jeg skvatt hver gang jeg så det. 🤣 Anonymkode: aa48c...e0b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #33 Del Skrevet 7. desember 2019 18 minutter siden, Lasox skrev: Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp. Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie. Her jeg bor må man ha bil pga manglende kollektiv transport og avstander. Mener at begge bør ha lappen så man kan bytte på å kjøre. Men at det er umandig med menn som ikke kan kjøre bil står jeg for. Anonymkode: b8cbc...581 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #34 Del Skrevet 7. desember 2019 Den gang jeg var i 20-årene og skulle møte broren til en albansk dame jeg hadde blitt kjent med. Han var visstnok såååå kul og såååå morsom...skrev litt sms med fyren, og han virket faktisk slik som hun sa. På date derimot ..så sa han INGENTING. Var bare jeg som snakket. Det var så pinlig! Etter en time sa jeg at jeg ville dra hjem (alene). Han spurte faktisk om vi skulle dra på en ny date, jeg sa høflig nei. Det var virkelig null kommunikasjon (og det hadde ingenting med språket å gjøre). Pinlig stillhet er dealbreaker for meg. (Både min stumme date og jeg er gift idag - på hver vår kant 😄) Anonymkode: 317d3...1ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #35 Del Skrevet 8. desember 2019 33 minutter siden, Lasox skrev: Hvem har sakt at dama har blitt taxisjåfør? Herregud... om damene ikke klarer å se for seg en mann uten bil. Så får hun klare seg uten kjæreste. Enkelt og greit! Blir litt små provosert med tanke på at dere forventer at vi skal være taxisjåfør for dere, men det kan ikke dere være? Dessuten så når vi har bestemt oss for å klare oss uten bil. Så klarer vi å få til hverdagslige tingene uten deres hjelp. Jeg fokuserer heller på å ha en sterkere økonomi og klarer å spare flere tusenvis av kroner i mnd. fremfor å gå null hver måned og aldri kunne leve livet ordentlig. Slik som nå sparer jeg ca. 15,500,- i mnd. hadde jeg hatt lappen og bil. Ville det fort ha sunket ned til 10,000,- det er dyrt å ha en bil. Spesielt i en familie. Her er det ihvertfall uaktuelt. Men det har ingenting med manndighet å gjøre som hos enkelte andre. Bor på et lite sted med dårlig kollektivtilbud, (går tre busser i døgnet) ingen lokal taxisentral og lange avstander. Hadde mannen ikke hatt lappen og bil så hadde jeg blitt taxisjåfør for mann og barn. Anonymkode: a0896...4be 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #36 Del Skrevet 8. desember 2019 Ble med han hjem etter tredje daten, og så viste han fram kostymet (unnskyld: uniformen) han brukte når han deltok i laiv/rollespill fra 1800-tallet ble ikke bedre når han dro fram ulike fagbøker for å vise at forfattere hadde takket han for å ha rettet faktafeil i bøkene. Ble litt for sært for meg det Anonymkode: 91406...099 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 8. desember 2019 #37 Del Skrevet 8. desember 2019 Han var så tynn at det ble ubehagelig, også hadde han veldig store tenner. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #38 Del Skrevet 8. desember 2019 I min mening så DUMPER man ikke en date, man er jo ikke sammen om man går ut med noen en gang? For meg er det veldig casual, det skal MYE til for at det vil fungere. Det skal en del til for at det blir en date #2. Sånn burde det vel være og? Anonymkode: 59efb...ba3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #39 Del Skrevet 8. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble med han hjem etter tredje daten, og så viste han fram kostymet (unnskyld: uniformen) han brukte når han deltok i laiv/rollespill fra 1800-tallet ble ikke bedre når han dro fram ulike fagbøker for å vise at forfattere hadde takket han for å ha rettet faktafeil i bøkene. Ble litt for sært for meg det Anonymkode: 91406...099 Og hva den ene ikke liker, hadde vært innenfor for en annen 😁 Laiver og fagnørd er helt velkommen her. Anonymkode: b0d1b...78c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UglerIMosen Skrevet 8. desember 2019 #40 Del Skrevet 8. desember 2019 Når daten bestilte pizza med ananas på bestemte jeg meg for at det ikke ville bli en ny date. Og jeg er helt enig i de som sier at førerkort er et must. Voksne mennesker tar lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå