AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #361 Del Skrevet 25. mars 2022 Dumpet en fordi jeg fant ut at han var allergisk mot katt. Anonymkode: cbfd2...51e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #362 Del Skrevet 25. mars 2022 Ett/et, og/å....Sånne ting 😁 Anonymkode: 9b40a...8ff 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. mars 2022 #363 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har funnet en fyr jeg egentlig liker kjempe godt og føler meg betatt av, men etternavnet hans er virkelig ikke noe jeg vil ha eller gi til mine barn, ble skikkelig skikkelig skuffa når jeg så hva han het til etternavn, også er det noe med den ene tannen. Den er bare helt feil vei. Hadde den vært normal og etternavnet normalt så hadde han vært perfekt. Jeg prøver så hardt jeg kan å fortrenge de følelsene jeg har og jeg føler meg helt tilbakestående som henger meg så opp i de tingene at jeg benekter mine egene følelser pga det og håper på at han ikke vil noe mer med meg vidre ! 🤯 har jo skavanker selv, og hvis mine skavanker var på en mann så hadde jeg ikke villet datet han... helt grusomt egentlig dette her. Anonymkode: 4ac92...b20 Da frir du, og ber ham ta ditt etternavn. Du dumper da ikke en mann pga navnet! Og tanna … Det er mulig å ta tannregulering for voksne også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #364 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 28.12.2019 den 2.08): Jeg har dumpet flere pga liten penis. Når den er så liten at jeg må spørre om den er inni,så er den for liten etter min mening. Anonymkode: 01b74...086 90% i Norge har 12-16 cm. 5% har under 12 cm. 5% har over 16 cm. Anonymkode: 2bdb0...b86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #365 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 23.12.2019 den 18.13): Ja, i min familie er det vanlig. Mine foreldre har lagt til side penger til førerkort i mange år, slik at det ikke skulle belaste deres økonomi da jeg ble gammel nok. De ser på det som en investering i min fremtid, og min selvstendighet. Jeg kjøpte min første leilighet i begynnelsen av 20-åra også, uten foreldres hjelp. Det er så enkelt som at en mann uten førerkort er uaktuelt. Han trenger ikke ha bil, han kan kjøre min, men jeg vil ha en mann som også kan skifte dekk og som ikke er avhengig av foreldrene sine for flytting av møbler feks Anonymkode: ef161...db6 Er enig i at det er en investering i framtiden - spesielt om man for eksempel skal tømrer, da er man ofte avhengig av å ha lappen. Så litt dumt med dagens fraværsregler i forhold til det å ta lappen, men har hørt om de yrkesfaglærerne som ikke skriver fravær ved kjøretimer fordi de mener lappen er viktig i det yrket elevene er på vei inn i. AnonymBruker skrev (På 23.12.2019 den 18.04): Hele budsjettet og fremtiden din hadde sprukket om du prioriterte å bruke ca 15,000 av de på lappen altså? Hva er unnskyldningen din nå da? At den i dag koster mer enn 15,000? Alle menn bør ha lappen. Anonymkode: 4e454...ece Hvorfor bare alle menn, og ikke alle kvinner også? Men tenker som så - det er ikke nødvendig å ha lappen om man bor i Oslo, og i en del av de nærmeste områdene i området rundt. Selv om det kan være greit om man skal på ferie eller besøk utenfor Oslo. Jeg tok ikke lappen før jeg var godt over 30 og flyttet til et sted med elendig kollektivtransport med 2 unger. Uten ungene er det ikke sikkert jeg hadde tatt lappen - men med 2 km til butikk og skole så var det uaktuelt å ikke kunne kjøre selv. Endte dog med at det var far til ungene som kjørte om vi skulle noe sammen. Men nå som ungene er store - og jeg bor mer sentralt - så gidder jeg faktisk ikke ha bil. Kan nemlig ikke fordra å kjøre, dessuten god trening å gå eller sykle når jeg skal noe Men det kan bli litt utfordrende å komme seg dit jeg vil, ender ofte å ta kollektivt så langt jeg kommer og så blir jeg hentet (sjelden mer enn 3 km fra den jeg skal til) - så nå håper jeg det blir bilkollektiv i nærheten av meg snart så ting kan bli en smule enklere Anonymkode: 0cfad...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #366 Del Skrevet 25. mars 2022 Dette bilkravet er merkelig. En ting er at privatbilismen har vært en katastrofe for miljøet, og titusener av mennesker dør i trafikken hvert år, men en annen er denne avhengigheten folk pådrar seg. Klarte meg uten bil i Oslo i 15 år, og sparte jo flere hundre tusen på det. Nå bor jeg i en mindre by, men opplever det likevel ikke som noe problem å ikke ha bil. Folk kjører fra dør til dør fordi de ikke kjenner til annet, virker det som. De tror oppriktig det ikke er mulig å klare seg uten. Anonymkode: 1830b...067 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #367 Del Skrevet 25. mars 2022 - for stor penis, 15-17 cm rundt og 20 cm lang. Sex ble smertefullt og vi fikk den ikke inn. Jeg så for meg å ikke kunne ha behagelig sex resten av livet med han.. men jeg dumpet og sa at jeg følte for å være singel.. jeg sa ikke at jeg dumpet pga. penis - han luktet vondt.. røyk, mye kroppslukt, mye krydder i matveien, dårlig på hygiene. Jeg vil ikke endre for mye på en partner, vil ikke tvinge han til å slutte å røyke.. så jeg heller tenker at vi ikke passer i lag - for konkret og praktisk anlagt for meg, kunne ikke prate i lag om abstrakte ting og teorier, som er viktig og gøy for meg. Jeg har forståelse for at det ikke er viktig for andre med intellektuelle, filosofiske samtaler, men det er det for meg Anonymkode: ab520...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wsl Skrevet 25. mars 2022 #368 Del Skrevet 25. mars 2022 (endret) Person 1) for stor penis Person 2) luktet dårlig Endret 25. mars 2022 av Wsl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #369 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette bilkravet er merkelig. En ting er at privatbilismen har vært en katastrofe for miljøet, og titusener av mennesker dør i trafikken hvert år, men en annen er denne avhengigheten folk pådrar seg. Klarte meg uten bil i Oslo i 15 år, og sparte jo flere hundre tusen på det. Nå bor jeg i en mindre by, men opplever det likevel ikke som noe problem å ikke ha bil. Folk kjører fra dør til dør fordi de ikke kjenner til annet, virker det som. De tror oppriktig det ikke er mulig å klare seg uten. Anonymkode: 1830b...067 Norge er ikke bare Oslo. Jeg klarer meg ikke uten bil. Jeg har 2 mil til jobb, 2 mil hjem. Buss hva er det? Finnes ikke. Tog finnes ikke. Taxi er strengt tatt et valg, men da har jeg heller egen bil og kjører selv. Det finnes steder her jeg bor der man kan klare seg uten bil, og jeg kan se at noen rekker å bli noen å tyve uten å ha lappen. Men om jeg treffer en mann nå på date, og han ikke har lappen, ja da blir det ikke mer med han. Jeg er 31 år, og ser etter noen på samme alder. Om noen ikke har blitt voksen nok til å ta lappen når de er blitt over 30 år, da passer vi faktisk ikke sammen. Jeg gidder ikke å måtte leke taxi i all fremtid. Anonymkode: 70316...22b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #370 Del Skrevet 25. mars 2022 Just now, AnonymBruker said: Norge er ikke bare Oslo. Jeg klarer meg ikke uten bil. Jeg har 2 mil til jobb, 2 mil hjem. Buss hva er det? Finnes ikke. Tog finnes ikke. Taxi er strengt tatt et valg, men da har jeg heller egen bil og kjører selv. Det finnes steder her jeg bor der man kan klare seg uten bil, og jeg kan se at noen rekker å bli noen å tyve uten å ha lappen. Men om jeg treffer en mann nå på date, og han ikke har lappen, ja da blir det ikke mer med han. Jeg er 31 år, og ser etter noen på samme alder. Om noen ikke har blitt voksen nok til å ta lappen når de er blitt over 30 år, da passer vi faktisk ikke sammen. Jeg gidder ikke å måtte leke taxi i all fremtid. Anonymkode: 70316...22b Jeg er 40 og bor ikke i Oslo. Norge er mer enn bare Oslo og der ingen skulle tru, det er masse mindre byer der man fint klarer seg uten bil. Uansett handler det ikke om personlige valg, men manglende forståelse, og om barnslige påstander som "voksen nok" og "leke taxi". Greit nok at man ikke alltid har samme prioriteringer, men går det ikke an å spare seg for slikt? Anonymkode: 1830b...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #371 Del Skrevet 25. mars 2022 Jeg tror ikke egentlig man dumper noen av detaljer, men at disse detaljene blir lagt merke til fordi man ikke egentlig er interessert. En gang datet jeg en fyr og jeg var veldig fokusert på hans lange tynne fingre,som jeg syntes var avskrekkende. En annen gang tenkte jeg at daten, som i utgangspunktet var veldig kjekk, så ut som en and da han smilte. Etc etc. Det tror jeg bare er hjernens måte å si fra om at man ikke er interessert og ikke egentlig noe man henger seg opp i hvis man er tiltrukket og ønsker videre relasjon. Anonymkode: e4659...2b4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #372 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er 40 og bor ikke i Oslo. Norge er mer enn bare Oslo og der ingen skulle tru, det er masse mindre byer der man fint klarer seg uten bil. Uansett handler det ikke om personlige valg, men manglende forståelse, og om barnslige påstander som "voksen nok" og "leke taxi". Greit nok at man ikke alltid har samme prioriteringer, men går det ikke an å spare seg for slikt? Anonymkode: 1830b...067 Man har ulike meninger om ting i livet. Når man alltid blir den som må kjøre, for man er den som har lappen, da føler man at man leker taxi. Eneste forskjell er at de som kjører taxi får betalt. Jeg kan fint kjøre, men ønsker å dele ansvaret. Og ja jeg mener faktisk oppriktig at det å kunne kjøre bil er en del av voksenopplæringen alle voksne mennesker burde kunne. Det er mennesker som av ulike grunner ikke kan kjøre bil, da blir det en annen sak. Men de fleste mennesker har mulighet til å kunne lære å kjøre bil, og jeg mener det er basiskunnskap. Det har helt klart med oppveksten å gjøre. Det jeg er oppvokst tok alle mopedlappen som 16 åring, og billappen så fort de kunne, helst på 18 års dagen. Du har lov å være uenig, men det er min mening. Nå kalles trådens trengt tatt også «latterligste» grunnen … for jeg er veldig klar over etter mange dater at det finnes en skokk av voksne menn som ikke har lappen (finnes nok også like mange kvinner), som nok synes det er en latterlig grunn. Men jeg er heller singel resten av livet enn å finne meg noen som ikke kan kjøre bil. Anonymkode: 70316...22b 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #373 Del Skrevet 25. mars 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Man har ulike meninger om ting i livet. Når man alltid blir den som må kjøre, for man er den som har lappen, da føler man at man leker taxi. Eneste forskjell er at de som kjører taxi får betalt. Jeg kan fint kjøre, men ønsker å dele ansvaret. Og ja jeg mener faktisk oppriktig at det å kunne kjøre bil er en del av voksenopplæringen alle voksne mennesker burde kunne. Det er mennesker som av ulike grunner ikke kan kjøre bil, da blir det en annen sak. Men de fleste mennesker har mulighet til å kunne lære å kjøre bil, og jeg mener det er basiskunnskap. Det har helt klart med oppveksten å gjøre. Det jeg er oppvokst tok alle mopedlappen som 16 åring, og billappen så fort de kunne, helst på 18 års dagen. Du har lov å være uenig, men det er min mening. Nå kalles trådens trengt tatt også «latterligste» grunnen … for jeg er veldig klar over etter mange dater at det finnes en skokk av voksne menn som ikke har lappen (finnes nok også like mange kvinner), som nok synes det er en latterlig grunn. Men jeg er heller singel resten av livet enn å finne meg noen som ikke kan kjøre bil. Anonymkode: 70316...22b Det er helt greit at man har ulike meninger. Det jeg og andre reagerer på er måten du og andre snakker til og om vi som prioriterer annerledes. Det er nesten som om dere blir personlig fornærmet av at andre ikke ser behovet for bil, og heller prioriterer andre ting, som miljø eller lommebok. Ser sjelden folk blir beskyldt for å være barnslige og umodne snyltere og de f.eks. velger å bo i leilighet fremfor hus, eller bli revisor og ikke snekker, men er du voksen og tar bussen? Da skal du gå gjennomgå! Anonymkode: 1830b...067 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #374 Del Skrevet 25. mars 2022 Sopp infeksjon på føttene og illeluktende sko Skallet og klesstil som en 16 åring (han var 30). Hadde også en stor hund med forhudsinfeksjon som etterlot seg væske overalt. Også i sengen hans. Sengetøyet byttet han for sjeldent i tillegg. Hunden tisset også inne. Endte med at jeg tok med hunden til veterinær og dumpet fyren like etter at hunden hadde fått sin behandling 😂 så jeg var vell in it for the dog Høyt hårfeste og mye flass Fortalte de samme historiene igjen og igjen, både til meg og alle vi møtte på. Tok like lang tid og like mye innlevelse hver gang. Da han hadde sex med meg så gjorde han det på en måte hvor kroppene våres ikke traff hverandre. Bare tippen inn og ut. Fort som en duracell kanin. Temperamentsfull mann som hele tiden ville snakke om økonomi, men han ble sint hver gang han snakket om det Stygge negler og stomp fingre. Klarte ikke la han ha hendene sine på meg Kysset for vått og med for mye tunge. Var som at han lette etter noe med tunga si inni munnen min, i alle kriker og kroker. Tunga skal ikke slikke jekslene mine liksom. Han hadde krøller. Så ut som en baby frisyre Første gangen vi skulle ha sex så tok han DEN seriøse strippingen foran meg. Det tok laaaaaaaaang tid og jeg måtte flere ganger spørre om han snart ville komme til sengen, uten at han tok hintet. I sitt siste strippe stunt var det bare bokseren igjen, og den dro han sååååå sakte ned, så penisen hans spratt hardt opp og fikk en klaskelyd på magen. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke ville se han igjen. Og for de som lurer, så kom han ikke til sengen med en gang heller, han sto der og viste meg masse forskjellige positurer der han sto naken med en hard on. Han hadde tics. Jeg har ikke noe imot de som har dette, og visste dette før vi begynte holde på. Men jeg var ikke forberedt på at det ble verre under sex. Veldig mye rare brå lyder under sex som «BOBOBO» i lys stemme og «JAKKA DEISEN» og forskjellige måter å le på. Alt med veldig lys stemme. Jeg ble så overrasket hver gang og jeg klarte ikke finne ro med det. Han var for lav, like høy som meg (160) Han slikket meg dypt i øret. Da mener jeg dypt og jeg fikk vakuum i øret. En som spurte om å få gå på date gjennom felles venn. Jeg sa nei bare fordi han ikke spurte selv. En som begynte å gråte fordi han mente at alle menn fortjente regelmessig sex En som danset på en måte som så ut som han jokket ut i lufta. Klarte bare danse med hoftene. Var flaut offentlig. Han likte å danse og gjorde dette ofte. Anonymkode: 2273b...f3b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #375 Del Skrevet 25. mars 2022 Fantastisk liste.. Teller 11 stk sære du har møtt og hatt sex med mange av de.. De fleste hører de må senke krava, du bør definitivt høyne krava dine 😅 de fleste av oss går ikke på 15 dater i løpet av livet en gang.. Anonymkode: 26d44...a23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #376 Del Skrevet 25. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette bilkravet er merkelig. En ting er at privatbilismen har vært en katastrofe for miljøet, og titusener av mennesker dør i trafikken hvert år, men en annen er denne avhengigheten folk pådrar seg. Klarte meg uten bil i Oslo i 15 år, og sparte jo flere hundre tusen på det. Nå bor jeg i en mindre by, men opplever det likevel ikke som noe problem å ikke ha bil. Folk kjører fra dør til dør fordi de ikke kjenner til annet, virker det som. De tror oppriktig det ikke er mulig å klare seg uten. Anonymkode: 1830b...067 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er helt greit at man har ulike meninger. Det jeg og andre reagerer på er måten du og andre snakker til og om vi som prioriterer annerledes. Det er nesten som om dere blir personlig fornærmet av at andre ikke ser behovet for bil, og heller prioriterer andre ting, som miljø eller lommebok. Ser sjelden folk blir beskyldt for å være barnslige og umodne snyltere og de f.eks. velger å bo i leilighet fremfor hus, eller bli revisor og ikke snekker, men er du voksen og tar bussen? Da skal du gå gjennomgå! Anonymkode: 1830b...067 Du bommer jo helt her. Det er ikke bilmangelen som er problemet, men at mannen ikke har førerkort! Helt greit å ikke ville ha bil, men å ikke KUNNE kjøre bil fordi man ikke har lappen, det er nedtur. Jeg dumper også menn som ikke har lappen. (Om de har bil eller ikke spiller ingen rolle, men lappen er et krav). Hilsen kvinne 35 år. Anonymkode: 2593d...159 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #377 Del Skrevet 25. mars 2022 For meg ville det vært dumpegrunn om han var avhengig av bil, hadde bil som hobby eller liknende. Anonymkode: 9764e...c7e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #378 Del Skrevet 25. mars 2022 Hulderen skrev (16 timer siden): Da frir du, og ber ham ta ditt etternavn. Du dumper da ikke en mann pga navnet! Og tanna … Det er mulig å ta tannregulering for voksne også. Skal jeg be han gå å ta tannregulering da eller ? Blir det samme som om han skulle bedt meg gå å ta silikon Anonymkode: 4ac92...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #379 Del Skrevet 29. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 2.23): Jeg har funnet en fyr jeg egentlig liker kjempe godt og føler meg betatt av, men etternavnet hans er virkelig ikke noe jeg vil ha eller gi til mine barn, ble skikkelig skikkelig skuffa når jeg så hva han het til etternavn, også er det noe med den ene tannen. Den er bare helt feil vei. Hadde den vært normal og etternavnet normalt så hadde han vært perfekt. Jeg prøver så hardt jeg kan å fortrenge de følelsene jeg har og jeg føler meg helt tilbakestående som henger meg så opp i de tingene at jeg benekter mine egene følelser pga det og håper på at han ikke vil noe mer med meg vidre ! 🤯 har jo skavanker selv, og hvis mine skavanker var på en mann så hadde jeg ikke villet datet han... helt grusomt egentlig dette her. Anonymkode: 4ac92...b20 Må bare kommentere det med etternavnet😅 du veit at verken barna eller du må ha hans etternavn? Jeg er den eneste i min vennekrets som har gitt barna fars etternavn, alle andre har mors. Ingen av oss har mannens etternavn heller, selv ikke de som er godt gift. Ser heller at noen av mennene har tatt kvinnens. Eneste grunnen til at barna mine ikke har mitt etternavn er fordi det er utenlandsk, og jeg ønsker ikke at de skal havne i en situasjon hvor de blir diskriminert for det i en eller annen setting. Anonymkode: 31bc8...e0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #380 Del Skrevet 29. mars 2022 Dumpet en grunnet navnet hans.. navnet var faktisk en vindretning 😳 Anonymkode: 6675f...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå