Gå til innhold

Hjem til jul - netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg elsket denne sesongen også! Ble rørt flere ganger og veldig fornøyd med slutten. Det var han jeg heide på... :)

Skjul innhold

Men vet noen hva problemet til Knut var? Altså før hele reinsdyr-hendelsen, han ville jo ikke kysse henne eller noe. Jeg skjønte ikke helt greia hans. 

Anonymkode: fac7e...c03

Såg på henne som en venn kanskje?

Anonymkode: 50cb0...8ba

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Såg på henne som en venn kanskje?

Anonymkode: 50cb0...8ba

Jeg tipper han var noe så sjeldent som en gentleman.

Anonymkode: 0a29b...553

• Liker 4
Skrevet

Da binga jeg hele og! Likte også slutten. Og har felt noen tårer gjennom disse episodene. 

Men han broren til Johanne irriterer meg. "Absolutt" til alt! :ler: 

• Liker 11
Skrevet

Koste meg med hver bidige episode nå også, og skulle ønske det var fler. Og glad hun valgte svensken, han jeg heiet på sesong 1 også. Ikke like stor elsk følelse som sesong 1, men det er det jo aldri i serier 😊 

Anonymkode: 503a9...270

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Koste meg med hver bidige episode nå også, og skulle ønske det var fler. Og glad hun valgte svensken, han jeg heiet på sesong 1 også. Ikke like stor elsk følelse som sesong 1, men det er det jo aldri i serier 😊 

Takk for at du røpte slutten da... Du kunne skrevet det som spoiler, for ikke alle har tid til å se det alle episodene første dagen. 

Anonymkode: 67284...057

• Liker 22
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for at du røpte slutten da... Du kunne skrevet det som spoiler, for ikke alle har tid til å se det alle episodene første dagen. 

Anonymkode: 67284...057

Unnskyld, det tenkte jeg ikke på :( 

• Liker 3
Skrevet

Elsker Hege Schøyen i den rollen hun har😍

Anonymkode: 85b3d...09a

• Liker 25
Skrevet

Bare jeg som synes det var helt grusomt dårlig? Klarte å se første episode og har aldri cringa så mye før.

Anonymkode: 46343...afa

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elsker Hege Schøyen i den rollen hun har😍

Anonymkode: 85b3d...09a

Samme her! Hun er så morsom. 

Spoiler

Likte stemningen mellom henne og faren til Johanne, haha. 

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bare jeg som synes det var helt grusomt dårlig? Klarte å se første episode og har aldri cringa så mye før.

Anonymkode: 46343...afa

Jeg har sett to episoder og savner litt realisme. Følte den første sesongen var mer virkelighetsnær. I sesong 2 føler jeg alt kan skje. Venter bare på at hun skal finne ut av at hun er gravid 😛 (vet ikke altså, bare gjetter!)

Anonymkode: fc44f...952

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett to episoder og savner litt realisme. Følte den første sesongen var mer virkelighetsnær. I sesong 2 føler jeg alt kan skje. Venter bare på at hun skal finne ut av at hun er gravid 😛 (vet ikke altså, bare gjetter!)

Så hele sesongen på en gang og er frustrert over at det ikke er flere episoder.. Så er igang med å se hele på nytt nå. Håper det blir en sesong til ❤️

Anonymkode: 07564...465

• Liker 7
Skrevet

Ser noen skriver med spoilertag her, så jeg lurer på hva som faktisk er greit å avsløre her. Dette går jo ikke på TV, så det blir jo ikke spoiling på samme måte som når f.eks Sumo ligger litt foran det som vises på TV.

Skal man bare skrive veldig generelle kommentarer i denne tråden, som "Jeg likte slutten" og "det var bra det ble han." Skal man skrive alt som avslører noe av innholdet i spoilertag, eller skal det rett og slett være lov med full spoiling?

Anonymkode: 77852...3f4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser noen skriver med spoilertag her, så jeg lurer på hva som faktisk er greit å avsløre her. Dette går jo ikke på TV, så det blir jo ikke spoiling på samme måte som når f.eks Sumo ligger litt foran det som vises på TV.

Skal man bare skrive veldig generelle kommentarer i denne tråden, som "Jeg likte slutten" og "det var bra det ble han." Skal man skrive alt som avslører noe av innholdet i spoilertag, eller skal det rett og slett være lov med full spoiling?

Jeg synes det må være lov til å skrive alt her, uten å legge det i spoilerboks. Folk må da kunne ta ansvar selv og ikke gå inn på tråden før de har sett serien, om de er redd for spoilere.

Anonymkode: e264b...082

• Liker 34
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg brukte spoiler, da jeg så hele sesongen før normal kontortid slutt på fredag. De fleste har ikke hatt tid til å se alt såpass tidlig, med mindre de som meg har ferie 😅😂

Med tanke på at alt ligger på netflix, og det er korte episoder, så ville jeg kanskje gitt folk ut helgen. Da burde de som er ivrige og som sitter på KG og skriver om det ha fått til å se det tenker jeg, og de som ikke har hatt tid får heller bevege seg inn her på eget ansvar 😅😄

Endret av Ariana807
  • Liker 4
Skrevet
Spoiler

Elsket denne sesongen! Lo godt under noen seanser! Som det med kanefarten og allergien! :skratte:Og når hun tissa i boden til hun garn dama! Arti sesong. Ble glad når hun endte opp med svensken 💗 

• Liker 6
Annonse
Skrevet

Jeg synes sesong 2 var så grusomt kjedelig i forhold til sesong 1.. Den var forhasta og ikke like bra gjennomført rett og slett, kjempe synd da jeg elska den første sesongen. 

• Liker 18
Skrevet

Jeg syns hun som spiller hovedrollen ikke gjør noen god jobb. Hun spiller jo ikke. Virker som hun bare er seg selv og sier replikkene. Karakteren har ingen personlighet eller egenart.

Anonymkode: 6883c...495

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes sesong 2 knapt «hang sammen», tynne greier. Jeg likte sesong 1 veldig godt og hadde nok litt høye forventninger, men dette var dårlig og jeg ble nesten flau på skuespillernes vegne - at de ble med på noe slikt. Noen lysglimt altså, men bare nei..

Anonymkode: b3e97...8d8

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes sesong 2 knapt «hang sammen», tynne greier. Jeg likte sesong 1 veldig godt og hadde nok litt høye forventninger, men dette var dårlig og jeg ble nesten flau på skuespillernes vegne - at de ble med på noe slikt. Noen lysglimt altså, men bare nei..

Anonymkode: b3e97...8d8

Jeg har ikke sett hele, men av det jeg har sett så langt er jeg enig! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg valgte å bevisst å se ferdig sesong 2 før jeg begynte å lese kommentarer fra denne sesongen. Jeg tenker man må ta ansvar selv om man ønsker å lese om sesongen før man har sett den ferdig 

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...