AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #181 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg elsket denne sesongen også! Ble rørt flere ganger og veldig fornøyd med slutten. Det var han jeg heide på... Skjul innhold Men vet noen hva problemet til Knut var? Altså før hele reinsdyr-hendelsen, han ville jo ikke kysse henne eller noe. Jeg skjønte ikke helt greia hans. Anonymkode: fac7e...c03 Såg på henne som en venn kanskje? Anonymkode: 50cb0...8ba
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #182 Skrevet 18. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Såg på henne som en venn kanskje? Anonymkode: 50cb0...8ba Jeg tipper han var noe så sjeldent som en gentleman. Anonymkode: 0a29b...553 4
Mynona Skrevet 18. desember 2020 #183 Skrevet 18. desember 2020 Da binga jeg hele og! Likte også slutten. Og har felt noen tårer gjennom disse episodene. Men han broren til Johanne irriterer meg. "Absolutt" til alt! 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #184 Skrevet 19. desember 2020 Koste meg med hver bidige episode nå også, og skulle ønske det var fler. Og glad hun valgte svensken, han jeg heiet på sesong 1 også. Ikke like stor elsk følelse som sesong 1, men det er det jo aldri i serier 😊 Anonymkode: 503a9...270 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #185 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Koste meg med hver bidige episode nå også, og skulle ønske det var fler. Og glad hun valgte svensken, han jeg heiet på sesong 1 også. Ikke like stor elsk følelse som sesong 1, men det er det jo aldri i serier 😊 Anonymkode: 503a9...270 Takk for at du røpte slutten da... Du kunne skrevet det som spoiler, for ikke alle har tid til å se det alle episodene første dagen. Anonymkode: 67284...057 22
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #186 Skrevet 19. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for at du røpte slutten da... Du kunne skrevet det som spoiler, for ikke alle har tid til å se det alle episodene første dagen. Anonymkode: 67284...057 Unnskyld, det tenkte jeg ikke på Anonymkode: 503a9...270 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #187 Skrevet 19. desember 2020 Elsker Hege Schøyen i den rollen hun har😍 Anonymkode: 85b3d...09a 25
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #188 Skrevet 19. desember 2020 Bare jeg som synes det var helt grusomt dårlig? Klarte å se første episode og har aldri cringa så mye før. Anonymkode: 46343...afa 10
Clefable Skrevet 19. desember 2020 #189 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker Hege Schøyen i den rollen hun har😍 Anonymkode: 85b3d...09a Samme her! Hun er så morsom. Spoiler Likte stemningen mellom henne og faren til Johanne, haha. 10
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #190 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bare jeg som synes det var helt grusomt dårlig? Klarte å se første episode og har aldri cringa så mye før. Anonymkode: 46343...afa Jeg har sett to episoder og savner litt realisme. Følte den første sesongen var mer virkelighetsnær. I sesong 2 føler jeg alt kan skje. Venter bare på at hun skal finne ut av at hun er gravid 😛 (vet ikke altså, bare gjetter!) Anonymkode: fc44f...952 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #191 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har sett to episoder og savner litt realisme. Følte den første sesongen var mer virkelighetsnær. I sesong 2 føler jeg alt kan skje. Venter bare på at hun skal finne ut av at hun er gravid 😛 (vet ikke altså, bare gjetter!) Anonymkode: fc44f...952 Så hele sesongen på en gang og er frustrert over at det ikke er flere episoder.. Så er igang med å se hele på nytt nå. Håper det blir en sesong til ❤️ Anonymkode: 07564...465 7
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #192 Skrevet 19. desember 2020 Ser noen skriver med spoilertag her, så jeg lurer på hva som faktisk er greit å avsløre her. Dette går jo ikke på TV, så det blir jo ikke spoiling på samme måte som når f.eks Sumo ligger litt foran det som vises på TV. Skal man bare skrive veldig generelle kommentarer i denne tråden, som "Jeg likte slutten" og "det var bra det ble han." Skal man skrive alt som avslører noe av innholdet i spoilertag, eller skal det rett og slett være lov med full spoiling? Anonymkode: 77852...3f4 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #193 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser noen skriver med spoilertag her, så jeg lurer på hva som faktisk er greit å avsløre her. Dette går jo ikke på TV, så det blir jo ikke spoiling på samme måte som når f.eks Sumo ligger litt foran det som vises på TV. Skal man bare skrive veldig generelle kommentarer i denne tråden, som "Jeg likte slutten" og "det var bra det ble han." Skal man skrive alt som avslører noe av innholdet i spoilertag, eller skal det rett og slett være lov med full spoiling? Anonymkode: 77852...3f4 Jeg synes det må være lov til å skrive alt her, uten å legge det i spoilerboks. Folk må da kunne ta ansvar selv og ikke gå inn på tråden før de har sett serien, om de er redd for spoilere. Anonymkode: e264b...082 34
Ariana807 Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #194 Skrevet 19. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ser noen skriver med spoilertag her, så jeg lurer på hva som faktisk er greit å avsløre her. Dette går jo ikke på TV, så det blir jo ikke spoiling på samme måte som når f.eks Sumo ligger litt foran det som vises på TV. Skal man bare skrive veldig generelle kommentarer i denne tråden, som "Jeg likte slutten" og "det var bra det ble han." Skal man skrive alt som avslører noe av innholdet i spoilertag, eller skal det rett og slett være lov med full spoiling? Anonymkode: 77852...3f4 Jeg brukte spoiler, da jeg så hele sesongen før normal kontortid slutt på fredag. De fleste har ikke hatt tid til å se alt såpass tidlig, med mindre de som meg har ferie 😅😂 Med tanke på at alt ligger på netflix, og det er korte episoder, så ville jeg kanskje gitt folk ut helgen. Da burde de som er ivrige og som sitter på KG og skriver om det ha fått til å se det tenker jeg, og de som ikke har hatt tid får heller bevege seg inn her på eget ansvar 😅😄 Endret 19. desember 2020 av Ariana807 4
Sitronmelis Skrevet 19. desember 2020 #195 Skrevet 19. desember 2020 Spoiler Elsket denne sesongen! Lo godt under noen seanser! Som det med kanefarten og allergien! Og når hun tissa i boden til hun garn dama! Arti sesong. Ble glad når hun endte opp med svensken 💗 6
Matas Skrevet 20. desember 2020 #196 Skrevet 20. desember 2020 Jeg synes sesong 2 var så grusomt kjedelig i forhold til sesong 1.. Den var forhasta og ikke like bra gjennomført rett og slett, kjempe synd da jeg elska den første sesongen. 18
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #197 Skrevet 20. desember 2020 Jeg syns hun som spiller hovedrollen ikke gjør noen god jobb. Hun spiller jo ikke. Virker som hun bare er seg selv og sier replikkene. Karakteren har ingen personlighet eller egenart. Anonymkode: 6883c...495 3
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #198 Skrevet 20. desember 2020 Jeg synes sesong 2 knapt «hang sammen», tynne greier. Jeg likte sesong 1 veldig godt og hadde nok litt høye forventninger, men dette var dårlig og jeg ble nesten flau på skuespillernes vegne - at de ble med på noe slikt. Noen lysglimt altså, men bare nei.. Anonymkode: b3e97...8d8 11
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #199 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes sesong 2 knapt «hang sammen», tynne greier. Jeg likte sesong 1 veldig godt og hadde nok litt høye forventninger, men dette var dårlig og jeg ble nesten flau på skuespillernes vegne - at de ble med på noe slikt. Noen lysglimt altså, men bare nei.. Anonymkode: b3e97...8d8 Jeg har ikke sett hele, men av det jeg har sett så langt er jeg enig! Anonymkode: fc44f...952 1
fire24 Skrevet 20. desember 2020 #200 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ser noen skriver med spoilertag her, så jeg lurer på hva som faktisk er greit å avsløre her. Dette går jo ikke på TV, så det blir jo ikke spoiling på samme måte som når f.eks Sumo ligger litt foran det som vises på TV. Skal man bare skrive veldig generelle kommentarer i denne tråden, som "Jeg likte slutten" og "det var bra det ble han." Skal man skrive alt som avslører noe av innholdet i spoilertag, eller skal det rett og slett være lov med full spoiling? Anonymkode: 77852...3f4 Jeg valgte å bevisst å se ferdig sesong 2 før jeg begynte å lese kommentarer fra denne sesongen. Jeg tenker man må ta ansvar selv om man ønsker å lese om sesongen før man har sett den ferdig 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå