Gå til innhold

Hjem til jul - netflix


Ariana807

Anbefalte innlegg

Jeg er kun 12 minutter inn og kjenner det koker over! 😤 

Er singel, 28 år, og gud om jeg kjenner meg igjen!

Heldigsvis så er folk på jobben veldig mye mer forståelige, og de single må ikke alltid ta jul hvert år 🙌🏻 Jeg har blant annet fri i år 💙💙

Trøtt, vi har alle også søren meg lov til å være trøtt! Jeg jobber skift og har ved flere anneldninger gått på jobb uten søvn, da natt-dag snuing ikke er min sterkeste side, en gang var jeg våken i rundt 35 timer uten søvn.

Tenkte jeg kunne opprette en tråd der vi alle kan skrike litt å få ut litt aggresjon 😂😂

💙💙

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker at serien er spilt inn på Røros da, men jeg måtte le litt da de kom ut fra «kinoen», som da er NAV Røros😅

Synes det virker som en koselig serie da, så ser vel ferdig denne i løpet av helgen.

Anonymkode: 85b3d...09a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente meg så igjen at jeg så alle seks episodene nærmest på rappen. 🙈

Anonymkode: 92d1d...3b4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle episodene i dag (er syk og ligger på sofaen..hehe). Jeg er hverken singel eller barnløs, men kjente MEG igjen i reaksjoner fra en del av de andre karakterene!! Og kjente at dette hadde jeg godt av å se. Nå skal min barnløse, single bror bli tatt litt bedre vare på enn før ja!! 

Morsom, lun, litt rar serie som passer fint å se alene!! 

Anonymkode: a0ee8...d15

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også syk, ligger her, jeg er ferdig med serien, og den var søt, men ja den traff godt på mange punkter 😅😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også hele igår. Er alene, men har barn. 

Liker romantiske komedier så den var midt i blinken for meg også 😅 passer bra å se den alene en dag man er syk👍

Anonymkode: e8a98...eb7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en fin serie ❤️ Men hvem banket på døren?:(

Anonymkode: 5d281...436

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en fin serie ❤️ Men hvem banket på døren?:(

Anonymkode: 5d281...436

 

Spoiler

Det «må» jo være han som siterte favorittfilmen hennes (legen) 😄 (Håper jeg).

Men kan også være spinning-ski-mannen 😊

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt serie, men...

Spoiler

Nå er jeg partypooper, og skikkelig irriterende. Men som sykepleier var det så mange ting som irriterte meg, hun hovedpersonen burde egentlig stått i fare for å miste autorisasjonen.

1) at hun tok med hun med KOLS for å røyke var en ting, men MED nesebrillekateter som tar fyr på null komma niks, kunne gått skikkelig galt

2) drar på date med en tidligere pasient (ikke lov)

3) bryter taushetsplikten i den badstuen, forteller foreldrene sine om hvorfor den kjente politikeren var innlagt, altså, hva faen? 
 

4) er generelt uoppmerksom på jobb, på mobilen 24/7

Skjønner at dette er en fiktiv serie, som er ment for underholdning og ikke en undervisningsfilm i sykepleie men det ble bare for meget for meg 😂

Anonymkode: 06d4f...00d

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, kommer det ikke flere episoder?? Må jo vite hvem som stod på døra!!

Anonymkode: 775d8...475

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sett ferdig serien. Vi får vel ikke vite hvem som sto på døra før til neste jul da?

Men jeg blir så geografisk irritert over denne serien! De kan ikke spille inn deler av serien på vakre, nydelige Røros og LATE som om det er i Oslo?? Det blir så feil. Og det vrimler absolutt ikke så mange folk i Kjerkgata på Røros(spesielt ikke på kvelds/nattestid med hendene fulle av handleposer på et sted butikkene stenger kl 18 på hverdager, og kl 16 i helgene...). Og det finnes heller ikke nattklubber og trikk der. Også er de liksom på Son spa og i Holmenkollen, langt til jobb på Røros da gitt😅
Ser det er skrevet et par artikler om nettopp dette, så heldigvis flere som irriterer seg! Jeg klarer bare ikke å sette meg helt inn i serien når det blir så mange «feil», da synes jeg heller de skulle dratt inn den byen det faktisk skal forestille at det er. Men nå er jeg rimelig godt kjent på Røros så det er kanskje derfor jeg lar meg rive med, folk som aldri har vært der tenker kanskje ikke over det.

Anonymkode: 85b3d...09a

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg sett ferdig serien. Vi får vel ikke vite hvem som sto på døra før til neste jul da?

Men jeg blir så geografisk irritert over denne serien! De kan ikke spille inn deler av serien på vakre, nydelige Røros og LATE som om det er i Oslo?? Det blir så feil. Og det vrimler absolutt ikke så mange folk i Kjerkgata på Røros(spesielt ikke på kvelds/nattestid med hendene fulle av handleposer på et sted butikkene stenger kl 18 på hverdager, og kl 16 i helgene...). Og det finnes heller ikke nattklubber og trikk der. Også er de liksom på Son spa og i Holmenkollen, langt til jobb på Røros da gitt😅
Ser det er skrevet et par artikler om nettopp dette, så heldigvis flere som irriterer seg! Jeg klarer bare ikke å sette meg helt inn i serien når det blir så mange «feil», da synes jeg heller de skulle dratt inn den byen det faktisk skal forestille at det er. Men nå er jeg rimelig godt kjent på Røros så det er kanskje derfor jeg lar meg rive med, folk som aldri har vært der tenker kanskje ikke over det.

Anonymkode: 85b3d...09a

Jeg som er fra vestlandet lurte fælt på hvor i allverden i Oslo en slik flott søt gate var gjemt hen 😅 Men at det er Røros, det forklarer mye, men blir helt feil å late som om det er Oslo. Men mye stemning i omgivelsene der som sikkert er grunnen 😄

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg sett ferdig serien. Vi får vel ikke vite hvem som sto på døra før til neste jul da?

Men jeg blir så geografisk irritert over denne serien! De kan ikke spille inn deler av serien på vakre, nydelige Røros og LATE som om det er i Oslo?? Det blir så feil. Og det vrimler absolutt ikke så mange folk i Kjerkgata på Røros(spesielt ikke på kvelds/nattestid med hendene fulle av handleposer på et sted butikkene stenger kl 18 på hverdager, og kl 16 i helgene...). Og det finnes heller ikke nattklubber og trikk der. Også er de liksom på Son spa og i Holmenkollen, langt til jobb på Røros da gitt😅
Ser det er skrevet et par artikler om nettopp dette, så heldigvis flere som irriterer seg! Jeg klarer bare ikke å sette meg helt inn i serien når det blir så mange «feil», da synes jeg heller de skulle dratt inn den byen det faktisk skal forestille at det er. Men nå er jeg rimelig godt kjent på Røros så det er kanskje derfor jeg lar meg rive med, folk som aldri har vært der tenker kanskje ikke over det.

Anonymkode: 85b3d...09a

Noen av butikkene her har vanlige åpningstider altså. Kiwi stenger 11 på kvelden. Og nilsenhjørnet er registrert som nattklubb 😅

Anonymkode: 5fd08...422

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fin serie! Jeg kjenner meg godt igjen, og håper alle godt etablerte ser at ikke alle liker å være stuck med barna (alltid) bare fordi man er singel. Sett oss med de voksne når vi skal spise og ikke dytt de på oss når man skal ha kaffe og kaker... 

Anonymkode: 72dd9...3cd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av butikkene her har vanlige åpningstider altså. Kiwi stenger 11 på kvelden. Og nilsenhjørnet er registrert som nattklubb 😅

Anonymkode: 5fd08...422

Joda, dagligvarebutikker ja(ikke verst bare det!)😅 

Anonymkode: 85b3d...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes måten den er produsert på så veldig billig ut og det (i tillegg til historien/manuset) ødela for min del.

Anonymkode: 4d4c6...fad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsket serien, men synes den slutta veldig brått, og er irritert over å ikke finne noe info om videre episoder noe sted på nett. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket den jeg 🥰

Selvom jeg er etablert med mann og barn kjente jeg meg godt igjen i Johanne likevel.. 

Men synes det var irriterende at vi ikke så hvem som stod på døren. 😩

Anonymkode: c6e29...775

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenke meg å vite hvem som sto bak døren. Vet at vi liksom skal tenke oss det selv, men jeg hater sånne slutter.
 

Ellers syns jeg det var en søt serie, jeg likte den godt. Akkurat passelig underholdningsverdi. Selv om jeg reagerte noen ganger på hvordan hun opptrådte som sykepleier😅

 

Anonymkode: 28ed5...a1c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...