Gå til innhold

Hjem til jul - netflix


Ariana807

Anbefalte innlegg

På 7.12.2019 den 16.14, Ariana807 skrev:

Jeg som er fra vestlandet lurte fælt på hvor i allverden i Oslo en slik flott søt gate var gjemt hen 😅 Men at det er Røros, det forklarer mye, men blir helt feil å late som om det er Oslo. Men mye stemning i omgivelsene der som sikkert er grunnen 😄

Serien er solgt til 150 (?) land, så for alle andre enn oss nordmenn så vil de tro at alt er spilt på samme sted. Det er uansett ikke uvanlig (i utlandet) å spille inn en serie/film på ulike steder/byer som fremstilles som én by. 

Anonymkode: e863a...711

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var så bra da hun var med han fuckboyen og "oi, jeg kom igjen, jeg". 

Ellers har jeg aldri blitt behandlet så rævva av familien min, selv da jeg var singel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Serien er solgt til 150 (?) land, så for alle andre enn oss nordmenn så vil de tro at alt er spilt på samme sted. Det er uansett ikke uvanlig (i utlandet) å spille inn en serie/film på ulike steder/byer som fremstilles som én by. 

Anonymkode: e863a...711

Lurer på om noen utenfor Skandinavia ser på denne

Anonymkode: 503a9...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om noen utenfor Skandinavia ser på denne

Anonymkode: 503a9...270

Jeg har en tysk venninne som hadde funnet og sett den på eget initiativ. :)

Anonymkode: c682b...be9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at mange skriver at de håper det er han, eller han som åpner døra.

Personlig håper jeg det er legen. Han var skjønn da han fortalte hva han følte.

Men hvorfor er det ingen som tipper at det kan være blondinen fra jobben som banker på? At hovedpersonen plutselig vil ta innersvingen på familien, og presentere seg som bifil for å få slutt på masing om barn..?

Anonymkode: b4508...6d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om noen utenfor Skandinavia ser på denne

Anonymkode: 503a9...270

Ja, det er flere utenlandske som ser den

Anonymkode: c6e29...775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at mange skriver at de håper det er han, eller han som åpner døra.

Personlig håper jeg det er legen. Han var skjønn da han fortalte hva han følte.

Men hvorfor er det ingen som tipper at det kan være blondinen fra jobben som banker på? At hovedpersonen plutselig vil ta innersvingen på familien, og presentere seg som bifil for å få slutt på masing om barn..?

Anonymkode: b4508...6d8

Er jo noen som har tippet det. Men Johanne virket ikke interessert. Håper også på legen. 

Anonymkode: c6e29...775

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker serien, men den siste gjesten som vi ikke fikk se, ødela det hele for meg! Ikke fordi vi ikke fikk se han/henne. Men fordi jeg syns det kunne endt der ved middagsbordet. En koselig forsamling av alle mulig folk og mitt i dette hovedkarateren som innser/og får de andre til å innse, at kjæreste/mann/barn ikke er alt og ikke trenge være det rette for alle. Bryte med de tradisjonelle tankene om hva som er riktig/rett/best for alle. 

Men i stede ødelegger de det med at vi skal sitte å tenke at det ordner seg med kjæreste likevel. 

Anonymkode: 8b058...fd1

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket denne serien. Så alle episodene i helgen og syns virkelig det var en feelgood-serie. 
Selv tenkte jeg ikke over at det skulle foregå en spesiell plass (ble det noen gang sagt noe stedsnavn?) og tenkte heller at dette var en fiktiv juleby. 
Jeg blir ikke helt enig med meg selv om jeg likte slutten eller ikke... På en måte syns jeg det var fint at vi ikke fikk vite hvem som sto der, da slapp man å bli skuffet dersom det var "feil fyr", men samtidig er den nysgjerrige delen av meg veldig opptatt av om jeg "fikk rett" i hvem det var 😄.
Det eneste jeg reagerte litt på var at det var litt vel mye sex-prat....og bilder... Så serien sammen med 13-åringen (det sto 13-årsgrense på Netflix) og det var noen litt kleine scener der både jeg og junior ble veldig stille....🤭

Håper forøvrig det IKKE blir en sesong 2, noen ting er best når man gir seg mens leken er god!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 21.52, SupaWoman skrev:

Vet ikke helt hva jeg syns jeg....så alle episodene igår.  Veldig mye dårlig skuespill INKLUDERT hovedskuespillerinnen!    Skulle gjort det bedre selv!

DET hadde du hverfall ikke gjort :fnise:

Anonymkode: 775d8...475

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente meg igjen i mye, da hun gråt over 19åringen, satt i bilen og skrek satan pga all frustrasjon som samlet seg opp og dødt batteri, likte den. 

Men guuud hun Gabrielle var for mye av det gode, blanding av Pheobe i friends og.. ja seg selv. 

Anonymkode: 446b6...3bc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, AnonymBruker said:

Ser at mange skriver at de håper det er han, eller han som åpner døra.

Personlig håper jeg det er legen. Han var skjønn da han fortalte hva han følte.

Men hvorfor er det ingen som tipper at det kan være blondinen fra jobben som banker på? At hovedpersonen plutselig vil ta innersvingen på familien, og presentere seg som bifil for å få slutt på masing om barn..?

Anonymkode: b4508...6d8

Folk som maser om barn lar seg neppe stoppe av en sånn detalj 😛 det er riktignok et argument jeg aldri har prøvd meg på, men ingenting annet virker, så hvorfor skulle det.

Anonymkode: 0a29b...553

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de som  er så opptatt av at alt skal være autentisk mener det samme om for eksempel amerikanske filmer også? For eksempel filmene med Tom Cruise. 

Anonymkode: 794bd...577

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flasbacks til diverse julebord, og jeg har også grått over en 19-åring haha.. håper på en sesong 2!

Anonymkode: 18b4e...aa1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvilket merke den nydelige blå kjolen hun har på seg under julemiddagen er? 😍

Anonymkode: 80a32...3ba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste intervju med produsenten som sa selv at han håpet på å kunne lage en sesong to🤞 

 

Anonymkode: 07310...db7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt mest og tenkte på at alle var idioter som var SÅ opptatte og hensynsløse rundt det at hun var singel. Mannen min og jeg har vært barnløse i mange år, men ALDRI har vi blitt nærmest utspurt om når, hvorfor, hvordan osv. 

Og så lurte jeg på hvordan SÅ mye folk hadde masse tid på julekvelden. 

Ut over det likte jeg serien godt, og så hele i løpet av en kveld. Lurer på hvem som sto på døra!

Anonymkode: d6b3a...2f7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom 3 ekstra gjester, lager alle ekstra julemat i tilfelle tre til kommer innom?  Og magisk nok var det plass til alle også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...