Gå til innhold

Hjem til jul - netflix


Ariana807

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

På trailer for sesong 2, virket hun fortsatt singel.

Anonymkode: f9f58...7cb

Og svensken dukket opp. Han som skulle til Bali etter nyttår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest urealistiske i denne serien er hvor mange menn som plutselig er etter henne! Hun har jo hatt flere friere på 6 episoder enn jeg har hatt i hele mitt liv jo:fnise:

Anonymkode: 50cb0...8ba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det mest urealistiske i denne serien er hvor mange menn som plutselig er etter henne! Hun har jo hatt flere friere på 6 episoder enn jeg har hatt i hele mitt liv jo:fnise:

Anonymkode: 50cb0...8ba

Mange menn + 1 dame. Må bare også nevne hvor urealistisk fort Jørgunn og Raol blir sammen.😅 Skjønner heller ikke helt greia med Jørgunn. Har hun ingen andre enn Johanne (fram til hun møter Raol)? Hun skulle jo i utgangspunktet feire jul alene.

Anonymkode: 77852...3f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det mest urealistiske i denne serien er hvor mange menn som plutselig er etter henne! Hun har jo hatt flere friere på 6 episoder enn jeg har hatt i hele mitt liv jo:fnise:

Anonymkode: 50cb0...8ba

Det er da virkelig ikke urealistisk. Det er jo slik det er :)  Og jeg kan legge til flere interessenter iløpet av en hel mnd altså, men har aldri sex med noen før jeg er i et forhold da ;)

Anonymkode: 07564...465

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det mest urealistiske i denne serien er hvor mange menn som plutselig er etter henne! Hun har jo hatt flere friere på 6 episoder enn jeg har hatt i hele mitt liv jo:fnise:

Anonymkode: 50cb0...8ba

Det er vel fort sånn det kan være. Når hun plutselig går inn for å date og si ja til alle muligheter som kommer så treffer hun jo en del folk. Og får kanskje opp øynene for noen som hun ikke har lagt merke til at har likt henne før (de to legene). Ellers er det vel bare svensken? 

Anonymkode: b8083...f4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det mest urealistiske i denne serien er hvor mange menn som plutselig er etter henne! Hun har jo hatt flere friere på 6 episoder enn jeg har hatt i hele mitt liv jo:fnise:

Anonymkode: 50cb0...8ba

Ida er jo en nydelig dame. I tillegg er karakteren hun spiller hyggelig og imøtekommende.

Mann

Anonymkode: de1c7...d4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong 2 skal komme ut idag! Men hvilket klokkeslett?? 

Hadde håpet den kom ut 00, er lite som skjer på nattevakt. 

Anonymkode: 2463e...ffe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sesong 2 skal komme ut idag! Men hvilket klokkeslett?? 

Hadde håpet den kom ut 00, er lite som skjer på nattevakt. 

Anonymkode: 2463e...ffe

Lurer også på det! Kanskje 06.00? Får ikke sove, så tenkte jeg kunne begynne å se, men fant den ikke 🤔

Anonymkode: e8a98...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når kommer den nye sesongen egentlig?

Trodde 18.desember betydde kl. 00:01?

Anonymkode: ed271...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, når kommer den nye sesongen egentlig?

Trodde 18.desember betydde kl. 00:01?

Anonymkode: ed271...97b

Nå ligger den der visst ❤️ Amen.

Anonymkode: ed271...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger til spoiler bar siden det sikker ikke er alle som har fått startet på dne nye sesongen enda.

Har sett en episode.

Spoiler

Ja har bare en ting i hodet med første episode.

 

 

8B552577-B506-4C67-ABDE-E823A1402CCD.thumb.jpeg.c5de3734ad575338f1a974bdb487dbb8.jpeg

 

😂😂

Og han legen som var så søt med love actually quote or greier 🥺

 

Endret av Ariana807
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var de episodene fortært. Jeg har grått masse (jeg griner av absolutt alt), og elsker slutten på denne sesongen 😄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte slutten :) og så var heldigvis ikke den "vil han ha DEG da" så ille som den hørtes ut på traileren. 🥰

Fotnote: Du verden så glad jeg er for at de har valgt å overse Covid-19 i denne serien. Endelig coronafri sone! 

Anonymkode: 0a29b...553

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg likte slutten :) og så var heldigvis ikke den "vil han ha DEG da" så ille som den hørtes ut på traileren. 🥰

Fotnote: Du verden så glad jeg er for at de har valgt å overse Covid-19 i denne serien. Endelig coronafri sone! 

Anonymkode: 0a29b...553

Enig i det med corona! Jeg liker på en måte at de har tatt det med i Grays Anatomy, samtidig som jeg virkelig hater å ikke kunne «rømme» inn i en av favorittseriene mine, til en verden der korona ikke er en ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt trist å tenke på at en sånn jul der folk ramler inn og blir tatt inn i varmen i siste liten ikke blir mulig i år. Hjertevarme og husrom går ikke hånd i hånd lenger... 

Anonymkode: 0a29b...553

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (5 timer siden):

Ja legger til spoiler bar siden det sikker ikke er alle som har fått startet på dne nye sesongen enda.

Har sett en episode.

  Vis skjult innhold

Ja har bare en ting i hodet med første episode.

 

 

8B552577-B506-4C67-ABDE-E823A1402CCD.thumb.jpeg.c5de3734ad575338f1a974bdb487dbb8.jpeg

 

😂😂

Og han legen som var så søt med love actually quote or greier 🥺

 

😂

Anonymkode: c0f82...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor de blå koppene de drikker kakao er fra?? 

De må jeg gå til innkjøp av! :hjerter_rundt:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket denne sesongen også! Ble rørt flere ganger og veldig fornøyd med slutten. Det var han jeg heide på... :)

 

Spoiler

Men vet noen hva problemet til Knut var? Altså før hele reinsdyr-hendelsen, han ville jo ikke kysse henne eller noe. Jeg skjønte ikke helt greia hans. 

 

Anonymkode: fac7e...c03

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...