Gå til innhold

Hjem til jul - netflix


Ariana807

Anbefalte innlegg

Veldig urealistisk. To sesonger og to julaftener hvor det ringer på døra mange ganger og inn velter den ene overraskelsen etter den andre helt til hun får drømmeprinsen på tampen av julaften. Nei, dette var ikke noe for meg. For noe tull. 

Anonymkode: 68990...acd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Veldig urealistisk. To sesonger og to julaftener hvor det ringer på døra mange ganger og inn velter den ene overraskelsen etter den andre helt til hun får drømmeprinsen på tampen av julaften. Nei, dette var ikke noe for meg. For noe tull. 

Anonymkode: 68990...acd

Noen dramaturgiske grep må man jo få ta. Det jeg synes  ar mest urealistisk er at hun laget grøten til riskremen samtidig med julematen ;) Den må jo være helt avkjølt før man lager riskrem av den, så den lager man selvsagt dagen før.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-jk- skrev (12 minutter siden):

Noen dramaturgiske grep må man jo få ta. Det jeg synes  ar mest urealistisk er at hun laget grøten til riskremen samtidig med julematen ;) Den må jo være helt avkjølt før man lager riskrem av den, så den lager man selvsagt dagen før.

Nja, vi har grøt kl 12 julaften og lager riskrem til dessert av grøten til middag sånn i 18-19 tiden. Den rekker fint å avkjøle seg til da. Samtidig med julematen er i overkant optimistisk, ja 😄

Anonymkode: dfab8...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, tja...hva skal en si. 

Hyggelig singel-komedie, noe urealistisk. Visuelt veldig fin serie, julestemning, lys, vakkert.  Det fenger jo, og en blir jo revet med i dette fantasi-kjærlighets universet. 

- Ja, det irriterer meg at de er litt på Røros og litt på trikken. 

- Ja, det irriterer meg at hun logger på "tinder", og så finner hun nogenlunde normale fyrer som hun treffer samme dag. 

 - Ja, det irriterer meg at arbeidssituasjonen og avdelingen Johanne jobber på ikke ligner på et sykehus i det hele tatt.  Er det hjerte, er det lunge, er det kirurgi ... og en sånn leder som karakteren til Hege Schøyen, håper jeg ikke finnes.

-At den er tatt opp før covid-19, og at alle klemmer hverandre. so much NO NO NO. 

- En går ikke på date med pasienter

 - en setter ikke ribba i ovnen julaften ettermiddag. Den skal slow-steke hele dagen.

- Gabrielle sin karakter irriterer meg, og jeg ser for meg at hun er sånn privat også. 

 

-Ja, det irriterer meg at jeg aldri har hørt om han kjekke svensken, som jeg nå sikkert kommer til å være smug-forelska i hele 2021. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomst er jo at så mye liv har jeg aldri sett på Røros når jeg har vært der og at de plutselig sitter på en trikk er enda morsommere. Fins jo ikke trikk der😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MortenMinstelønn skrev (15 timer siden):

Hva vil du at de skal gjøre for deg, da? Leke "her kommer tøffe-tøffetoget med maten din!"

De har en utdannelse som primært går ut på å kunne redde liv. Og de kan.

Ja, akuratt. De gjør en jobb. 

De strikker ikke pledd til deg, gir deg julegaver, inviterer til jul, prater om sexlivet sitt, er interessert i dine følelser og ditt liv. 

Så nei jeg forventer ingenting av noen

Anonymkode: 70593...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte sesong 1 veldig godt! Sesong 2 virket litt mer som hastverksarbeid, karakterer som ikke ble hverken introdusert eller så ut til å ha noen mening. Den tantriske sexen setter jeg litt i samme bås som trikken i første sesong, totalt unødvendig og urealistisk. 

Det var hyggelig å møte gjengen igjen, jeg er glad for at de ikke hadde fokus på corona, og jeg hadde håpet Knut var The One. Eller at han i det minste fikk en avslutning. Og at de hadde gitt ham ordentlig julebrus, men det er vel for mye å forlange 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (2 timer siden):

Jeg likte sesong 1 veldig godt! Sesong 2 virket litt mer som hastverksarbeid, karakterer som ikke ble hverken introdusert eller så ut til å ha noen mening. Den tantriske sexen setter jeg litt i samme bås som trikken i første sesong, totalt unødvendig og urealistisk. 

Det var hyggelig å møte gjengen igjen, jeg er glad for at de ikke hadde fokus på corona, og jeg hadde håpet Knut var The One. Eller at han i det minste fikk en avslutning. Og at de hadde gitt ham ordentlig julebrus, men det er vel for mye å forlange 😛

Haha Knut the one? Han var den største feilen med hele sesongen for min del 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (28 minutter siden):

Haha Knut the one? Han var den største feilen med hele sesongen for min del 😅

Jeg likte Knut mye bedre enn svenske Fuckboy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (17 minutter siden):

Jeg likte Knut mye bedre enn svenske Fuckboy.

Hver sin smak :P Jeg syns svensken hadde mye bedre utstråling. Knut var rett og slett ikke bra. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (1 time siden):

Jeg likte Knut mye bedre enn svenske Fuckboy.

Helt enig! Jeg liker virkelig ikke svensken. Ikke er han kjekk heller!

Anonymkode: 85b3d...09a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det ville komme en twist med at Knut var sønnen til Hege Schøyen, hahaha..... forventet det merkeligste 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Fjugur said:

Jeg trodde det ville komme en twist med at Knut var sønnen til Hege Schøyen, hahaha..... forventet det merkeligste 

Det var jeg også helt overbevist om! 

Anonymkode: c8b10...746

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludovica- skrev (På 31.12.2020 den 17.10):

Haha Knut the one? Han var den største feilen med hele sesongen for min del 😅

Men Knut hadde så søte krøller 😍 

Og var så fantastisk normal sammenlignet med mye av det Johanne datet 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (På 31.12.2020 den 14.15):

Jeg likte sesong 1 veldig godt! Sesong 2 virket litt mer som hastverksarbeid, karakterer som ikke ble hverken introdusert eller så ut til å ha noen mening. Den tantriske sexen setter jeg litt i samme bås som trikken i første sesong, totalt unødvendig og urealistisk. 

Det var hyggelig å møte gjengen igjen, jeg er glad for at de ikke hadde fokus på corona, og jeg hadde håpet Knut var The One. Eller at han i det minste fikk en avslutning. Og at de hadde gitt ham ordentlig julebrus, men det er vel for mye å forlange 😛

Enig i alt du skriver 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ginny skrev (9 minutter siden):

Men Knut hadde så søte krøller 😍 

Og var så fantastisk normal sammenlignet med mye av det Johanne datet 😛

Nei ikke søte krøller. Ingenting var søtt :P Nå er jeg litt hard, men er faktisk ikke så ofte jeg får en sånn direkte ubehag av noen gjennom tv. Mulig det var elendig skuespill og at han er mer sjarmerende i virkeligheten,  men også måten han brukte blikket på når han skulle flørte, snakket på osv ga meg et en ekkel følelse. Og de klærne.. nei nei. Og han så gammel ut. 

Tror jeg syns absolutt alle andre hun datet var bedre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MiniMjau skrev (På 31.12.2020 den 9.16):

en setter ikke ribba i ovnen julaften ettermiddag. Den skal slow-steke hele dagen.

joda, det går helt fint det. Setter ribba i ovnen sent jeg da i følge deg, men kl. 17 står den på bordet og smaker godt som alltid :)

Anonymkode: 0d795...e79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (3 minutter siden):

Nei ikke søte krøller. Ingenting var søtt :P Nå er jeg litt hard, men er faktisk ikke så ofte jeg får en sånn direkte ubehag av noen gjennom tv. Mulig det var elendig skuespill og at han er mer sjarmerende i virkeligheten,  men også måten han brukte blikket på når han skulle flørte, snakket på osv ga meg et en ekkel følelse. Og de klærne.. nei nei. Og han så gammel ut. 

Tror jeg syns absolutt alle andre hun datet var bedre. 

Så spennende at vi kan sitte igjen med to så totalt forskjellige inntrykk av en karakter! Jeg likte Knut jeg, syns han hadde god stemning, fikk litt sånn keitete småforelska følelse av ham 😛 

Men han hadde absolutt søte krøller 😍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 sesong var ok, ble gradvis teitere og kleinere utover i episodene, men det var underholdende. 

2 sesong var pinefull og så bare ferdig fordi kjæresten (jeg er dama)hadde lyst, og endte opp med å irritere meg grenseløst over hvor dårlig hovedpersonen spilte på slutten, fikk helt angst. Noen av de andre skuespillerne reddet det litt inn, men for noe usannsynlig graut skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: 67284...057

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (2 timer siden):

Nei ikke søte krøller. Ingenting var søtt :P Nå er jeg litt hard, men er faktisk ikke så ofte jeg får en sånn direkte ubehag av noen gjennom tv. Mulig det var elendig skuespill og at han er mer sjarmerende i virkeligheten,  men også måten han brukte blikket på når han skulle flørte, snakket på osv ga meg et en ekkel følelse. Og de klærne.. nei nei. Og han så gammel ut. 

Tror jeg syns absolutt alle andre hun datet var bedre. 

Haha, tenkte jeg også. Det var noe ekkelt ved han. 

Anonymkode: 67284...057

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...