Gå til innhold

Hjem til jul - netflix


Ariana807

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Haha, tenkte jeg også. Det var noe ekkelt ved han. 

Anonymkode: 67284...057

 

Det var noe rart med han. Han virket liksom ikke så keen egentlig, selv om han ville treffe henne. 

 

Anonymkode: 618dc...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ludovica- skrev (5 timer siden):

Nei ikke søte krøller. Ingenting var søtt :P Nå er jeg litt hard, men er faktisk ikke så ofte jeg får en sånn direkte ubehag av noen gjennom tv. Mulig det var elendig skuespill og at han er mer sjarmerende i virkeligheten,  men også måten han brukte blikket på når han skulle flørte, snakket på osv ga meg et en ekkel følelse. Og de klærne.. nei nei. Og han så gammel ut. 

Tror jeg syns absolutt alle andre hun datet var bedre. 

Helt enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (På 3.1.2021 den 12.06):

Nei ikke søte krøller. Ingenting var søtt :P Nå er jeg litt hard, men er faktisk ikke så ofte jeg får en sånn direkte ubehag av noen gjennom tv. Mulig det var elendig skuespill og at han er mer sjarmerende i virkeligheten,  men også måten han brukte blikket på når han skulle flørte, snakket på osv ga meg et en ekkel følelse. Og de klærne.. nei nei. Og han så gammel ut. 

Tror jeg syns absolutt alle andre hun datet var bedre. 

Måtte se sesongen om igjen for å se om jeg hadde oversett noe. Men Sorry, jeg elsker Knut 😍 Han er nydelig! ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at naboene forsåvidt var «unødvendige» karakterer, men de fikk jo vist hvor god og åpen Johanne er. Og jeg ble så varm i hjertet av stakkarslige Nick! 

Anonymkode: 8daea...c26

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (På 31.12.2020 den 9.16):

Nja, tja...hva skal en si. 

Hyggelig singel-komedie, noe urealistisk. Visuelt veldig fin serie, julestemning, lys, vakkert.  Det fenger jo, og en blir jo revet med i dette fantasi-kjærlighets universet. 

- Ja, det irriterer meg at de er litt på Røros og litt på trikken. 

- Ja, det irriterer meg at hun logger på "tinder", og så finner hun nogenlunde normale fyrer som hun treffer samme dag. 

 - Ja, det irriterer meg at arbeidssituasjonen og avdelingen Johanne jobber på ikke ligner på et sykehus i det hele tatt.  Er det hjerte, er det lunge, er det kirurgi ... og en sånn leder som karakteren til Hege Schøyen, håper jeg ikke finnes.

-At den er tatt opp før covid-19, og at alle klemmer hverandre. so much NO NO NO. 

- En går ikke på date med pasienter

 - en setter ikke ribba i ovnen julaften ettermiddag. Den skal slow-steke hele dagen.

- Gabrielle sin karakter irriterer meg, og jeg ser for meg at hun er sånn privat også. 

 

-Ja, det irriterer meg at jeg aldri har hørt om han kjekke svensken, som jeg nå sikkert kommer til å være smug-forelska i hele 2021. 

 

Nei nei nei, ribba skal settes inn kvelden 23.! 

Anonymkode: 8daea...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knut var rett og slett flott. Sabato er en flott skuespiller med nydelig dialekt, og han hadde enorm kjemi med henne.

Anonymkode: d3797...fa5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Knut var rett og slett flott. Sabato er en flott skuespiller med nydelig dialekt, og han hadde enorm kjemi med henne.

Anonymkode: d3797...fa5

De hadde jo null kjemi 😅  var virkelig ubehagelig å se på. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludovica- skrev (7 minutter siden):

De hadde jo null kjemi 😅  var virkelig ubehagelig å se på. 

 

Så ulike kan vi være vi seere. :) Hva var ekkelt`?

Anonymkode: d3797...fa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Så ulike kan vi være vi seere. :) Hva var ekkelt`?

Anonymkode: d3797...fa5

Jeg syns det var ubehagelig å se på fordi det i mine øyne var totalt ingen kjemi mellom dem, og syns derfor alle scenene deres ble veldig rare. Virket så lite troverdig og veldig stivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 23.12.2019 den 4.11):

For meg stoppet det med "Det er de single og barnløses lodd..." Har som singel og barnløs opplevd å bli påprakket å jobbe i jula alt for mange ganger. Jeg har jo ikke barn, så da har jeg vel ikke juletradisjoner som er viktige. Eh jo, jeg har nieser og nevøer, brødre, søstre, svigerinner, svogere, onkler, tanter, besteforeldre og foreldre som betyr masse for meg og som jeg gjerne vil tilbringe jula sammen med.

Jeg syns ikke annethvert år er for mye å forlange, men det er ikke ledelsen enig i. Som singel og barnløs blir jeg avspist med å feire jul med de jeg er glad i hvert tredje til femte år. Det er jo mange før meg på prioriteringslista for å få fri. Jeg syns det er utrolig dårlig gjort.

Anonymkode: 64b59...bf5

Greia er at det er ingen som kommer til å savne DEG på julaften like mye som et barn kommer til å savne mammaen sin om hun er på jobb julaften 🙂

Anonymkode: 31fcd...478

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/3/2021 at 2:15 PM, AnonymBruker said:

sesong var pinefull og så bare ferdig fordi kjæresten (jeg er dama)hadde lyst, og endte opp med å irritere meg grenseløst over hvor dårlig hovedpersonen spilte på slutten, fikk helt angst. Noen av de andre skuespillerne reddet det litt inn, men for noe usannsynlig graut skal man lete lenge etter. 

Enig. Jeg er ikke  noe fan av hun som har hovedrollen i det hele tatt. Og når hun satt på date med Knut og pustet og peser og "neida ingenting galt her 10hi" mens hun fortsatte orgasmepustingen sin....... 🤯 Hadde jeg vært på date med henne så hadde jeg bare gått. 

Anonymkode: 68990...acd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Greia er at det er ingen som kommer til å savne DEG på julaften like mye som et barn kommer til å savne mammaen sin om hun er på jobb julaften 🙂

Anonymkode: 31fcd...478

Noen ganger har jeg vanskelig for å tro at det sitter mennesker bak disse kommentarene.

Anonymkode: 0a29b...553

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...