Gå til innhold

Hjem til jul - netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet om de faktisk har klart å filme denne i år (med tanke på corona)? 

Kommer sesong to i desember? :)

Anonymkode: a509e...596

Alle utendørs opptak ble gjort ferdig før Norge stengte ned. Og de resterende opptakene skulle ikke gjenopptas før i juli, så det blir en sesong 2 :) 

Anonymkode: 080ca...fd4

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle utendørs opptak ble gjort ferdig før Norge stengte ned. Og de resterende opptakene skulle ikke gjenopptas før i juli, så det blir en sesong 2 :) 

Anonymkode: 080ca...fd4

:hoppendeglad:

Anonymkode: a509e...596

Skrevet

Da coronakrisen inntraff i mars ble serien, i likhet med mange andre satt på pause. Nå bekrefter produsent, Kaia Foss i The Oslo Company, til Dagbladet at serien er ferdig innspilt. Den skal bli vist som planlagt i desember.

• Liker 13
  • 1 måned senere...
Skrevet

Sesong 2 kommer 18.desember 😃

Anonymkode: 34c04...78e

• Liker 3
Skrevet

Skulle ønske den kom litt tidligere! Men da er det bare å være tålmodig. Har sett sesong 1 på nytt mens jeg venter. :)

Anonymkode: 6fe6a...30f

• Liker 1
Skrevet

Blir trivelig å se Rørostrikken igjen 😄

Anonymkode: 0a29b...553

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Blir trivelig å se Rørostrikken igjen 😄

Ja blir gøy med alle kommentarene om at denne dokumentaren om Røros har en del faktafeil. Det var så trivelig forrige sesong 

• Liker 17
Skrevet
6 minutter siden, minister-mio said:

Ja blir gøy med alle kommentarene om at denne dokumentaren om Røros har en del faktafeil. Det var så trivelig forrige sesong 

Den er fortsatt sannere enn Atlantic Crossing 😄

• Liker 3
Skrevet
On 11/24/2020 at 5:05 PM, AnonymBruker said:

Sesong 2 kommer 18.desember 😃

Anonymkode: 34c04...78e

Jeg får litt vondt av den der "vil han ha DEG, da...?" Finnes mange sånne mødre som i serien som har liten tro på at noen vil ha døtrene deres.

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg sett hele sesong 1 på nytt i dag! Gleder meg til neste sesong! Og er spent på hvem som stod bak døra. Hun så jo veldig glad ut. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2020 den 0.17):

Jeg får litt vondt av den der "vil han ha DEG, da...?" Finnes mange sånne mødre som i serien som har liten tro på at noen vil ha døtrene deres.

Æsj ja, den kommentaren er kjipt 😅

• Liker 2
Skrevet

Etter de to første episodene, så gledet jeg meg til å se mer, men herregud så kleint og urealistisk det utarter seg. En ting er å ha seg med en 19 åring, men at han både er gud i senga, baker brød og er superromantisk... For det skjer i virkeligheten... Og hun har vært singel i tre år, og plutselig svermer menn rundt henne og alle virker superintetessert. Og den trikkeseansen, ikke så veldig realistisk det heller.

Jeg var forberedt på geografi problematikken etter å ha lest her og tenkte at det ikke var et problem, men det var det. Ikke realistisk, for når jeg ser feks amerikanske filmer, så liker jeg ofte å se fra feks Ny York, San Francisco eller en eller annen storby i bakgrunnen, og mye er likt eller realistisk, for hadde det dukket opp snø i San Francisco eller frihetsgudinnen i Los Angeles, så hadde alle reagert på det og tenkt at det var sykt teit. 

Anonymkode: 67284...057

• Liker 1
Skrevet

Fikk endelig sett denne koselige serien denne uken, og hadde tanken at kanskje det er legen som kommer for å fortelle om hvordan det går med hjertepasienten, Sebastian? At han klarer seg hadde jo vært et lite julemirakel. Selv om jeg også trodde hun kanskje skulle ende opp med Thomas fra baren. Han virket så fin og god det lille vi fikk sett han!

Seks episoder ute fra 18 desember, så jeg skal se en episode per dag frem til lille julaften tenker jeg. Gleder meg!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.1.2020 den 14.55):

Så fordi man er singel må man sitte med barne bordet.?

Ganske idiotisk

Anonymkode: 730fb...be5

Akkurat den scenen er faktisk noe av det jeg kjenner meg mest igjen i i hele serien... Som yngste og eneste single og barnløse søsken i familien, i slutten av 20-årene, har jeg mang en gang blitt plassert på enden av bordet, isolert fra de andre voksne gjennom at barna sitter mellom meg og de andre voksne, når storfamilien spiser middag sammen. Ikke trivelig i det hele tatt! 

I motsetning til hovedpersonen i serien endte jeg ikke opp med å røpe en fiktiv kjæreste, men i stedet ble jeg tydelig sur en gang og ga klart uttrykk for hvor irriterende det var til bl.a. min mor - så nå sitter jeg "aldri" på enden av bordet mer. 😅🙄

Synes også det er flere ting i serien som er tatt på kornet, for eksempel snakket om "en annen type trøtthet" og tankegangen om at det å få/ha barn er det som ALLE streber etter og ønsker seg 😛

Anonymkode: e264b...082

• Liker 16
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 21.17):

Etter de to første episodene, så gledet jeg meg til å se mer, men herregud så kleint og urealistisk det utarter seg. En ting er å ha seg med en 19 åring, men at han både er gud i senga, baker brød og er superromantisk... For det skjer i virkeligheten... Og hun har vært singel i tre år, og plutselig svermer menn rundt henne og alle virker superintetessert. Og den trikkeseansen, ikke så veldig realistisk det heller.

Jeg var forberedt på geografi problematikken etter å ha lest her og tenkte at det ikke var et problem, men det var det. Ikke realistisk, for når jeg ser feks amerikanske filmer, så liker jeg ofte å se fra feks Ny York, San Francisco eller en eller annen storby i bakgrunnen, og mye er likt eller realistisk, for hadde det dukket opp snø i San Francisco eller frihetsgudinnen i Los Angeles, så hadde alle reagert på det og tenkt at det var sykt teit. 

Anonymkode: 67284...057

Det er sjeldent, en 19 åring er ikke gud i senga overhodet, det er få menn som er. Har bare hatt to-tre partnere som var det. Men en 19 åring kan være superromantisk og flink til å bake brød, bare ikke så vanlig. Og menn kan plutselig begynne å sverme rundt en og plutselig så kan man bli uattraktiv igjen. Jeg var skikkelig upopulær på barne og ungdomsskolen blant guttene og de kalte meg stygge ting til og med. På videregående første året var også guttene i klassen stygge mot meg, var forelsket i en fyr som ikke likte meg og synes jeg var plagsom. Var først når jeg begynte andre året på vgs guttene svermet rundt meg i hopetall og jeg syntes det var irriterende. Var på topp rundt 19-21. fikk mye bekreftelser etc, og traff ene eksen som jeg ville ha og fikk et bra og romantisk forhold. Det endte dårlig, mennene var stygge mot meg på en jobb jeg hadde, begynte med dating etter en liten stund rotet meg borti mye dårlig, fikk mye respons på nettet. Hver gang jeg traff en jeg hadde lyst på, var det ikke gjensidig og de behandlet meg dårlig og sa stygge ting. Er fortsatt singel, men får litt seriøs respons på sukker og snakker med to menn nå som tydelig er interesserte. Disse facebook gruppene er bare fulle av rare og sosialt avstumpede menn som foretrekker gaming framfor sex. Badoo, tinder og hotornot er bare fulle av falske løgnere og folk som vil ha bekreftelse.

Anonymkode: 9a04a...d35

Skrevet

Gleder meg til neste sesong 🤩 Ikke lenge igjen nå 😄 Men tror kanskje jeg kan bli noe skuffa, da man lager seg sin egen versjon av slike slutter 😅 Men blir kjekt å se hva serieskaperene tenkte slutten skulle være 😄

• Liker 1
Skrevet

På trailer for sesong 2, virket hun fortsatt singel.

Anonymkode: f9f58...7cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.11.2020 den 21.59):

Den er fortsatt sannere enn Atlantic Crossing 😄

😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 7b874...c7c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lurer på hvem som kommer på døra.

Endret av emlia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...