Gå til innhold

Samboeren har fått lapdance


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror dette er å ha problemer i forholdet, så vet man knapt hvor mye jobb et gjennomsnittlig ekteskap krever. Er man så prinsippfast burde hun aldri ha satt barn til verden, fordi det kunne bare endre med en splittet familie i utgangspunktet. Det er ikke å ha ryggrad. Siden hun selvfølgelig ikke jobber, så kommer hun til å kreve barna og bidragene, barna mister far og hele familien på farssiden og det går som det alltid går med barn av alenemødre, kontra de som har god kontakt med begge foreldre. Alle blir tapere fordi mor ikke kan se forbi en jævla lapdace. Patetisk prioritering og det går mest ut over barna. Ingenting å være stolt over. Å sette sine egne følelser foran barnas ve og vel er egoistisk. 

Anonymkode: 2509b...613

Jeg tar alt 95% i heimen og barna er vant til at det bare er oss hjemme så det vil bli en grei overgang for de.

Tror faktisk de vil få se far mer når han flytter ut.

Siden far er mye på reise så er det utrolig viktig med tillit og når han ikke er villig til å jobbe for å vinne den tilbake er det ikke mye jeg kan gjøre.

Tror ikke barna har godt av å ha en dørmatte til mor.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Det høres jo ut som det er mange andre grunner til å gå en den ene lapdansen. 

Er sikkert mange grunner til at jeg burde gå, men han tråkket godt over grensen ved å ta en lapdance og appåtil i eget rom.

Siden det har gått så lang tid og han bagatelliserer det såpass blir jeg egentlig bare overbevist om at han har fått mer og ikke forteller meg hele sannheten. Virker som om han prøver å legge skylden på meg noe jeg ikke vil eller kan godta.

 

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer noe voldsomt...

At dette er grunn til at du aldri mer kan stole på ham sier meg at du er ekstremt sjalu. Dette er ditt problem, ikke hams. Fiks dette selv.

Anonymkode: 1bccc...2e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du overreagerer noe voldsomt...

At dette er grunn til at du aldri mer kan stole på ham sier meg at du er ekstremt sjalu. Dette er ditt problem, ikke hams. Fiks dette selv.

Anonymkode: 1bccc...2e3

Har ingen ting med sjalusi å gjøre.

Han har hatt jobben i over 10 år, så har aldri hatt problemer med det før.

Har en greie med at jeg aldri kontakter han på reise, han kontakter meg, selv ikke når jeg havnet på sykehuset når jeg var gravid med eldstemann ringte jeg. Sykehuset ringte han dagen etter jeg kom inn med ambulanse pga at jeg var alvorlig syk og risikerte å miste barnet.

Ja han slapp alt og kom hjem, så det var jo + i boken.

 

Det som er er at når en ene parten stadig er vekke pga jobb så må en ha et forhold hvor en har 100% tillit og det har jeg ikke nå.

Han er heller ikke villig til å bygge opp igjen tilliten snarere det motsatte.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si klart i fra er noe annet enn å stikke av med halen mellom bena. Det var kanskje hardt å forlate et ekteskap i starten av forrige århundre, men i dag er det klart mest krevende å bli. 

Anonymkode: 5ed16...a85

TS har sagt klart fra tidligere om at dette er ugreit. Mannen har blåst i det og gjort som han selv ønsket og skjult det i årevis. Når TS konfronterer han med det later han som han ikke forstår noe som helst. Da gir han ikke TS noen alternativ hvis hun skal være tydelig. Dette problemet har han faktisk pådratt seg selv og hvis brudd er for drøyt så er det han som må ta initiativ til å reparere skaden.

Anonymkode: 870da...9f6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har sagt klart fra tidligere om at dette er ugreit. Mannen har blåst i det og gjort som han selv ønsket og skjult det i årevis. Når TS konfronterer han med det later han som han ikke forstår noe som helst. Da gir han ikke TS noen alternativ hvis hun skal være tydelig. Dette problemet har han faktisk pådratt seg selv og hvis brudd er for drøyt så er det han som må ta initiativ til å reparere skaden.

Anonymkode: 870da...9f6

Tusen takk for støtten, er sånn jeg ser det og.

 

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars unger. Dette er - isolert sett -  virkelig ikke nok til å bryte opp en hel familie.

Anonymkode: bd297...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for støtten, er sånn jeg ser det og.

 

Anonymkode: b6dfe...775

Kanskje du har gjort alt som står i din makt og du har uansett etter mitt syn moralsk rett til å gå, men tegn på styrke vil jeg ikke si det er. Men man trenger ikke alltid være sterk.

 

Anonymkode: 5ed16...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har gjort alt som står i din makt og du har uansett etter mitt syn moralsk rett til å gå, men tegn på styrke vil jeg ikke si det er. Men man trenger ikke alltid være sterk.

 

Anonymkode: 5ed16...a85

Som sagt er han villig til å gå til en parterapaut med meg, han kan få velge tid, sted og terapeut, så stiller jeg.

Skal til og med få noen til å hente barna og passe de om det trengs.

Har nå og gitt han forslag om at vi tar inn på hotell neste helg og bare er på rommet og snakker hele helgen for å komme til bunns i dette.

Er villig til å prøve alt men føler at jeg er den eneste av oss to som vil det.

Hans geniale forslag var at vi kan jo gifte oss så er jo jeg trygg på at han ikke går.

Som om jeg har lyst til det nå kan ikke se at det er en konstruktiv løsning. Tror det var for å prøve å vippe meg av pinnen.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du kan like gjerne si at det går som det går fordi far valgte å ta den jævla lapdancen. Det var neppe noen som tvingte han.

Anonymkode: 870da...9f6

Skader ikke barna på noen som helst måte. 

Anonymkode: 2509b...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars unger. Dette er - isolert sett -  virkelig ikke nok til å bryte opp en hel familie.

Anonymkode: bd297...ab7

Kanskje ikke, men når en er i et forhold hvor livs og jobbsituasjon gjør at en må ha 100 prosents tillit så sier det seg selv at å ha misstillit til den andre ikke går i lengden.

Har hatt 100% tillit til han i alle de år frem til jeg fikk slengt dette i fjeset.

At han kommenterer andre damers kropp når vi er ute sammen overser jeg, at han er krass og gir mye kritikk setter jeg på kontoen at han ikke takler barna så godt og at han har en stressende jobb. At han ikke er flink til å gi komplimenter og fortelle at han er glad i meg men heller nøyer seg med et klaps på rompen setter jeg på kontoen 10+ år og at det er no engang slik endel menn sikkert er.

Så er ikke akkurat direkte kravstor, forventer heller ikke at han bidrar hjemme siden han er så mye på tur i jobbsammenheng.

Så at jeg setter en grense, som jeg i alle de år har stått ved, ser jeg ikke som svakhet.

Ser det mer som om jeg lar den fare så kan jeg like så god omdøpes til dørmatte eller tjener.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skader ikke barna på noen som helst måte. 

Anonymkode: 2509b...613

Så det at jeg ikke har tillit til far pr nå spiller ingen rolle?

Jeg tror det blir skadelig for barna å bokse opp med en mor som ikke klarer å stå opp for seg selv.

Hvilken respekt skal de få for meg når de blir eldre om jeg bare lår meg overkjøre?

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overdramatiserer noe voldsomt etter min mening. 

Anonymkode: 8e7c3...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror dette er å ha problemer i forholdet, så vet man knapt hvor mye jobb et gjennomsnittlig ekteskap krever. Er man så prinsippfast burde hun aldri ha satt barn til verden, fordi det kunne bare endre med en splittet familie i utgangspunktet. Det er ikke å ha ryggrad. Siden hun selvfølgelig ikke jobber, så kommer hun til å kreve barna og bidragene, barna mister far og hele familien på farssiden og det går som det alltid går med barn av alenemødre, kontra de som har god kontakt med begge foreldre. Alle blir tapere fordi mor ikke kan se forbi en jævla lapdace. Patetisk prioritering og det går mest ut over barna. Ingenting å være stolt over. Å sette sine egne følelser foran barnas ve og vel er egoistisk. 

Anonymkode: 2509b...613

Det er synd du har så dårlig erfaring med forhold. Jeg er over 40 og har stort sett vært i parforhold siden tenåra. Vært gjennom litt, og ville ikke godtatt lapdance. Hvert par har sine grenser, og uten respekt for partner rakner forholdet. Jeg er skilt (uten noe overtramp fra eks side) og barna klarer seg fint med kontakt med familie på begge hold. Høres ut som du er en negativ person med lite livsglede. I hvert fall har vi veldig ulikt syn på en del ting, men sånn er det jo, folk er forskjellig og man må stå opp for seg selv for å bli lykkelig. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt innafor at du avslutter. 

I hvilken verden er det innafor å ha en naken person, som gnikker kroppen sin seksuelt inntil kjønnsorganene, som ikke er partneren? 

Dersom det er så lite som skal til for å bryte ut.... Da tenker jeg... Dersom det skal så lite til som at noen andre betaler, så er ikke veien lang til horehus heller. 

Anonymkode: a531d...d5a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har gjort alt som står i din makt og du har uansett etter mitt syn moralsk rett til å gå, men tegn på styrke vil jeg ikke si det er. Men man trenger ikke alltid være sterk.

 

Anonymkode: 5ed16...a85

Hvilken styrke har mannen vist? 

Jeg synes det viser svakhet å bli 😊

Anonymkode: a531d...d5a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, OnFire skrev:

Skjønner at du ikke vil akseptere lapdance-greia, men denne planen om å fortsette litt til, spare opp penger osv virker helt merkelig.

Enten gjør man det slutt, eller så legger man det bak seg og fortsetter et normalt forhold. Man planlegger ikke å for eksempel gjøre det slutt om et år eller to. 

Jo, i mange tilfeller er det jo bare ren fornuft.

Anonymkode: 73030...878

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble i tvil om hva en lapdance egentlig er? Er det at hun sitter på fanget hans og beveger seg, eller er det mer? 

Anonymkode: 68778...92f

Det kan være ganske mye, man vet jo ikke hva som foregår alltid der...noen tar også av bh-en og har bare string på seg og gnikker og gnir seg inntil. 

Anonymkode: e6cf0...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres i overkant dramatisk ut for meg. At du heller ville foretrukket at han hadde ONS er helt villt i min verden! Du ville heller at han skulle hatt sex med en dame han fant tiltrekkende istedet for at en random dame, som han ikke fikk ta på, gnikket seg litt på han? 

Jeg skjønner at du ikke liker det, men SÅ ille er det da virkelig ikke at han har gjort dette EN gang! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Dette høres i overkant dramatisk ut for meg. At du heller ville foretrukket at han hadde ONS er helt villt i min verden! Du ville heller at han skulle hatt sex med en dame han fant tiltrekkende istedet for at en random dame, som han ikke fikk ta på, gnikket seg litt på han? 

Jeg skjønner at du ikke liker det, men SÅ ille er det da virkelig ikke at han har gjort dette EN gang! 

En gang han har innrømmet mange år etterpå.

Siden han åpenbart ikke klarte å fortelle meg det med en gang, eller iallefall innen rimelig tid, så får det jo en til å tenke sitt.

Og ja jeg ville heller at han fikk en dame som selv var villig enn en som gjorde det for pengene.

Det er for meg det samme som å kjøpe sex.

Ja jeg er for bordeller, for damenes skyld, tror de som jobber der blir tryggere og en unngår endel trafficing men det betyr ikke at jeg hadde godtatt at min samboer skulle gått og betalt for sex på et bordell.

Han mener at pga at jeg har slike meninger og jeg syns at strippeshow er ok så skal jeg godta lapdance som jeg allerede første utenlandsturen vår ga klar beskjed om at kun var ok om jeg var med, noe han mente ble feil. Har ikke endret synspunkt der.

 

Er faktisk glad vi aldri har giftet oss for da blir det enklere i forhold til verdiene. 

Så vet ikke har han unngått å si noe fordet det var greit å bo i huset mitt, er det pga han har fått en trussel om å bli avslørt, vil han at jeg skulle være den som brøt ut for det han ikke turde å gjøre det, var det en glipp i alkoholrus, måtte han lette på samvittigheten, var der for å gi meg et verbalt smell i ansiktet, var det for å sette meg ut før vi skulle på julebord hvor flere av de som var med og som og fikk lapdance var tilstede?

Jeg vet ikke men ga beskjed med en gang hva jeg syntes om det han hadde gjort.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...