Gå til innhold

Samboeren har fått lapdance


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er helt innafor at du avslutter. 

I hvilken verden er det innafor å ha en naken person, som gnikker kroppen sin seksuelt inntil kjønnsorganene, som ikke er partneren? 

Dersom det er så lite som skal til for å bryte ut.... Da tenker jeg... Dersom det skal så lite til som at noen andre betaler, så er ikke veien lang til horehus heller. 

Anonymkode: a531d...d5a

De tankene har jeg også.

Tusen takk for støtten.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare du som bestemmer og som vet hva du føler. 

Lykke til med bruddet, det er tungt, men må du så må du! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Det er jo bare du som bestemmer og som vet hva du føler. 

Lykke til med bruddet, det er tungt, men må du så må du! 

Tusen takk

Kan umulig være verre enn å kjempe imot vindmøller som jeg gjør nå.

Kanskje han får øynene opp før julaften, hvis ikke så må jeg nesten for min egen del.

 

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk

Kan umulig være verre enn å kjempe imot vindmøller som jeg gjør nå.

Kanskje han får øynene opp før julaften, hvis ikke så må jeg nesten for min egen del.

 

Anonymkode: b6dfe...775

Dersom han endrer mening før julaften... Vil du ikke føle at han prater deg etter munnen? Siden han har hatt samme tankegang i så mange år? 

Anonymkode: a531d...d5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, McMary said:

Det er synd du har så dårlig erfaring med forhold.

Jeg har ikke dårlig erfaring med forhold.

2 hours ago, McMary said:

Jeg er over 40 og har stort sett vært i parforhold siden tenåra. Vært gjennom litt, og ville ikke godtatt lapdance.

Jeg er også over 40 og har stort sett vært i forhold siden starten på 20-årene og ville godtatt en lapdance.

2 hours ago, McMary said:

Hvert par har sine grenser, og uten respekt for partner rakner forholdet.

Ingen ultimat sannhet da mange er sammen for barna sin del, men respekt er å anbefale. Skilsmisse er sjeldent å anbefale for barna sin del, men det kommer an på om de voksne faktisk kan oppføre seg som voksne. Det er forskjell på konemishandling og lapdance som årsak til skilsmisse.

2 hours ago, McMary said:

Jeg er skilt (uten noe overtramp fra eks side) og barna klarer seg fint med kontakt med familie på begge hold.

Vi er en familie på 4 som bor under samme tak. Det er godt å høre at barna har kontakt på begge sider. At barna trenger kontakt med begge foreldre var hovedpoenget mitt. Jeg tviler på at det kommer til å bli tilfelle for TS sin del, da økonomi og studier ikke er på stell. Foreldre som tjener likt, "deler" barna. Foreldre som tjener ulikt gjør at mor krever omsorgen.

2 hours ago, McMary said:

Høres ut som du er en negativ person med lite livsglede.

Godt jeg er noe annet til tross for hva du synes jeg høres ut som. Livet er bra her. Jeg missliker anonyme oppfordringer til å splitte familier som går mest ut over barna. Ingen grunn til positivitet på det området. 

2 hours ago, McMary said:

I hvert fall har vi veldig ulikt syn på en del ting, men sånn er det jo, folk er forskjellig og man må stå opp for seg selv for å bli lykkelig. :)

Jeg vil heller være i et dårlig forhold, om det skulle bli det, dersom det er det beste for mine barn, kontra å bli lykkelig dersom det må gå på bekostning av mine barn. 

Anonymkode: 2509b...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, i mange tilfeller er det jo bare ren fornuft.

Anonymkode: 73030...878

Nei, virkelig ikke. Er nok mange som ikke helt skjønner hva et kjæresteforhold er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke dårlig erfaring med forhold.

Jeg er også over 40 og har stort sett vært i forhold siden starten på 20-årene og ville godtatt en lapdance.

Ingen ultimat sannhet da mange er sammen for barna sin del, men respekt er å anbefale. Skilsmisse er sjeldent å anbefale for barna sin del, men det kommer an på om de voksne faktisk kan oppføre seg som voksne. Det er forskjell på konemishandling og lapdance som årsak til skilsmisse.

Vi er en familie på 4 som bor under samme tak. Det er godt å høre at barna har kontakt på begge sider. At barna trenger kontakt med begge foreldre var hovedpoenget mitt. Jeg tviler på at det kommer til å bli tilfelle for TS sin del, da økonomi og studier ikke er på stell. Foreldre som tjener likt, "deler" barna. Foreldre som tjener ulikt gjør at mor krever omsorgen.

Godt jeg er noe annet til tross for hva du synes jeg høres ut som. Livet er bra her. Jeg missliker anonyme oppfordringer til å splitte familier som går mest ut over barna. Ingen grunn til positivitet på det området. 

Jeg vil heller være i et dårlig forhold, om det skulle bli det, dersom det er det beste for mine barn, kontra å bli lykkelig dersom det må gå på bekostning av mine barn. 

Anonymkode: 2509b...613

Hadde han fortalt meg om lapdancen den gangen det skjedde så kanskje jeg hadde latt han få ha tvilen til gode.

Om han ønsker 50/50 så skal han få det men slik hans jobbsituasjon er så er det ikke gjennomførbart for han. 

Er ikke interessert i pengene siden jeg har midler i banken og eier huset alene (har under 1 Mill i restgjeld) og har utleiedel som er godkjent.

Så økonomisk skal jeg få det til å gå rundt faktisk veldig godt rundt om tallene jeg fikk på Nav i dag stemmer.

 

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han endrer mening før julaften... Vil du ikke føle at han prater deg etter munnen? Siden han har hatt samme tankegang i så mange år? 

Anonymkode: a531d...d5a

Om han går med på parterapi så er jeg villig til å prøve for barnas skyld. 

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri revet opp familien og riskokere å bare få ha barna 50/50 pga en lapdance for mange år siden. 
 

Anonymkode: 3c2c6...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri revet opp familien og riskokere å bare få ha barna 50/50 pga en lapdance for mange år siden. 
 

Anonymkode: 3c2c6...abf

Hadde han hatt en A4 jobb hadde jeg kanskje sett litt anderledes på det, men han reiser land og strand rundt i jobben så en er nesten nødt til å ha en tillit jeg ikke lenger har.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pia Sofia skrev:

Dette høres i overkant dramatisk ut for meg. At du heller ville foretrukket at han hadde ONS er helt villt i min verden! Du ville heller at han skulle hatt sex med en dame han fant tiltrekkende istedet for at en random dame, som han ikke fikk ta på, gnikket seg litt på han? 

Jeg skjønner at du ikke liker det, men SÅ ille er det da virkelig ikke at han har gjort dette EN gang! 

....I hvilken verden får man ikke ta på damen under en lapdance? Jeg har vært mye på strippeklubber i mitt liv, til og med jobbet som bartender på en  - og ja, jentene kan såklart  stort sett si nei til at kundene får ta på dem - men jeg har aldri vært med på at noen av dem faktisk har sagt nei. Stort sett får kundene klå så godt som så mye de vil. Jentene er opptatt av å tjene mest mulig penger, da må de la mennene klå. 

Det er på grunn av erfaringene jeg har fra strippeklubber at jeg aldri hadde godtatt at mannen min frekventerte slike plasser, og spesielt ikke fikk noe som helst form for lapdance. Jeg har ikke noe imot at man går på strippeklubb om man er singel og det ikke er noen som venter hjemme, men har man partner har man ikke noe der å gjøre. spesielt ikke i nærheten av en lapdance. 

Anonymkode: a6fa8...6aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

....I hvilken verden får man ikke ta på damen under en lapdance? Jeg har vært mye på strippeklubber i mitt liv, til og med jobbet som bartender på en  - og ja, jentene kan såklart  stort sett si nei til at kundene får ta på dem - men jeg har aldri vært med på at noen av dem faktisk har sagt nei. Stort sett får kundene klå så godt som så mye de vil. Jentene er opptatt av å tjene mest mulig penger, da må de la mennene klå. 

Det er på grunn av erfaringene jeg har fra strippeklubber at jeg aldri hadde godtatt at mannen min frekventerte slike plasser, og spesielt ikke fikk noe som helst form for lapdance. Jeg har ikke noe imot at man går på strippeklubb om man er singel og det ikke er noen som venter hjemme, men har man partner har man ikke noe der å gjøre. spesielt ikke i nærheten av en lapdance. 

Anonymkode: a6fa8...6aa

Tusen takk for støtten.

Er det inntrykket jeg og har av lapdance, selv om han påstår noe annet.

Klarer bare ikke å tro på han.

 

 

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestemt meg for utdanning, og kan gjennomføres imenst barna er i bh.

Holder på å få en backup i tilfelle noe gjør at jeg ikke rekker bh 

Så starter på skole i januar, gru gleder meg. Vil gjennomføre og starte å jobbe igjen.

Har og gitt beskjed til samboeren min at han må søke andre jobber om han vil bo med meg samt at han må bidra hjemme i tillegg til terapi, så får vi se. Så han søkte på ny jobb i dag, han må sette meg på blindkopi.

Jeg og har søkt på jobb, selv om han er imot at jeg gjør det men jeg har ikke et valg lenger.

Er bare helgestillinger siden jeg skal tilbake på skolebenken, men det viser en fremtidig arbeidsgiver at jeg er arbeidsom. 

Om ikke jeg får napp så må jeg gå på nettverket mitt og se, har og hørt med siste arbeidsgiveren min og de vil gjerne ha meg tilbake og når jeg får skoleplassen vil de se om ikke jeg kan jobbe parallelt hos dem. 

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...