Gå til innhold

Samboeren har fått lapdance


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må jo ligge mer bak det her, hvis du «angrer på barnefaren» på grunn av noe så lite. Ja, vel. Hvis vi sier det sånn at han latterliggjorde deg, og derfor skal du bryte opp familien. Er det da greit om barna dine velger å kutte ut deg senere, når de får vite at du ødela familielivet deres for en prinsippsak? Du sier at dette er så dårlig gjort mot deg, og derfor skal du gå, men er ikke dette noe du egentlig bør se gjennom fingrene for, for familiens skyld?

Anonymkode: aa263...f89

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er liberal i forhold til at strippeshow er ok.

Og i hans øyne er jeg vissnok da så liberal at jeg godtar alt.

Men lapdance var på privat rom på jobb tur, så hans feige unnskyldning var at siden det ikke var han som betalte så måtte jeg jo godta det.

Har undersøkt og der de var er det om med berøring m.m mot litt ekstra peng og siden det var firmakort så vil jeg anta det har vært mer enn litt gnikking.

Flere jeg kjenner har åpenbart visst om dette, kommer til å kutte de ut, og han vet nok at det han gjorde var feil siden han først fortalte det nå.

Er mange år siden det skjedde, og rett etterpå begynte han å mase på å få barn med meg. Jeg ville egentlig ikke men gikk gjennom hele ivf prosessen for det han dessverre klarte å overtale meg.

Angrer ikke på barna, men angrer på barnefaren.

Anonymkode: b6dfe...775

Hei TS..

Jeg er selv mann, og kan forstå deg. For mange vil dette virke som en bagatell... Men du må gjerne rette på meg om jeg tar feil. Det handler om prinsipp! Det handler om å kunne stole på sin mann/dame. Jeg kan virkelig skjønne deg. Hva som er liberalt, og hva som er ok/ikke ok i et forhold er det ingen fasit på. Dette er veldig ulikt fra par til par. Spekteret brer seg fra at noen er veldig konservative, mens andre lever i et åpent forhold og puler rundt med andre som frittgående høns... Det er bare du og mannen din som kan si noe om dette var ok eller over grensa.

Tydligvis over grensa... Og ja, han visste det. Det er bare feigt å skylde på andre eller at andre betalte. Det har virkelig ingenting å si. Og ikke noe med det, han VET at dette er over grenda, og likevel så bagateliserer han dette ovenfor det. Ennå han vet hvbor mye du er såret. Såpass såret at du vurderer skillsmisse. Så han burde i det minste da deg litt seriøst. Og jeg skjønner også at det er veldig nedverdigende når alle rundt deg visste om dette, og ingen sa noe.

Kun du vet hva som er riktig å gjøre her, men jeg skjønner deg helt. Hos meg og kona hadde dette vært helt uaktuelt.. altså om enten jeg eller hun gjorde noe slikt... vi kjenner våre grenser, og de respekteres 100%!

Anonymkode: 73d6c...d8a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke brydd meg om han ikke hang på slike steder ofte. Mest Pga kvinnesynet og ikke dansen i seg selv. Én gang for flere år siden hvor kompisene dro han med, hadde ikke gjort meg noe. 

Anonymkode: 53d35...82b

Hva slags kvinnesyn tror du menn som får en lapdance egentlig har? 

Anonymkode: 2509b...613

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg også, TS. Vonde følelser.. Kanskje du skal sette opp en liste over grunner til å bli og til å dra. Synes ikke dette kvalifiserer alene. Men skjønner at det har skremt deg.

Anonymkode: 1c4af...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fin trolletråd 😂

Anonymkode: b267e...cca

Skulle så ønsket at jeg trollet.

Er dessverre sant.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei TS..

Jeg er selv mann, og kan forstå deg. For mange vil dette virke som en bagatell... Men du må gjerne rette på meg om jeg tar feil. Det handler om prinsipp! Det handler om å kunne stole på sin mann/dame. Jeg kan virkelig skjønne deg. Hva som er liberalt, og hva som er ok/ikke ok i et forhold er det ingen fasit på. Dette er veldig ulikt fra par til par. Spekteret brer seg fra at noen er veldig konservative, mens andre lever i et åpent forhold og puler rundt med andre som frittgående høns... Det er bare du og mannen din som kan si noe om dette var ok eller over grensa.

Tydligvis over grensa... Og ja, han visste det. Det er bare feigt å skylde på andre eller at andre betalte. Det har virkelig ingenting å si. Og ikke noe med det, han VET at dette er over grenda, og likevel så bagateliserer han dette ovenfor det. Ennå han vet hvbor mye du er såret. Såpass såret at du vurderer skillsmisse. Så han burde i det minste da deg litt seriøst. Og jeg skjønner også at det er veldig nedverdigende når alle rundt deg visste om dette, og ingen sa noe.

Kun du vet hva som er riktig å gjøre her, men jeg skjønner deg helt. Hos meg og kona hadde dette vært helt uaktuelt.. altså om enten jeg eller hun gjorde noe slikt... vi kjenner våre grenser, og de respekteres 100%!

Anonymkode: 73d6c...d8a

Tusen takk for at du er støttende.

Kan ikke skjønne at han ikke tar det mer seriøst og kommer opp med dårlige unnskyldninger.

Har aldri manglet på tilbud og skjønner jo nå at mange her sikkert tror at jeg er i et åpent forhold eller noe for er ganske sikker på at mer eller mindre hele omgangskretsen vår tror vi er det.

Har ikke problemer med at de så strippeshow er jo ikke prippen der, men for meg er det å kjøpe lapdance (appåtil i enerom) likestilt med å kjøpe sex. Har jo kun hans ord på at det ble med lapdance og er jo tvilende siden han tiet i så mange år.

Han må ha visst at jeg ikke godtok det, vi hadde vært i lag i mange år før det skjedde så han visste at jeg hadde grenser. Har alltid sagt at om han ville ha lapdance så skulle jeg være tilstede.

Ville aldri gjort noe slikt uten å spørre han først, det hadde ikke falt meg inn litt engang.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo ligge mer bak det her, hvis du «angrer på barnefaren» på grunn av noe så lite. Ja, vel. Hvis vi sier det sånn at han latterliggjorde deg, og derfor skal du bryte opp familien. Er det da greit om barna dine velger å kutte ut deg senere, når de får vite at du ødela familielivet deres for en prinsippsak? Du sier at dette er så dårlig gjort mot deg, og derfor skal du gå, men er ikke dette noe du egentlig bør se gjennom fingrene for, for familiens skyld?

Anonymkode: aa263...f89

Han visste det han gjorde var feil og at jeg ikke ville godta det så selv om jeg fikk høre det fra han først så har han latterliggjort meg i omgangskretsen vår så blir vanskelig å se gjennom fingrene på noe sånt.

Har spurt han nå i morges og han skjønner fremdeles ikke at han har gjort noe galt og nekter å gå til parterapi så mao kanskje han sa det nettopp fordet han ville jeg skulle være den som brøt ut så slapp han den børen.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner deg også, TS. Vonde følelser.. Kanskje du skal sette opp en liste over grunner til å bli og til å dra. Synes ikke dette kvalifiserer alene. Men skjønner at det har skremt deg.

Anonymkode: 1c4af...aa3

Skjønner at det for mange er en bagatell men det han har gjort er noe han innerst inne visste jeg ikke ville godtatt.

Han anser det som en ikke sak og kan ikke skjønne at jeg skulle ta av på noe sånt.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er liberal i forhold til at strippeshow er ok.

Og i hans øyne er jeg vissnok da så liberal at jeg godtar alt.

Men lapdance var på privat rom på jobb tur, så hans feige unnskyldning var at siden det ikke var han som betalte så måtte jeg jo godta det.

Har undersøkt og der de var er det om med berøring m.m mot litt ekstra peng og siden det var firmakort så vil jeg anta det har vært mer enn litt gnikking.

Flere jeg kjenner har åpenbart visst om dette, kommer til å kutte de ut, og han vet nok at det han gjorde var feil siden han først fortalte det nå.

Er mange år siden det skjedde, og rett etterpå begynte han å mase på å få barn med meg. Jeg ville egentlig ikke men gikk gjennom hele ivf prosessen for det han dessverre klarte å overtale meg.

Angrer ikke på barna, men angrer på barnefaren.

Anonymkode: b6dfe...775

Herregud.... skal du bryte opp en familie for så lite og begi deg ut på markedet med mindre verdi og i tillegg gjøre at dine barn blir skillsmissebarn for dette.. stakkars type. 

Anonymkode: c5a6d...706

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo ligge mer bak det her, hvis du «angrer på barnefaren» på grunn av noe så lite. Ja, vel. Hvis vi sier det sånn at han latterliggjorde deg, og derfor skal du bryte opp familien. Er det da greit om barna dine velger å kutte ut deg senere, når de får vite at du ødela familielivet deres for en prinsippsak? Du sier at dette er så dårlig gjort mot deg, og derfor skal du gå, men er ikke dette noe du egentlig bør se gjennom fingrene for, for familiens skyld?

Anonymkode: aa263...f89

Personlig kommet jeg aldri til å fortelle barna om hva faren deres presterte å gjøre med mindre han kommer med en glorifisert versjon.

Er ikke uten grunn han har holdt det inne i så mange år.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg kan ikke stole på han, hadde han trodd det var greit hadde han ikke brukt mange år for å si det.

 

Anonymkode: b6dfe...775

Mann her! Støtter deg også fullt ut. Du har ditt på det tørre. Synes imidlertid hensynet til barna er fraværende i dine refleksjoner. Jeg ville kastet dama på hue og ræva ut i din situasjon (men ikke hvis vi hadde barn sammen). Da ville jeg vendt på alle steiner for å få henne til å innse alvoret.

Anonymkode: 5ed16...a85

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det egentlig bare som at du har lett etter en grunn til å kaste forholdet på båten..og dette var dråpen. En lapdance for mange år siden, som velter et forhold med barn og hele pakken? Snodig. 

At du også legger skylden over på han ifht at du har valgt å være hjemmeværende....merkelig. Det er DITT ansvar hva du gjør med ditt liv. 

Jeg skjønner at du er skuffet over tillitsbruddet, og at du reagerer ut fra skuffelsen..men ærlig talt..det hele virker veldig dramatisk og umodent. Ligger det flere årsaker til reaksjonen din her kanskje?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann her! Støtter deg også fullt ut. Du har ditt på det tørre. Synes imidlertid hensynet til barna er fraværende i dine refleksjoner. Jeg ville kastet dama på hue og ræva ut i din situasjon (men ikke hvis vi hadde barn sammen). Da ville jeg vendt på alle steiner for å få henne til å innse alvoret.

Anonymkode: 5ed16...a85

Han vil ikke gå til parterapi og han skjønner ikke at han har gjort noe gale så da har jeg ikke mange ting jeg kan jobbe videre på.

Hadde han vært villig til å gå til parterapi så kunne jeg vært mer avventende for da hadde han iallfall vært villig til å kjempe litt men eneste jeg får er kjeft og kritikk så jeg ser ikke hvordan og hvorfor jeg skal stå i stormen alene. Vi må nesten være to for å komme gjennom det.

Hadde han bare sagt ifra med en gang det skjedde da hadde jeg sluppet ivf prosessen og alt styret (han som hadde nedsatt fertilitet) og heller fått barn med en som forhåpentligvis respekterte meg mer enn å gjøre noe slikt

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg godt. For meg er en lapdance på enerom et så grovt overtramp at jeg sidestiller det med utroskap. Om jeg hadde gått fra han vet jeg ikke, men det hadde ødelagt veldig mye. 

Anonymkode: a6fa8...6aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Vera skrev:

For meg virker det egentlig bare som at du har lett etter en grunn til å kaste forholdet på båten..og dette var dråpen. En lapdance for mange år siden, som velter et forhold med barn og hele pakken? Snodig. 

At du også legger skylden over på han ifht at du har valgt å være hjemmeværende....merkelig. Det er DITT ansvar hva du gjør med ditt liv. 

Jeg skjønner at du er skuffet over tillitsbruddet, og at du reagerer ut fra skuffelsen..men ærlig talt..det hele virker veldig dramatisk og umodent. Ligger det flere årsaker til reaksjonen din her kanskje?

Jeg har råd til å være hjemmeværende er bare ergerlig at jeg har hull når jeg føler det haster med å få seg en trygg jobb.

Er en blanding av at han sa det etter så mange år og at hele bekjentskapskretsen har åpenbart visst om det.

Han bagetalliserer det hele og er ikke akkurat villig til å kjempe for forholdet.

Har foreslått parterapi bl.a 

Han mener at siden jeg sier ok til strippeshow har jeg åpenbart sagt ja til at han kan ha lapdance i enerom og.

Har sagt at om han ville ha lapdance skulle jeg være tilstede.

Tenker kanskje det er nettopp fordet han egentlig visste at jeg aldri i livet ville godtatt det så sa han ingenting.

Kanskje han egentlig sa det fordet han ville jeg skulle være den som gjorde det slutt, kanskje noen av de andre har gitt beskjed om at de ville fortelle det til meg så ville han komme de i forkjøpet.

Jeg vet ikke men han var fullt klar over hvor mine grenser gikk og går.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg godt. For meg er en lapdance på enerom et så grovt overtramp at jeg sidestiller det med utroskap. Om jeg hadde gått fra han vet jeg ikke, men det hadde ødelagt veldig mye. 

Anonymkode: a6fa8...6aa

Tusen takk for støtten.

Anonymkode: b6dfe...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.... skal du bryte opp en familie for så lite og begi deg ut på markedet med mindre verdi og i tillegg gjøre at dine barn blir skillsmissebarn for dette.. stakkars type. 

Anonymkode: c5a6d...706

Kommer nok ikke til å gå ut på "markedet" med det første.

Barna er såpass små at de trenger ikke å få inn noen ny "far" får bli deres far sin jobb å skaffe de en ny "mor" blir vel litt der tenker jeg.

 

Er vel bedre at de vokser opp med en sterk mor enn med en som lar seg tråkke på.

Anonymkode: b6dfe...775

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han vil ikke gå til parterapi og han skjønner ikke at han har gjort noe gale så da har jeg ikke mange ting jeg kan jobbe videre på.

Hadde han vært villig til å gå til parterapi så kunne jeg vært mer avventende for da hadde han iallfall vært villig til å kjempe litt men eneste jeg får er kjeft og kritikk så jeg ser ikke hvordan og hvorfor jeg skal stå i stormen alene. Vi må nesten være to for å komme gjennom det.

Hadde han bare sagt ifra med en gang det skjedde da hadde jeg sluppet ivf prosessen og alt styret (han som hadde nedsatt fertilitet) og heller fått barn med en som forhåpentligvis respekterte meg mer enn å gjøre noe slikt

Anonymkode: b6dfe...775

Parterapi? Dette er jo helt galskap. Han fikk en lapdance.. so what? 

Hvis du sliter så mye med dette bør du alene oppsøke psykolog. Hva skulle han gått i parterapi for? Å være full på fest med gutta og få en lapdance? Han sliter ikke med dette. Du gjør det. Den som har problemer bør fikse dem. Ikke alle problemer i et forhold må takles av begge partene i forholdet. Er det din egen usikkerhet som er årsaken til at dette er et problem for deg? Det er ikke som om stripperen er en trussel for forholdet. Det er dine holdninger som bestemmer hva du sitter igjen med av følelser etter at han har gjort dette. Så hva er dine holdninger? 

Anonymkode: 2509b...613

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke vil akseptere lapdance-greia, men denne planen om å fortsette litt til, spare opp penger osv virker helt merkelig.

Enten gjør man det slutt, eller så legger man det bak seg og fortsetter et normalt forhold. Man planlegger ikke å for eksempel gjøre det slutt om et år eller to. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...