Gå til innhold

CamillaLor

EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Mio-lio skrev (1 time siden):

De la ut ev video hvor de sa de ikke kom til å vise barnet. At det skulle skjermes. Å det er jo bra. Bare veldig rart at de ikke tenker sånn om tantebarnet. De eksponerte hennes rimelig heftig en periode hvor de passet hennes fast. 

Så bra at de har landet på den avgjørelsen ❤️ Skulle fremdeles ønske de ikke delte alle disse detaljene om babyens tilblivelse og tidlige liv. Synes det er ille at et stort antall mennesker vet alt dette om barnet, før det får vite selv. Det er noe med at det aldri kan «ugjøres» når det først er lagt ut, og barnet vil aldri kunne få sjansen til å ha førsterett/ta eierskap til denne delen av livet sitt.

Antageligvis mange som ser annerledes på dette, men dette er mitt syn (jeg hadde hatet om mine foreldre gjorde dette mot meg). 

Håper de også slutter å eksponere tantebarnet.

Endret av Laia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenelarsen skrev (57 minutter siden):

Veldig overfladisk og falskt.  Uansett så kan nok den lesbiske siden bare være en fase hun går igjennom.

Det verste er å fronte at man ikke fikk til kosthold og trening, du ser de som klarer det. Er godt trente, noe hun ikke hadde disiplin til. Så skal hun fronte dette for alltid, at det er greit å se ut som hun gjør. Alt dette handler om usikkerhet og dårlig selvbildet.

Vel. Nå er de tross alt gift og relativt etablerte sammen, så å sette spørsmålstegn ved legningen eller valg av partner blir litt søkt. De virker like stabile sammen som et hvilket som helst heterofilt par. En garanti for at et forhold vil vare for evig har uansett ingen.

Men hva mener du i det siste avsnittet ditt? Mener du at det å være trent og sunn er det samme som å se ut på en spesiell måte og at CamillaLor er «mislykket» som treningsprofil fordi hun er chubby? Jeg håper at jeg tolker innlegget ditt feil, for lav fettprosent og definerte muskler har lite å gjøre med sunnhet og i hvor god form man er. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemaogtanker skrev (1 time siden):

Det er veldig  falsk de de legger ut. Altså det er nok sant men veldig redigert og urealistisk.  

Der virker som de rosenmaler alt og får meg til å under på hva skjer viss de ikke klarer å bli gravid eller synes det er grusomt å være det. Sliter pykisk begge to vist så må jo ta litt hensyn. Og hva i alle dager  tjener de penger på . Hva er jobben  dems. Den livsstilen de har er ikke billig. 

Lurer også på hvordan de tjener så mye på bare å lage tik tok videoer. Er ikke billig med ivf å de kjøpte akkurat en villa til over 13 mil.  Julie lurer jeg på om kanskje er ufør, ettersom hun er deprimert å det som er omtrent 24/7 så de har vel en fast sum der kansje.

Endret av Mio-lio
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (18 minutter siden):

Lurer også på hvordan de tjener så mye på bare å lage tik tok videoer. Er ikke billig med ivf å de kjøpte akkurat en villa til over 13 mil.  Julie lurer jeg på om kanskje er ufør, ettersom hun er deprimert å det som er omtrent 24/7 så de har vel en fast sum der kansje.

Aner ikke om hun er ufør eller ikke, men du kjøper deg ikke en leilighet til 13 mill med uføretrygd, altså. Ei heller har du råd til ferier og farting slik som de gjør. Så SoMe må kaste godt av seg for Camilla eller begge.

Endret av Tripptrapp1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (23 timer siden):

Asså, først:

Veldig hyggelig at de forsøker å få barn - og kult at de er åpne om prosessen.

Men jeg synes måten videoene lages gir en bismak.

Særlig den videoen hvor de først later som de er triste (hvor mange embryoer overlever) og så gledesutbrudd/dans når det er 3 som kan brukes til befruktning….

Det er smakløst 🤷‍♀️

For meg som stod i den prosessen lenge med mislykkede forsøk og graviditeter osv, og jo var i et heterofilt forhold hvor man har forsøkt i lange tider/vært gjennom heftige operasjoner og et mentalt press uten like lenge før IVF….

Asså, at viser ekte tristhet eller ekte glede er kjempebra.

Men til nå synes jeg de fremstiller prosessen så «enkel og kul, lettvint og fresh». «Vi vil ha baby, dette er bestillingen, la oss lage content».

Ellers takk egentlig.

Håper selvsagt de lykkes på første forsøk - men PLIS dropp falsk tristhet for å lage fengende innhold. Det holder med et bilde eller video hvor man faktisk ER nervøs/bekymra eller liknende.

Dette er jo heller ikke slik prosessen oppleves for de fleste lesbiske heller - mange opplever en lang og tøff vei. Og legger hvertfall ikke ut videoer hvor man faker tristhet 🧐

Men altså: håper de lykkes! Jeg bare får maksimal bismak selv som tidligere langtidsprøver som måtte kaste inn håndkleet. Dyrk gleden så mye man kan, men dropp faking av følelser man slipper kjenne på og ikke aner hvordan er å stå i for folk i mislykka forsøk ørten. 

Deler denne kritikken med deg. Jeg syns også at de fremstiller det utrolig enkelt, og lurer på om de i det hele tatt har tenkt tanken "hva hvis det ikke går...". Jeg kan aldri se for meg å annonsere til hele verden at X dato er innsetting, også skal hele verden vente på og forvente en positiv graviditetstest fordi "alt var perfekt" på undersøkelse. Er et enormt press de har lagt på seg selv, og håper de klarer å skjerme seg hvis det ikke går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (51 minutter siden):

Aner ikke om hun er ufør eller ikke, men du kjøper deg ikke en leilighet til 13 mill med uføretrygd, altså. Ei heller har du råd til ferier og farting slik som de gjør. Så SoMe må kaste godt av seg for Camilla eller begge.

Det vet jeg.  Sier at jeg ikke skjønnet at disse tik tok videoene kan gi så god inntekt.  Finnes større influensere en de som ikke har hus til over 13 mil.  Tror derfor de får inn penger på andre ting også. F.eks nav. Mulig Julie har fått en grei erstatning for barndomen sin også. Mener hun har nevnt noe om seksuelt misbruk osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mio-lio skrev (1 minutt siden):

Det vet jeg.  Sier at jeg ikke skjønnet at disse tik tok videoene kan gi så god inntekt.  Finnes større influensere en de som ikke har hus til over 13 mil.  Tror derfor de får inn penger på andre ting også. F.eks nav. Mulig Julie har fått en grei erstatning for barndomen sin også. Mener hun har nevnt noe om seksuelt misbruk osv. 

De har jo ikke kjøpt huset med kontanter. De har et hus fra før som gir god egenkaptital + ev oppspart fra inntjening og fått lån utover inntjening og formue. De tjente 4 millioner i fjor: https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/influenserparet-har-tjent-millioner-pa-tiktok/14838151/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (4 minutter siden):

Det er helt umulig å si noe konkret når jeg ikke har noe konkret å vurdere etter, men hverken uføretrygd eller nivået på økonomisk kompensasjon i erstatningssaker pleier å utbetale i nærheten av det man trenger for å leve i sus og dus. De eneste plausible forklaringene er at firmaet enten går så det griner eller at det er familiepenger involvert.

Men nei, jeg kan ikke akkurat skjønne hvordan tiktoker av en dame som kniper seg i mageflesket og lager ekstra store bilringer fordi «kropp er topp» gir slik avkastning jeg heller. Mulig at de har noe annet på G ved siden av, jeg aner ikke, jeg følger bare C på insta og der er det i alle fall mye repetitivt innhold.  

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (8 minutter siden):

De har jo ikke kjøpt huset med kontanter. De har et hus fra før som gir god egenkaptital + ev oppspart fra inntjening og fått lån utover inntjening og formue. De tjente 4 millioner i fjor: https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/influenserparet-har-tjent-millioner-pa-tiktok/14838151/

I så fall rimer ikke det @Mio-lio sa vedrørende uføretrygd. Man kan ikke tjene mer enn 0,4 G i året uten at det går ut over uføretrygden. Og det er vel ca 60.000?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (Akkurat nå):

I så fall rimer ikke det @Mio-lio sa vedrørende uføretrygd. Man kan ikke tjene mer enn 0,4 G i året uten at det går ut over uføretrygden. Og det er vel ca 60.000?

Julie er jo ansatt i selskapet. Tviler sterkt på at hun har en uføretrygd i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATLAS6 skrev (2 minutter siden):

Julie er jo ansatt i selskapet. Tviler sterkt på at hun har en uføretrygd i tillegg. 

Det er jo det jeg mener: Jeg kan vanskelig se for meg at hun er ufør slik den andre brukeren over her påstår å ‘vite’. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg vet så kjøpte de det nye  før de solgte det gamle så  de må ha noe sikkerhet et sted . 

Liker dem jeg  men føler de svever til høyt oppe til at jeg klarer å forholde meg til dem.   Og de må ha sykt mange mummi kopper siden de kjøper det til hverandre hvær gang de skal trøste . 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (32 minutter siden):

Det er jo det jeg mener: Jeg kan vanskelig se for meg at hun er ufør slik den andre brukeren over her påstår å ‘vite’. 😉

Har da aldri sakt jeg vet. Jeg sa jeg lurer på om hun er det..  De har ett firma sammen. Så om selve lønna går til Camilla kan jo Julie mota ufør ?  Jeg aner ikke hvor de får pengene sine fra.  Ufør var ett «forslag» fra meg bare. 

Endret av Mio-lio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dilemaogtanker skrev (13 minutter siden):

Hva jeg vet så kjøpte de det nye  før de solgte det gamle så  de må ha noe sikkerhet et sted . 

Liker dem jeg  men føler de svever til høyt oppe til at jeg klarer å forholde meg til dem.   Og de må ha sykt mange mummi kopper siden de kjøper det til hverandre hvær gang de skal trøste . 

Banker tar hensyn til om du har et hus du skal selge når du ber om lån til nytt selv om det ikke er solgt før du kjøper det nye. Det er ganske vanlig at det er et overlapp i prosessen mellom kjøp og salg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (9 minutter siden):

Har da aldri sakt jeg vet. Jeg sa kanskje.  De har ett firma sammen. Så om selve lønna går til Camilla kan jo Julie mota ufør ?  Jeg aner ikke hvor de får pengene sine fra.  Ufør var ett «forslag» fra meg bare. 

Beklager. Jeg leste innlegget ditt lengre oppi tråden om igjen. Du skrev «det vet jeg», og jeg tolket dette som at du visste at hun var ufør. Jeg ser nå at setningen din er tvetydig og og kan tolkes på flere måter, så nå er jeg ikke sikker på «hva du vet» 🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden):

Beklager. Jeg leste innlegget ditt lengre oppi tråden om igjen. Du skrev «det vet jeg», og jeg tolket dette som at du visste at hun var ufør. Jeg ser nå at setningen din er tvetydig og og kan tolkes på flere måter, så nå er jeg ikke sikker på «hva du vet» 🤓

Det vet jeg setningen var til at man ikke får hus til 13 mil på uføretrygd 🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mio-lio skrev (5 minutter siden):

Det vet jeg setningen var til at man ikke får hus til 13 mil på uføretrygd 🤪 

Sånn. Da har vi fått oppklart dét 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (56 minutter siden):

0,4 G er pdd knappe 45000,- 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (54 minutter siden):

Det spiller jo sånn sett ingen rolle i all den tid man kan jobbe lite eller mye om man har en uføregrad.

Det man tjener over en relativt lav sum trekkes bare fra ytelsen. 

Man kan ha mye penger i banken og bli ufør delvis eller helt. Men man kan ikke ha arbeidsinntekt helt fritt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (8 minutter siden):

Det spiller jo sånn sett ingen rolle i all den tid man kan jobbe lite eller mye om man har en uføregrad.

Det man tjener over en relativt lav sum trekkes bare fra ytelsen. 

Man kan ha mye penger i banken og bli ufør delvis eller helt. Men man kan ikke ha arbeidsinntekt helt fritt. 

Man kan tjene/jobbe akkurat hvor mye man vil fordi om man er uføretrygdet, men er det over 0,4G så trekkes det av hver krone, hvor mye som trekkes kommer an på hvilken kompensasjonsgrad man fikk da uføre ble innvilget. Uføre kan også fryses hvis man ønsker å prøve seg i jobb, så man slipper mølla med avklaring osv om det ikke skulke gå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...