Gå til innhold

Hvorfor er alenemødre best i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Tutte skrev:

Sjansen for mindre penger ved 60/40? Hvor har du det fra at det blir mer penger ved full omsorg? Det er om man har hovedomsorgen som teller, og det har man ved 60%. Barnetrygd som du nevner er akkurat det samme om man har 60 eller fulltid. Far må riktignok betale litt mer i bidrag, men til gjengjeld så er det dyrere å ha full omsorg for barna.

 

Da kan du fortelle meg og tusenvis av andre menn i Norge hvorfor våre ekser driver å flytter rundt slik at vi ikke får samvær med våre barn hvis det ikke er økonomisk rettet?

Så kan du fortelle hvorfor hun bruker en sleip advokat som kan heve seg over gjeldende lovverk å drive på med samværssabotasje?

I flere saker er det fedre som har en rettslig kjennelse på 50/50 samvær, men mor har igjennom sin advokat pålagt far samværsnekt. 

Hva gjør NAV oppi dette? Jo de ser ikke på dommen, men hvor barnet bor og premierer mor etter det samvær hun oppgir. Det far legger til grunn blir bare avfeid som vås selv om papirene fra kjennelsen foreligger og dokumentasjon på at mor driver med selvtekt. Systemet er lagt opp til at mor kan drive på sånn. Ikke kom å si at dette ikke er økonomisk motivert. Da må du komme med bevis for at det ikke er det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Hr. Aktiv said:

NAV forholder seg til det mor sier. Ingenting annet kan påvirke NAV. Jeg sloss så busta fyker med dem. Så dette vet jeg. Hun klarer i tillegg å få ut 6000 i barnetrygd. Det er derfor jeg refererte til det tallet. 

Hvor mange barn har dere?

Anonymkode: 3b0f0...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Da kan du fortelle meg og tusenvis av andre menn i Norge hvorfor våre ekser driver å flytter rundt slik at vi ikke får samvær med våre barn hvis det ikke er økonomisk rettet?

Så kan du fortelle hvorfor hun bruker en sleip advokat som kan heve seg over gjeldende lovverk å drive på med samværssabotasje?

I flere saker er det fedre som har en rettslig kjennelse på 50/50 samvær, men mor har igjennom sin advokat pålagt far samværsnekt. 

Hva gjør NAV oppi dette? Jo de ser ikke på dommen, men hvor barnet bor og premierer mor etter det samvær hun oppgir. Det far legger til grunn blir bare avfeid som vås selv om papirene fra kjennelsen foreligger og dokumentasjon på at mor driver med selvtekt. Systemet er lagt opp til at mor kan drive på sånn. Ikke kom å si at dette ikke er økonomisk motivert. Da må du komme med bevis for at det ikke er det.

Jeg kan dessverre ikke svare på hvorfor de gjør det, er vel ikke samme grunn for alle de tusenvis du nevner heller vil jeg tro. Det eneste jeg kan referere til er lover og regler når det gjelder økonomiske ytelser. Og ytelser fra det offentlige er akkurat det samme om man har 60/40 eller full omsorg. 

Endret av Tutte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
På 23.11.2019 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at alenemødre er best i senga. Flere som har samme inntrykk? Hva kan årsaken være at alenemødre er så dyktige i senga. 

Anonymkode: 10f60...418

Kan du vise til noen dokumentasjon  ?.     At du tilfeldigvis har pult "noen" alenemødre  er vel ikkje einsbetydende med at alenemødre er bedre i sengen en andre kvinner.  !:kaklehone: 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Tutte said:

Må ha 5 barn da i så fall.

Ja, ikke sant. Og det har han neppe. 

Anonymkode: 3b0f0...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel at seksuelle ferdigheter ikke lar seg måle da det er høyst subjektivt hva man liker og ikke?

Nå var det i det konkrete tilfellet snakk om vaner og adferd og grunnene til disse. 

Sitat

 

Tendenser; vi snakker altså ikke om sosioøkonomiske, kulturelle forhold osv i befolkningen, men om folks høyst private sexliv....

Anonymkode: 8793c...8ef

 

Og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 10.57, Hr. Aktiv skrev:

Ikke alle menn banker deg sønder og sammen. Ikke alle menn horer rundt og ikke alle menn skyr deg som alenemor. Er helt sikker på at du finner prinsen din. Kansje er han mye nærmere enn du tror. 

Det finnes noen menn som leter etter ei sånn dame som deg. Ei som ikke horer rundt og lever prinsesselivet. Ei skikkelig dame som kan ta i et tak ja det hadde vært drømmen. Barn er ingen hindring. Men du må lete litt og ikke minst ta insj. 

Takk ❤️ 

Jeg er som sagt gift, og har vært sammen med mannen min i 12 år. Han er mitt livs kjærlighet. Jeg trodde ikke det var mulig, og hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle være alene resten av livet, på grunn av redselen jeg hadde opparbeidet meg etter å ha levd i et mishandlingsregime så lenge. Jeg jobbet mye med meg selv, fant tilbake til meg selv, og mine referansepunkt, og brukte tid på å finne ut hva jeg ville ha i livet mitt. Jeg har aldri hatt en ONS, og har kun hatt sex med mennesker jeg er i et definert kjærlighetsforhold med, altså to stk. Jeg liker ikke bruk og kast mentaliteten vi har ifht sex. Jeg liker heller ikke at så mange alenemødre tar så lettvint på bekjentskapene sine, de har tross alt ansvar for liv, og ansvar for hvem barnet får i sitt liv. Han jeg er gift med fikk ikke treffe barnet mitt før vi hadde vært sammen i over 1 år, og var «seriøse» og sikre på hverandre. Han spurte barnet om lov til å få gifte seg med meg etter noen år, og barnet syns det var en veldig god ide. Det er blant de fineste øyeblikkene i mitt liv ☺️ 

Jeg blir bare lei meg over at enkelte drar alle med i samme dragsuget. Jeg har integritet, og hadde det også da jeg var alenemor. 

Anonymkode: c2b36...236

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, herzeleid skrev:

Jo, en tendens, men som jeg forklarer deg, en som en kan diskutere hvorvidt er reell.

Det å derimot fastslå at en eventuell generell tendens ikke er reell basert på et individs adferd er ikke særlig lurt. 

 

Det er rimelig meningsløst å diskutere om en tendens er reell, fordi tendens er et fagbegrep som betyr mønster man kan trekke ut fra et statistisk grunnmateriale.  Det er derfor folk etterspør tallene bak din påstand. Du kan ikke presentere en tendens uten å kunne vise til tallene. Når du likevel gjør gjør det, ender du i situasjonen du advarer mot i avsnitt to.

Anonymkode: 2c91a...e84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er rimelig meningsløst å diskutere om en tendens er reell, fordi tendens er et fagbegrep som betyr mønster man kan trekke ut fra et statistisk grunnmateriale.  Det er derfor folk etterspør tallene bak din påstand. Du kan ikke presentere en tendens uten å kunne vise til tallene. Når du likevel gjør gjør det, ender du i situasjonen du advarer mot i avsnitt to.

Anonymkode: 2c91a...e84

Neida, det er ingenting i veien for å presentere det teoretiske grunnlaget for at noe andre avfeier kan være reellt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk ❤️ 

Jeg er som sagt gift, og har vært sammen med mannen min i 12 år. Han er mitt livs kjærlighet. Jeg trodde ikke det var mulig, og hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle være alene resten av livet, på grunn av redselen jeg hadde opparbeidet meg etter å ha levd i et mishandlingsregime så lenge. Jeg jobbet mye med meg selv, fant tilbake til meg selv, og mine referansepunkt, og brukte tid på å finne ut hva jeg ville ha i livet mitt. Jeg har aldri hatt en ONS, og har kun hatt sex med mennesker jeg er i et definert kjærlighetsforhold med, altså to stk. Jeg liker ikke bruk og kast mentaliteten vi har ifht sex. Jeg liker heller ikke at så mange alenemødre tar så lettvint på bekjentskapene sine, de har tross alt ansvar for liv, og ansvar for hvem barnet får i sitt liv. Han jeg er gift med fikk ikke treffe barnet mitt før vi hadde vært sammen i over 1 år, og var «seriøse» og sikre på hverandre. Han spurte barnet om lov til å få gifte seg med meg etter noen år, og barnet syns det var en veldig god ide. Det er blant de fineste øyeblikkene i mitt liv ☺️ 

Jeg blir bare lei meg over at enkelte drar alle med i samme dragsuget. Jeg har integritet, og hadde det også da jeg var alenemor. 

Anonymkode: c2b36...236

Signerer. Jeg er helt lik. Dog fortsatt singel. Mine barn har aldri sett meg dea inn fremmede menn i vårt hus. Jeg har ansvar for å vise mine barn hvordan man best lever. Viser dem empati og omsorg. At alle mennesker er like mye verdt og at folk ikke skal brukes og utnyttes.

Anonymkode: 52437...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, herzeleid skrev:

Neida, det er ingenting i veien for å presentere det teoretiske grunnlaget for at noe andre avfeier kan være reellt. 

Det krever dog at man gjør akkurat det. Personlig mening vil vanligvis ikke kvalifisere som teoretisk grunnlag.

Anonymkode: 2c91a...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det krever dog at man gjør akkurat det. Personlig mening vil vanligvis ikke kvalifisere som teoretisk grunnlag.

Anonymkode: 2c91a...e84

Kom gjerne med innvendinger så blir dette straks mer interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, dainty skrev:

Jeg er alene, men uheldigvis ikke mor. Elsker kos og munnsex; tenker på det dagen lang. Har noen gang hatt lyst å overfalle menn og tvinge dem, men skal ikke gjøre det.

Du kan overfalle meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herzeleid skrev:

Kom gjerne med innvendinger så blir dette straks mer interessant. 

Ville bare hjelpe da det ikke så ut som du var klar over at begrepene du bruker har et annet innhold hos de du diskuterer med, enn det du legger i dem.

Anonymkode: 2c91a...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/23/2019 at 9:34 PM, AnonymBruker said:

De har variert erfaring med mange ulike kukker ? Kjenner en del alenemødre og samtlige får sitt for å si det sånn. Dessverre så stikker mannfolka alltid etter et par måneder.

Anonymkode: 00308...c23

 

On 11/23/2019 at 9:45 PM, AnonymBruker said:

Sikkert fordi dem er mest løse, ikke for uten grunn at de er alenemødre.

Fitta må ha kuk konstant. 

Anonymkode: 39bdd...e7a

Var gift i 10 år med barnefar jeg, hvor faen feiler det dere og holdningene deres? Dra til helvete 🤬

Anonymkode: 73b1c...f7c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare hjelpe da det ikke så ut som du var klar over at begrepene du bruker har et annet innhold hos de du diskuterer med, enn det du legger i dem.

Anonymkode: 2c91a...e84

Neida, det stemmer godt men du skal ha for forsøket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, herzeleid skrev:

Nå var det i det konkrete tilfellet snakk om vaner og adferd og grunnene til disse. 

Og?

Knyttet til et premiss om at de er bedre i senga, som ikke kan måles.

Og? Svaret står over

Anonymkode: 8793c...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Knyttet til et premiss om at de er bedre i senga, som ikke kan måles.

Det var ikke det jeg besvarte så jeg kan vanskelig se at svaret ditt faktisk svarer meg. 

Sitat

 

Og? Svaret står over

Anonymkode: 8793c...8ef

 

Ja, og som nevnt virker det å ha lite å gjøre med det du prøver å svare på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...