Gå til innhold

Hvorfor er alenemødre best i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Bare lurer på hvem utenom deg som faktisk stemte denne opp

Hadde faktisk ikke gjort det, men nå gav du meg ideen, takk!

Anonymkode: 31d1a...b46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.11.2019 den 1.46, AnonymBruker skrev:

Enig i dette. Jeg fikk et helt annet syn på kroppen min etter svangerskap og fødsel. Tør å gi mer av meg selv, innse at kropp og sex er til for å nytes uten å skulle begrense seg av utseendet eller skavanker. Kroppen min klarer det den er skapt til, ergo den er fantastisk! Den klarer også å koble ut hjernen og bare ha sex som det primitive instinktet det er. 

Anonymkode: 74279...79e

Dette er vel helt individuelt? For min del var alt dette på plass, og ble derimot verre etter jeg fikk barn.

Anonymkode: 0ff9c...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, Familytree skrev:

Og jeg har aldri følt meg mer ensom enn i et forhold også.

Dette er også min erfaring. Det var derfor jeg ble alenefar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden får du det fra? ukritisk sex pga fortvilelse og ensomhet? Har aldri følt meg mer ensom enn i et forhold……..

Gi dere, alle som er så ureflekerte at de kommer med dumme lite gjennomtenkte påstander.

Anonymkode: 49a9c...d61

Det er jo ikke helt utenkelig at mange har en lavere terskel for lettvint sex fordi de er fortvilede over hvor vanskelig det er å finne noen og derfor ‘gir alt’ for å få noen,  og at mange er ensomme og derfor tar til takke med den flyktige nærheten eller håper den skal føre til noe mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, herzeleid skrev:

Det er jo ikke helt utenkelig at mange har en lavere terskel for lettvint sex fordi de er fortvilede over hvor vanskelig det er å finne noen og derfor ‘gir alt’ for å få noen,  og at mange er ensomme og derfor tar til takke med den flyktige nærheten eller håper den skal føre til noe mer. 

Vel, det er feil måte å løse det på, alle må finne styrke i seg selv.

Anonymkode: 49a9c...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del; fordi jeg slipper pliktsex med en egoistisk, lat og lite tiltrekkende type. Jeg ligger ikke rundt, langt derifra; men når jeg møter en mann jeg liker(!), så er jeg rå i senga. Det skjer ca en gang i skuddåret at jeg finner en mann jeg tiltrekkes av. Lettvint sex? Nja, Nei takk. Kvalitet fremfor kvantitet, samt risikoen for å treffe på en idiot med holdinger tilsvarende denne tråden er for stor. 

Anonymkode: 35b1a...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper lite å være rå i senga hvis det bare er en gang hvert skuddår da🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var kanskje å ta litt hardt i. 😉 Vi har hverandre som fwb, over en god periode. 

Anonymkode: 35b1a...9d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, snoren skrev:

Alenemødre er best i sengen siden vi må utnytte sjansen når vi først får oss noe, er ikke hverdagskost.

Du sier noe der. Når en alenemor en sjelden gang får barnepass og kan dra ut på byen så er hun klar. Og lar ikke en mulighet gå fra seg. Det kan bli lenge til neste gang hun får ordnet barnepass og kan dra ut på byen. Så kanskje ikke så tilfeldig at flesteparten av de alenemødrene som jeg har hatt sex med etter en tur på byen insisterte på å bli med meg hjem. Ikke hjemme hos dere, der kanskje unge og barnepass holder til. 

Endel av disse alenemødrene har ikke bare vært flinke i senga men også veldig snille og laget frokost til meg dagen derpå. En drømme-ons er definitivt en alenemor. 

Anonymkode: 10f60...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, da jeg ble alene med barnet mitt, etter 10 års samboersskap hadde jeg pult èn mann, far til barnet mitt. 

Har til nå pult totalt 2 stykk (jeg er 40 år), og den andre jeg altså pulte er jeg gift med, og har vært sammen med de siste 12 årene. 

Grunnen til at jeg ble alenemor? Jeg ble så lei av å bli slått gul og blå, samt bedratt hele tiden, så jeg fant ut at det beste kanskje var å gå. 

Jeg skal altså skamme meg? Føle meg annenrangs? 

Anonymkode: c2b36...236

Ikke alle menn banker deg sønder og sammen. Ikke alle menn horer rundt og ikke alle menn skyr deg som alenemor. Er helt sikker på at du finner prinsen din. Kansje er han mye nærmere enn du tror. 

Det finnes noen menn som leter etter ei sånn dame som deg. Ei som ikke horer rundt og lever prinsesselivet. Ei skikkelig dame som kan ta i et tak ja det hadde vært drømmen. Barn er ingen hindring. Men du må lete litt og ikke minst ta insj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi dem er mest løse, ikke for uten grunn at de er alenemødre.

Fitta må ha kuk konstant. 

Anonymkode: 39bdd...e7a

Det er en myte at alle single mødre er løse. Single mødre er like forskjellige som andre kvinner. At noen single kvinner har barn betyr ikke at de er løsaktige, men at de har vært uheldige med mannen, der det kan ha vært utroskap,vold,eller at kjærligheten har tatt slutt osv. Det har ingenting med å være promiskuøs. 

Anonymkode: e41fd...453

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har gjort en observasjon, men ikke kommet til riktig konklusjon. Det er ikke "alenemor" som er fellestrekket, men at de er hjemmeværende husmødre. Ingenting er mer drepende for kvinnens sexlyst, enn karrierejag og jobbrelatert stress. For menn er det motsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er feil måte å løse det på, alle må finne styrke i seg selv.

Anonymkode: 49a9c...d61

Men dette skjer ikke som du sier, dette som en idé fungerer veldig bra.
 
 

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, herzeleid skrev:

Det er jo ikke helt utenkelig at mange har en lavere terskel for lettvint sex fordi de er fortvilede over hvor vanskelig det er å finne noen og derfor ‘gir alt’ for å få noen,  og at mange er ensomme og derfor tar til takke med den flyktige nærheten eller håper den skal føre til noe mer. 

Gud for en fordummende tråd. Vært alene med barnet i tolv år og hatt sex med to stk, begge kjærester. Når jeg var singel mellom og etter de to, har jeg valgt ikke å ha sex. Vi er ulike, som alle andre

Anonymkode: 8793c...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gud for en fordummende tråd. Vært alene med barnet i tolv år og hatt sex med to stk, begge kjærester. Når jeg var singel mellom og etter de to, har jeg valgt ikke å ha sex. Vi er ulike, som alle andre

Anonymkode: 8793c...8ef

Og da snakker jeg om singelliv over år

Anonymkode: 8793c...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det var kanskje å ta litt hardt i. 😉 Vi har hverandre som fwb, over en god periode. 

Puuuh, nå ble jeg lettet!! Elsker å høre at du har sex med fwb❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er feil måte å løse det på, alle må finne styrke i seg selv.

Anonymkode: 49a9c...d61

Det er jeg helt enig i.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gud for en fordummende tråd. Vært alene med barnet i tolv år og hatt sex med to stk, begge kjærester. Når jeg var singel mellom og etter de to, har jeg valgt ikke å ha sex. Vi er ulike, som alle andre

Anonymkode: 8793c...8ef

Jeg er usikker på hva i mitt innlegg du prøver å svare på her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, herzeleid skrev:

Det er jeg helt enig i.

Jeg er usikker på hva i mitt innlegg du prøver å svare på her?

Les ditt eget innlegg om igjen. Lavere terskel, vanskelig å finne noen, ensomhet. Ikke noe av dette stemmer, nei. Selektiv og høy terskel, tross mange tilbud

Anonymkode: 8793c...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Horten Market said:

TS har gjort en observasjon, men ikke kommet til riktig konklusjon. Det er ikke "alenemor" som er fellestrekket, men at de er hjemmeværende husmødre. Ingenting er mer drepende for kvinnens sexlyst, enn karrierejag og jobbrelatert stress. For menn er det motsatt.

Og dette "vet" du fordi...?

Anonymkode: 3b0f0...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...