Gå til innhold

Hva er det mest tabubelagte og «mørkeste» du tenker som du ikke kan si til noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 6/18/2020 at 4:31 PM, AnonymBruker said:

Jeg tenker iblant at det er naturens måte å si i fra på med sultekatastrofer, ebola utbrudd og klimakatastrofer, ekstremvær mm.  Og syns vi burde høre mere på naturen. Og føler at vi går imot naturen når vi går inn og redder folk som er utsatte for disse tingene. Samtidig er det jo trist at folk dør men ja. 

Anonymkode: 01685...b25

Tenker du det samme om medisin også? 

Anonymkode: c1fdc...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper innerst inne at hele menneskeheten snart dør ut. Jeg skjønner ikke greia med å gjøre alt som kan gå på bekostning av alle andre arter, bare for at vi skal kunne eksistere noen år til.

Anonymkode: 043f2...4a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2020 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Det er vitenskapelig bevist at de er det.

Anonymkode: 522c3...a0e

Jeg tenker at vitenskapens menn og kvinner har satt sitt subjektive preg på forskningen. Religiøsitet og lavere intelligens? Nei, det tror jeg ikke på, for meg viser det hele viser bare arroganse, en voldsom hang til konformitet, og avsky mot at det kan finnes en større makt enn oss mennesker. 

Anonymkode: 91953...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde ikke få lov til å eie mer en 1 hus/leilighet eg ikke mer en 1 hytte.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper innerst inne at hele menneskeheten snart dør ut. Jeg skjønner ikke greia med å gjøre alt som kan gå på bekostning av alle andre arter, bare for at vi skal kunne eksistere noen år til.

Anonymkode: 043f2...4a6

Det gjør jeg også. 

Anonymkode: 63130...fca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fremstår som jovial og oppriktig engasjert i andre. I virkeligheten synes jeg folk prater for mye, ler av ting som ikke er morsomt og vil helst være i fred.

Anonymkode: 5fc5b...041

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Man burde ikke få lov til å eie mer en 1 hus/leilighet eg ikke mer en 1 hytte.

Da kunne ingen leid da. Alle måtte eid. Dårlig opplegg. Ikke gjennomførbart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være at alle tror jeg har blitt bedre fra depresjonen, men den er verre nå enn på lenge. Jeg var lenge åpen, og nå har jeg krøpet inn i skallet mitt igjen og har lukket meg i stedet for å være åpen om at jeg sliter.

Anonymkode: a43e3...7d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ikke kommer til å gidde å jobbe til jeg blir pensjonist.. Har derfor investert i en skikkelig god syke/uføreforsikring.  

 

Anonymkode: 595ca...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man over 45 burde man ikke få barn, Det gjelder både menn og kvinner ( og alle de andre kjønnene)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at livet med jobb til faste tider og med null kontroll over egen arbeidssituasjon er skadelig for mennesker. Industrialiseringen, kapitalismen og forbrukersamfunnet er en ren bløff. Det er ikke slik vi er ment å leve, og vi blir syke av det. Og så blir vi lurt til at det er slik det må være. 
Jeg mener også at ris på rompa ikke er det verste du kan gjøre mot barn, selv om jeg ikke gjør det selv. Mener Barnevernet blander seg for mye i familiers liv. Ja, på en måte mener jeg vel at foreldre eier barna sine. De er hvertfall ikke samfunnets, det er sosialistisk BS. Barn har det i 99 prosent av tilfellene bedre hos blodslekt, selv om de får fysisk straff. Ønsker meg vel tilbake til et samfunn der storfamilien har mer og si enn staten. 
Og så mener jeg COVID-19 er naturens måte å ordne opp på. Alt for mange svake og syke. Alt for stor belastning på de friske, både arbeidsmessig og økonomisk. Vi hadde hatt godt av en liten opprydding.

Anonymkode: b52fd...bca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg ikke kommer til å gidde å jobbe til jeg blir pensjonist.. Har derfor investert i en skikkelig god syke/uføreforsikring.  

 

Anonymkode: 595ca...fea

Jeg mener at du til en stor grad kan bestemme selv om du vil være ufør/sykmeldt i dette landet her.

Anonymkode: 25086...47a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for aktiv dødshjelp. Det virker så fredelig: Å bare få en sprøyte og sovne stille inn med familien rundt seg. Og i tillegg så avliver vi dyrene våre for at ikke de skal lide. Hvorfor ikke gjøre det samme med mennesker? Og jeg håper ingen av mine familiemedlemmer havner på sykehjem. Jeg vil heller at de dør raskt og smertefritt. Selv har jeg bestemt meg for å ikke være der når jeg blir gammel. Skal heller gjøre noe kriminelt og havne i fengsel. Ikke noe alvorlig selvfølgelig..

Anonymkode: 7f4e1...851

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er motstander av assistert befruktning for enslige kvinner.

Det bør settes strengere krav om integrering hos innvandrere. Med tanke på språk og jobb spesielt. Og til foreldres deltakelse i barnas skolegang og fritidsaktiviteter.

Kontantstøtten bør fjernes.

Karensdager ved sykdom.

66% lønn mye tidligere enn etter et års sykemelding.

Hadde blitt veldig skeptisk hvis datteren min hadde fått muslimsk kjæreste. 

Er man over 70 år og får en sykdom så er det bare sånn livet er. Hvis du i tillegg har vært tilnærmet frisk fram til da så skal man bare være storfornøyd med det, og noe annet synes jeg er utakknemlighet over å ha vært så heldig. Venner som er helt fra seg av fortvilelse for at foreldre/besteforeldre på 70 + blir syke skjønner jeg meg ikke på, og har vansker med å vise oppriktig empati🙈

 

Til tross for alt dette over så anser jeg meg for å være et tolerant medmenneske med gode holdninger🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid med nummer to, med far nummer to også. Og jeg har mest lyst til å rømme med barna mine slik at ingen finner oss igjen. 

Anonymkode: 7744b...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg elsker katten min mer enn mannen min 🙃

Anonymkode: 66d56...cbf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ned på oppdrettere som avler på raser som bulldog, mops og andre raser med kort snute og ekstreme proposjoner som alt for korte føtter, for lang rygg og de hundene som ikke klarer å føde naturlig eller vaske seg i rompa.

Kanskje ikke de mørkeste tankene jeg har, men denne meningen er ikke noe jeg snakker om med hundefolkene jeg omgås med.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister respekt for mennesker som bruker opp  alle egenmeldingsdagene sine som at det er en gode som må brukes opp. År etter år. Nå har jeg bare møtt de jeg jobber med, selvsagt, men det er en en mennesketype jeg har konkludert med er så skjør og patetisk at de er hjemme bare de har et myggstikk eller vondt i viljen. Nesten alltid er sykedagene lagt til mandag eller fredag og. 

 

Anonymkode: 78fda...0b8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde det så alt for bra som allerede i barnehagealder ble solgt til pappas venner som sexdukke på spillkveldene deres og skåret i under satanistiske ritualer i kjelleren deres , dyttet ned trapper av mamma og forlatt ute i hagen alene mens foreldrene mine fikk være inne i varmen sammen. Fikk uføretrygd for kompleks PTSD , borderline og dissosiativ lidelse, noe som sikkert mange slike som deg tror jeg faker hvis du ikke hører hva som faktisk førte til at jeg fikk disse lidelsene ( det er jo blant de klassiske lidelsene som så mange mener bare er tullete, moderne diagnoser for snyltere )

Anonymkode: 01fe0...88e

Ja jeg også kjenner jeg blir mektig irritert av å ha et så ignorantsyn på psykiske lidelser. Selv om økonomien er grei osv, er det mange som har opplevd forferdelige ting, og om ikke det, så er det også arv som kan spille inn. At man er disponibel til å få ulike psykiske diagnoser, som gjør at det kan være utfordrende og noen ganger umulig å stå i jobb til tider selv om man ikke har opplevd "fæle" ting. Så er det også sånn at turer til syden og andre "hyggelige" ting kan være en måte og få tankene bort fra det vonde, eller en måte å komme seg ut av døra på hvis man blir sittende mye inne med vonde tanker, det kan være en del av en helbredelsesprosess. Tror de fleste ønsker et rikt liv, så tror ikke de fleste er slik du beskriver bare for at man har sett en trygdet utenfor døren. De kan jo ikke bure seg inne og det er fryktelig mye man ikke vet om andre. De fleste ønsker jo å bidra og føle deg til nytte. Det finnes sikkert unntak, men som regel er det en grunn til at situasjonen er som den er. 

Anonymkode: 64b03...6ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså ikke slik du skriver, men til han/hun som skrev det du svarte på😅 Håper det var forståelig 😅

Anonymkode: 64b03...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...