Gå til innhold

Hvem syntes du er Norges peneste jente?


Gjest Bukkenbruse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Av de jeg har sett så må jeg si at det nok er hun dama jeg så da jeg var i Kongsberg for noen år siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Aragorn ll Elessar said:

Av de jeg har sett så må jeg si at det nok er hun dama jeg så da jeg var i Kongsberg for noen år siden.

??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min! Hun har alt en kvinne skal ha! En jeg klaffer med og elsker. Det er totalpakken som teller, ikke overfladisk skjønnhet som fort raseres av andre faktorer når man blir bedre kjent med vedkommende.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sam3 skrev:

??

Er usikker på hva du har problemer med å forstå her altså.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg mente Amalie Snøløs, helt til jeg nå så det nyeste bildet hennes på Instagram. Hun har virkelig ødelagt leppene sine. Synd, for hun var veldig vakker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med denne tråden? Å forsterke utseendehysteri, nå som vi går inn i et nytt tiår?

 

Alle har ulike preferanser, men preferansene utvikles i stor grad av hvem man ser på reklameplakater. I tilfellet kvinner ser man tynne, blonde kvinner  med svære rumper og store pupper, med små neser og svære øyner. Og man danner seg et bilde av at dette er pent, fordi disse ender opp på reklameplakater. Samtidig blir det motsatte av de overnevnte karakteristikkene ansett som uattraktive, og stadig flere unge legger seg under kniven eller bruker filter for å leve opp til standardene.

 

Hvem er Norges peneste kvinne, som skal premieres pga. sitt genetiske grunnlag til å leve opp til nåtidens uoppnåelige skjønnhetsstandard? Jeg vet ikke. Synes det fokuset er helt feil. Alle er pene på sin særegne måte.

Endret av lenebu
Skriveleif
  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 22.11.2019 den 19.49, SoWhat? skrev:

Amalie Snøløs  og Linnie Meister med naturlig sminke. Svært vakre begge to. Og det fins mange flere.  Emilie Nereng også. Men dette er jo kun selve det vakre ytre. Utstråling er noe annet. Der syns jeg Lene Marlin er av de på topp. 

Jeg er mørk selv, og syns blondt er veldig pent. Og veldig blå øyne er fascinerende. Men om dette er viktig er en helt annen sak 😄

😰🤢linni? hun er ikke naturlig blond

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2020 den 23.03, Hr. Aktiv skrev:

Ingvild Helljesen. Hun står temmelig alene på toppen. 

Hæ? Hun er jo feminin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...