Gå til innhold

Hvem syntes du er Norges peneste jente?


Gjest Bukkenbruse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bestevenninna mi , hun er ikke bare den peneste i Norge - hun er den peneste jeg har sett i hele verden. 

  • Liker 16
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie Snøløs  og Linnie Meister med naturlig sminke. Svært vakre begge to. Og det fins mange flere.  Emilie Nereng også. Men dette er jo kun selve det vakre ytre. Utstråling er noe annet. Der syns jeg Lene Marlin er av de på topp. 

Jeg er mørk selv, og syns blondt er veldig pent. Og veldig blå øyne er fascinerende. Men om dette er viktig er en helt annen sak 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Wagner said:

Bestevenninna mi , hun er ikke bare den peneste i Norge - hun er den peneste jeg har sett i hele verden. 

Takk, Wagner :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badesangen

Hun er i hvert fall ikke kjendis.

Hun jobber nok på café utenfor en småby, går på VGS og er snill med bestemoren sin, bruker lite sminke, er snill og grei, har ambisjoner og drømmer, men er jordnær og aner ingenting om at hun er Norges peneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være en person som er naturlig pen,og som ikke har bleket håret sitt og har hair extensions og 5 cm lange vippe extensions. Hun kan heller ikke ha store silikonmugger og pumpet opp leppene sine med restylane. Amalie Snøløs er naturlig pen og Emilie Nereng.Begge gode kandidater.. 

Endret av Anne 69
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona Grudt😍 Vakker fra innerst til ytterst🙏❤️
 

I tillegg til datteren min da...Finnes ikke noe vakrere😍🙌

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Det er nok noen som ikke er kjendis. Kjendisene i Norge ser stort sett like ut. Hvertfal av de yngre.  Veldig kjedelige med hairextensions og falske vipper og bryn. 
Frida Aasen er den mest naturlige jeg kommer på

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...