Gå til innhold

Hva er din hemmelige sexfantasi som du aldri vil få oppleve?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
På 16.9.2020 den 8.45, AnonymBruker skrev:

Håper ikke det er mange nye norske familiefedre som går med slike tanker.

Anonymkode: f8c82...0ae

Dette er da helt ufarlig og ganske vanlig å ha seksuelle fantasier om andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ett par fantasier jeg gjerne skulle ha oppfylt, men det vil jeg aldri få opplevd med mannen jeg er sammen med dessverre. Skulle benyttet meg av sjansen jeg hadde da jeg var singel. 😌

Anonymkode: ee547...b9c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om en på kontoret. Han er over 20 år eldre enn meg. Dressmannkjekk og alpha.. 🤤 tør knapt se på ham og blir helt sosialt tilbakestående rundt ham. Fantaserer om at han ser gjennom det og har like lyst på meg som jeg på han og at vi knuller i kjelleren på kontorbygget. 

Anonymkode: b8636...f38

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fallabella

Helt feil svar men jeg har fått oppleve de tingene jeg ønsket meg. Nå er jeg glad for gode minner og setter pris på trygghet og det fine sammen med kun en mann.

Kjør på dere å la ting skje, de aller fleste vil ønske det velkommen hvis du spør 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en gang bundet og hengt opp etter beina. Aldri hatt det så deilig og fått så deilige orgasmer. Vil det igjen. Mann 22

Anonymkode: 7be85...0b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 40-årene nå og har fått oppleve det meste, MKM mange ganger, KMK et par ganger, 4-kant KMKM. Når jeg var 28 dro jeg med hjem en 18-åring fra byen.... 🤩 Det har blitt en del ONS oppgjennom. 😁 Har gjort det jeg har hatt lyst til, og angrer ingenting. Det jeg fantaserer mest om for tiden er å få en laaaaang og deilig nurumassasje av en kåt mann. Den skal vare leeenge og jeg får komme til slutt, så skal han ta meg. Har en elsker og han lovet meg en, men det varte ganske kort for han ble så kåt og måtte knulle meg. 🤣 Vi må nok prøve igjen... 

Anonymkode: f7e8c...d56

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantasier:

Sex med legen min, på legekontoret.

Sex i mørket, i samme rom som andre par som har sex

Sex med naboen

Anonymkode: 25a1d...cd0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å bli kjøpt av et par, hvor de får lov til å gjøre hva enn de finner for godt med meg i den tiden de har kjøpt meg. Av en eller annen grunn blir der mer sexy når det er penger involvert, selv om jeg ikke på noen måte trenger penger.  Kommer aldri til å skje, men tenker på det hver gang jeg onanerer. (Kvinne 30-ish)

Anonymkode: 11cc8...f40

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være med en one night stand hjem, å bli bundet og blindfolda, før han henter romkameraten sin uten at han sier noe til meg om det. Plutselig har jeg fire hender over meg

Anonymkode: 463b0...6c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om å slikke henne ren etter hun har vært på toalettet. Ikke bare drømmer, men jeg tviler på at jeg får oppleve det igjen. Det er en ganske syk greie, men det er nå sånn det er.

Jeg drømmer også å få hennes avføring rett fra rumpe til munn, noe jeg aldri har fått oppleve på måten jeg ønsker det.

Noen fantasier bør nok nettopp forbli det, fantasier.

Anonymkode: 58ad8...ac4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2019 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Hva er din hemmelige fantasi innen sex? Er det en spesiell person du ofte drømmer om, en stilling, swingers, sex med en eldre?? Hva er din dagdrøm du aldri vil få oppfylt? 

Selv har jeg alltid drømt om å ha sex med en mørkhudet, stor mann. Penis trenger ikke nødvendigvis være så stor, men store mørke menn har alltid gjort meg kåt. Jeg er gift med ungdomskjæresten min (hvit mann), og kommer aldri til å være utro. Men i fantasiene mine blir jeg tatt hardt av en svær mørk mann!!

Anonymkode: 47f69...1c9

Min fantasi er å slikke deg ren etter at Bongo fra Kongo har sprutet i deg, så da får jeg tydeligvis ikke oppleve det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å ta kjæresten hard med overlegg mot hennes vilje neste gang hun begynner å krangle/negge om en eller annen ubetydelig bagatell. Tanken om å være skikkelig egosentrisk og røff i situasjonen samt det å markere sin dominans tenner meg helt usannsynlig. Tror nok dette egner seg best som kun en fantasi da hun er skikkelig temperamentsfull og blir svært sint. Jeg er ganske så rolig av meg, men i fantasien snur det tvert om!!

Anonymkode: 5e31e...7ca

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å se på mens mannen min har sex med en annen mann 😅 

Anonymkode: c8558...a9a

Deilig.

Jeg er mann selv og tenner på sex med menn. Har aldri prøvd.

Fantaserer om å regelrett suge en fyr helt tom. Svelge ladning etter ladning.

Tanken på å blitt tatt i rompa av en mann er også heftig. At noen kjører kuken  sin til bunns i meg og spruter meg full.

Anonymkode: 496f9...e47

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 11.45, Alterego666 skrev:

Hvorfor vil du ikke?

Er for redd for sykdommer.

Pluss at jeg måttet kvalitetssjekke alle først OG vite at de er gode på å ha sex når mange andre er tilstede. Men det går jo ikke... Hadde vært redd for at det ikke skulle funket.

Dessuten har jeg lyst til å være veldig egoistisk i den settingen og rett og slett bare motta. Dvs at jeg ikke ville ridd eller beveget meg spes mye når jeg blir pult bakfra fordi jeg måtte ha konset på å suge ganske bra på han jeg sugde. Altså tror jeg at jeg hadde vært ganske kjedelig å ha sex med. Det er mye man kan gjøre, jeg mener ikke å bare ligge der, men jeg kunne ikke gjort det jeg vanligvis gjør ved å være tilstede for alle samtidig. Jeg får ikke gjort like mye med han bak når jeg også suger noen foran. Jeg hadde tenkt for mye på dette.

I tillegg er jeg for feit for noe sånt, så jeg hadde ikke vært attraktiv nok til at så mange jeg ville hatt sex med hadde dukket opp heller. Jeg hadde vært totalt avtennende å se på for de rundt og det funker ikke når de liksom skal stå klare med ståpikk.

Så... ganske mange grunner til at jeg ikke har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min største fantasi er at min elsker skal fortelle meg mens han holder meg fast «du skal bli min, etterpå går du hjem og pakker sakene dine». Det kommer jo aaaaaaldri til å skje så da er min neste fantasi at det snus helt om- at denne fantasien forsvinner 

Anonymkode: 378d7...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 11.55, AnonymBruker skrev:

Har ett par fantasier jeg gjerne skulle ha oppfylt, men det vil jeg aldri få opplevd med mannen jeg er sammen med dessverre. Skulle benyttet meg av sjansen jeg hadde da jeg var singel. 😌

Anonymkode: ee547...b9c

Hva søags fantasier har du ?

Anonymkode: 4f25d...92c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...