Gå til innhold

Fikk en baby so m ikke ligna meg eller søsken i det hele tatt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tre barn med samme mann. De to første var gyldne i huden og hadde svart hår og var litt kraftig bygget, tredjemann var en helt blek "fuglunge" med blondt hår.  Den første ligner pappaen, den andre ligner meg, den tredje ligner verken på meg eller pappaen😆 Men jeg har aldri hatt sex med noen andre enn han.

Anonymkode: 0bfb0...b2a

Samme her. Har bare to jeg da, men de ser ikke ut som søsken engang. 

Heldigvis har min mann aldri tvilt på om det er hans unger. Han har vært i samme forholdet som meg og kjenner meg godt nok til å vite at noe sånt aldri ville forekomme. Hadde han stilt tvil pga ungene er så ulike så tror jeg forholdet vårt hadde fått en sånn knekk at jeg ikke hadde visst om jeg ville ha rettet det. Markant til fornærmelse skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: a27bc...cca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du trenger da ikke å spørre mor om å ta en farskapstest. Det koster ikke mange kronene og det tar kort tid å få svar. 

Sannsynligvis er barenet ditt, men utrolig dumt å ikke være på den sikre siden.

Jeg har testet alle mine. 

Anonymkode: e2454...2ea

Hvorfor har du det?

Anonymkode: 65634...450

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du det?

Anonymkode: 65634...450

Fordi han ikke stoler på kona si. De har åpenbart et forhold preget av usikkerhet, sjalusi og mistillit. Ingenting å leve opp til.

Hadde min mann ønsket å ta en farskapstest, hadde jeg blitt rasende. Så hadde han selvfølgelig fått tatt testen, og jeg skulle klaska det positive resultatet hardt i bordplata foran han. Fy søren, stoler man ikke LITT på partneren sin, burde man kanskje ikke fått barn sammen. Det fordrer i alle fall en tur på familievernkontoret...

Jeg har en over gjennomsnittet sjalu mann, men akkurat det med farskap vet han VELDIG godt at han ikke skal tvile på. 

Anonymkode: 0c5d4...bef

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tre søsken, ingen av oss ligner. Legger du godviljen til kan du se litt likheter i to av tre, mens tredjemann er helt ulik. Ingen skjønner at vi er søsken. 

Anonymkode: 144b9...5b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Signerte farskap på stedet? Det er veldig uvanlig i dag.

Anonymkode: 92940...806

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke at barn er forskjellige og arver ulike gener? Finnes da flust av barn som ikke er lik den ene eller andre forelderen, imens søsken er det. At du aller helst vil ta en test sier mer om hvor lite du stoler på mor. Tror det er et større problem enn at 1 av 3 unger ikke er klin lik deg. Du kan ikke gjemme mistilliten din bak statistikk og anekdoter. Vær ærlig med henne om du ikke stoler på henne. 

Anonymkode: 2b9ea...c5a

Jeg er mor til to barn, ingen av dem ligner på meg. Ikke litt engang. De er kliss like på sin far begge to. Kanskje jeg skal bestille en test for å se om jeg faktisk er mor?🤣

Anonymkode: ed7f6...e72

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Be henne om farskapstest, så hun får en sjanse til å kvitte seg med en mann som stoler så lite på henne. 

Anonymkode: 9f6da...c5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyer/barn kan også ligne uten at det er noe som helst slektskap. Just saying. Utseende sier egentlig ingenting om slekt. Mitt barn ligner veldig på en kamerat som overhodet ikke familie. 
 

Som liten var jeg veldig lik bestevenninnen til søsteren men. Jeg og min søster lignet ikke. Hvis vi var sammen alle tre trodde folk at jeg og venninnen var enten søstre eller tvillinger, mens ingen trodde på at jeg og søstern var søstre. Jeg og venninnen var ikke i slekt og det var heller ingen utro foreldre, så det var bare at vi lignet. Vi hadde også mer lik personlighet. Komisk 😄 Som voksne ligner vi nok ikke så veldig, tror jeg. Hører det hvertfall aldri lenger. 

Anonymkode: 0bfb0...b2a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilbudt mannen min farskapstest på barna våre, for jeg har ingenting å skjule - og hadde han sagt ja hadde jeg nok sett litt rart på ham, men ordnet det - uten å bli sur.

Når det er sagt, så har vi 3 barn. Ett som er prikklik faren sin i både trekk og farger. Ett som har trekk fra både meg og far, men fars farger. Og ett som ikke ligner noen av oss i det hele tatt. Der siste barnet har derimot trekk fra mormor og farger fra farmors mor. Så det kan hende du bare ikke har sett langt nok tilbake i slekta...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er rart at noen velger å IKKE ta farskapstest jeg. 

Et tips til mødre som er usikre er at det går an å ta farskapstest alt i uke 7.. 

Anonymkode: e2454...2ea

Du synes det er rart at det finnes menn som stoler på at dama er trofast??? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke å spørre mor om å ta en farskapstest. Det koster ikke mange kronene og det tar kort tid å få svar. 

Sannsynligvis er barenet ditt, men utrolig dumt å ikke være på den sikre siden.

Jeg har testet alle mine. 

Anonymkode: e2454...2ea

Du har testet alle dine? Hvorfor velger man å få flere barn med noen man har så lite tillit til? Kjenner du egentlig denne dama? 

Anonymkode: 006f0...f7c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at søsken ikke ligner. Jeg og mine søsken er ikke spesielt like, siden man vet vi er søsken, klarer noen alltids å finne et eller annet felles hos oss, men det er ingen som hadde gjetta at vi var søsken dersom de møtte oss tilfeldig. Vi ligner heller ikke veldig mye på foreldrene våre. Jeg ligner litt på moren min, men ligner ikke faren min i det hele tatt. Tror likevel ikke han tviler på at jeg er hans... Mine egne barn er heller ikke særlig like hverken hverandre eller meg/far. 

Så som sagt er det ingenting rart eller mistenkelig i at barnet ikke ligner på deg. Du må nok regne med at kona di blir såra om du forteller henne at du ønsker farskapstest. Hvis du ikke stoler på henne er forholdet kanskje ikke så bra?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre barn. Første er en tro kopi av sin far. Nr 2 ligner så på meg at hun ikke skjønner at det er bilder av henne i mine barndomsalbum. Nr 3 derimot, ligner ingen av oss. Det tok flere år før vi så sammenhengen i hennes gener. Jeg ligner kun på min far og har ikke spor av min mor, mens min datter viser seg å være utrolig lik sin avdøde mormor. Det oppdaget vi tilfeldig hos en gammel slektning som hadde barndomsbilder av min mor. Sprøtt hvordan gener hopper rundt i generasjonene. Litt teit da å gjøre skade på forholdet sitt bare fordi en av ungene ikke ligner på far...

Anonymkode: 64f2d...91e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta test på alle tre du. Jeg har et donorbarn som er så likt på min mann at alle kommenterer at «han kan han ikke lyve seg fra» og «han har bare fått farens gener» Min sønn har altså ingen gener fra min mann, likevel er de to som to dråper vann

Anonymkode: 2e1a8...a88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er dette barnet? Du må huske på at nyfødte er helt trøkt i trynet og ansiktstrekkene blir mer tydelige jo mer de vokser til. Når vi fikk tredje barnet så fleipet faren om at jeg hadde hatt ett eventyr med en pakistaner. Barnet var mørk i huden og hadde kullsort hår. Han krevde så klart ingen farskapstest da vi stoler på hverandre. Nå ett år etterpå er ungen mørkeblond, lys i huden og som snytt ut av nesa på faren. Hvis du har så lite tillit til din samboer har du større problemer enn den farskapstesten. Hvis du velger å ta den er det kanskje best å gjøre det uten hennes viten. Så er det jo greit å tenke ut hva konsekvensene blir hvis den viser seg å være negativ. 

Anonymkode: 96ab9...847

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da ikke å spørre mor om å ta en farskapstest. Det koster ikke mange kronene og det tar kort tid å få svar. 

Sannsynligvis er barenet ditt, men utrolig dumt å ikke være på den sikre siden.

Jeg har testet alle mine. 

Anonymkode: e2454...2ea

Woow. Testet alle dine barn😂😂😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså for en mnd siden fikk vi ett nytt barn som da er nr 3. De andre 2 er like i både form og farge. Pluss at de har tydelige trekk fra begge foreldre. De to første ungene kunne jeg bare speile meg selv i, men ikke den her.

 

Den ungen vi fikk nå, har ingen trekk som ligner meg. Kan se hun har noen trekk fra mor men ellers intet. Signerte farskapet på stedet, men nå er det litt så jeg nesten må tenke meg om. Burde jeg ta en test? Går det evt an å ta en slik test uten at mor vet om det?

Mora vli komme til å tilte om jeg hadde spurt om en test. Vet at det finnes uhordige mange barn der ute med en far som egentlig ikke er deres far. Ønsker ikke være en av dem. Håper selvfølgelig at hun er min, det er ikke det.

Anonymkode: 55af4...11e

Du vet at et hvitt engelsk par fikk tvillinger. En svart og en hvit baby? 

Da viste det seg at for generasjoner siden hadde en av forfedrene til damen fått barn med en svart. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verken lik min mor eller far. Kanskje litt lik min bestemor. Hun har blondt hår og samme munn og nese som meg. 
 

Søsknene mine spøkte alltid med at jeg må være adoptert eller byttet på sykehuset. Har absolutt ingen trekk fra mine foreldre. 
 

Pappa har rødt hår, krøller, blå øyne ,blek i huden og fregner.  Mamma har brunt stritt hår, blå øyne og oliven hud. 
Jeg har grønne øyne, lyst stritt hår, blek hud og fregner. 
 

Jeg er langt ifra lik mine søsken som har rødt hår, brunt hår eller mørk blondt hår. Alle har blå øyne. 
 

Jeg fikk en sønn og han er kliss lik faren min. Han har absolutt ingen trekk fra sin pappa. Barnefar har mørkt hår, blå øyne og mørk hud. Sønnen vår har blek hud, blå øyne og rødt krøllete hår. 
Jeg har kun vært sammen med barnefar så er 100% sikker på at han er faren. 
 

Biologien er merkelig. Man kan arve trekk langt bak i slekten. Trenger ikke å bli lik foreldrene sine. 
 

Ikke ødelegg familien med å være skeptisk. Elsk barnet ditt ❤️ Hold disse tankene for deg selv. Vent til barnet vokser opp så dukker nok flere trekk opp. 
 

Ser allerede nå at gutten min har fått haken til faren sin. Han er nå 6 år gammel 😊

Anonymkode: 51764...398

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres strengt tatt ut som du har veldig sterke tillitsproblemer og burde gå til psykolog. Det er ikke normalt å betvile partner på denne måten. 

Anonymkode: 36000...239

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...