Gå til innhold

Fikk en baby so m ikke ligna meg eller søsken i det hele tatt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Missk89 skrev:

Hvis mannfolket mitt hadde gjort noe slikt og jeg hadde funnet ut av det, så hadde jeg ikke blitt sur på han, men jeg hadde håpa han hadde følt seg jævlig dum etterpå... 

Hvorfor ? når halvparten av par er  utro...hvorfor skal han stole på at du ikke er det ?

Anonymkode: 2cef9...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle dere som skriver at dere ikke er lik søsken eller foreldre, er dere helt sikre på at dere har samme far? 

TS synes det er noe snålt at sistefødte ikke er lik sine søsken ei heller han. Det er jo svært merkelig. Han bør ikke hetses før å ytre ønsker om å ta en DNA test. Det er helt innafor. 

Jeg ville ikke sagt dette direkte til den nybakte mor midt i ammetåka. Det kan bli storbrann. Ta det opp med lege eller helsestasjon, så kan de veilede deg videre. 

Anonymkode: 0c9e7...f97

Ja, jeg er helt sikker på at jeg og mine søsken har samme far. Vi er likevel svært ulike, både ansikt og kroppsfasong. Fargene varierer også fra blond  til rødt til kastansjebrunt. Noen har timeglassfasong, noen eple, noen er pinner, noen ekstremt tynne, andre svært overvektig. Noen er tonedøve, andre helt vilt flinke til å synge. Noen snakker engelsk som en innfødt, andre som Petter solberg. 
 

Vi er EKSTREMT ULIKE og like på samme tid. 

Anonymkode: 0bfb0...b2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 22.20, AnonymBruker skrev:

Du skjønner ikke at barn er forskjellige og arver ulike gener? Finnes da flust av barn som ikke er lik den ene eller andre forelderen, imens søsken er det. At du aller helst vil ta en test sier mer om hvor lite du stoler på mor. Tror det er et større problem enn at 1 av 3 unger ikke er klin lik deg. Du kan ikke gjemme mistilliten din bak statistikk og anekdoter. Vær ærlig med henne om du ikke stoler på henne. 

Anonymkode: 2b9ea...c5a

Så er det da også kjent at en %-andel barn har en annen far enn den som er oppgitt, og det er ikke bare de adopterte, for å si det sånn.

TS: er du i tvil så snakk med mor. Men du bør ha flere ting å gå på enn bare likhet. Har det vært andre ting hos mor du har reagert på, siden du har begynt å tvile? Barn endrer seg også, særlig små babyer. 

Anonymkode: 786d0...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ? når halvparten av par er  utro...hvorfor skal han stole på at du ikke er det ?

Anonymkode: 2cef9...47a

Halvparten er utro i løpet av livet, ikke til enhver tid. Og slett ikke uten prevensjon samtidig som de prøver å få barn med sin partner... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...