Gå til innhold

Så en kollega gå inn på thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er gjerne i overkant fordomsfull; men jeg må innrømme at jeg hadde tenkt i samme baner som deg. En gris. Hadde dog ikke gjort noe videre, du har jo kun en hypotese å forholde deg til. 

Og altså, ingen ved sine fulle fem kjøper gavekort til sin mor på et lugubert massasje sted.   

Anonymkode: 5d6c1...70d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, SoWhat? skrev:

Si at dette er tull 😄 hva fader? Står du og spionerer på kollegaen din i 15 minutter? Få deg et liv, men jeg nekter å tro at dette er sant. 

Som sagt hadde jeg god tid til et møte. Om jeg sto der og ventet eller 100 meter lenger bort spiller ingen rolle. Igjen, kan det godt være at jeg overreagerer (og jeg håper virkelig dere har rett), men dersom han faktisk har fått en "håndjobb" synes jeg myndighetene bør gripe inn. For jentas del.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

God idé. Kanskje jeg tar det opp med han i lunsjen i morgen. Dersom han ikke har noe å skjule, vil det ikke være noe problem for han å fortelle om besøket sitt :)

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Ikke lunsjen. Det kan raskt føre til rykter. Selv om han var der for gavekort eller massasje. 

Mente bare at en slik kommentar ikke skader når den stilles en-til-en. Og kan skremme han pass godt dersom har ikke har helt rent mel i posen her. 

Anonymkode: 42d66...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er usikker på hva jeg gjør her. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 5cafc...b53

Hvorfor er du usikker? Hva i alle dager har du med dette å gjøre? Hvorfor i all verden skal du blande deg? Hva med å heller bry seg om seg selv, og sitt liv, og drite i hva andre gjør? 

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er gjerne i overkant fordomsfull; men jeg må innrømme at jeg hadde tenkt i samme baner som deg. En gris. Hadde dog ikke gjort noe videre, du har jo kun en hypotese å forholde deg til. 

Og altså, ingen ved sine fulle fem kjøper gavekort til sin mor på et lugubert massasje sted.   

Anonymkode: 5d6c1...70d

Akkurat. Hele stedet ser lugubert og slitent ut lang vei. Og mtp. at vi snakker om en singel mann som sikkert ikke har fått seg noe på flere år, samtidig som alle damene på jobben synes han er en gris, er det ikke helt umulig at han "fikk seg noe" der inne.

Hadde det vært en annen kollega ville jeg nok tenkt annerledes. Men da jeg så han gå inn der fikk jeg en dårlig magefølelse.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du usikker? Hva i alle dager har du med dette å gjøre? Hvorfor i all verden skal du blande deg? Hva med å heller bry seg om seg selv, og sitt liv, og drite i hva andre gjør? 

Dersom vi snakket om et potensielt overgrep/voldtekt, så synes jeg det er på sin plass å "blande seg".

Hva ville du gjort dersom du hadde sterke mistanker om at noen kunne vært voldtatt? Bare brydd deg om "ditt liv" og la det gå?

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller nå? Virker som du har lagd denne tråden for å få heia av kg-damene, men dette er bare dumt haha

Anonymkode: 5e8d5...8f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort dersom du hadde sterke mistanker om at noen kunne vært voldtatt? Bare brydd deg om "ditt liv" og la det gå?

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Du har seriøse fritidsproblemer. Skaff deg et liv. trolletråd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat. Hele stedet ser lugubert og slitent ut lang vei. Og mtp. at vi snakker om en singel mann som sikkert ikke har fått seg noe på flere år, samtidig som alle damene på jobben synes han er en gris, er det ikke helt umulig at han "fikk seg noe" der inne.

Hadde det vært en annen kollega ville jeg nok tenkt annerledes. Men da jeg så han gå inn der fikk jeg en dårlig magefølelse.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Aha... så det at han tydeligvis er en "gris" (hvordan du nå definerer det) så gjør det det hele mye verre! Hadde det vært en av kjekkasene med dametekke så hadde det vært helt i orden. Eller misforstår jeg helt?

Bortsett fra det så er selvsagt denne tråden tull.

Anonymkode: 0d5e6...3bf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dersom vi snakket om et potensielt overgrep/voldtekt, så synes jeg det er på sin plass å "blande seg".

Hva ville du gjort dersom du hadde sterke mistanker om at noen kunne vært voldtatt? Bare brydd deg om "ditt liv" og la det gå?

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Om jeg ser en person gi penger til en annen person, så tenker jeg ikke automatisk at det er noen som dealer dop. Du har ikke bevitnet NOE som er ulovlig! En mann gikk inn på en forretning, og kom ut! Hva mener du at du har sett? Hadde du reagert likt om det ikke hadde vært thaimassasje? Ikke? Da er det fordommer som styrer deg. Er så lei av at folk skal legge seg opp i ting de ikke har peiling, og ikke har noe med. 

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Akkurat. Hele stedet ser lugubert og slitent ut lang vei. Og mtp. at vi snakker om en singel mann som sikkert ikke har fått seg noe på flere år, samtidig som alle damene på jobben synes han er en gris, er det ikke helt umulig at han "fikk seg noe" der inne.

Hadde det vært en annen kollega ville jeg nok tenkt annerledes. Men da jeg så han gå inn der fikk jeg en dårlig magefølelse.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Fytti rakkern så jævla dømmende og stygg du er! Skulle ønske at jeg visste hvem denne kollegaen din var, så jeg kunne tipse han om hva slags mennesker han jobber sammen med. Makan ass.

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan selvsagt ha kjøpt et gavekort der. Jeg stusset bare veldig over det hele, siden har forsvant så fort rundt hjørnet da han gikk ut. Og han er en litt "klåfingra" type på julebord etc. og flere av damene på jobben sier at de skjønner hvorfor han er singel.

Men jeg tenker jeg lar det ligge. Kan jo prøve å fiske ut litt informasjon av han på julebordet, for han blir alltid veldig full. 

For hva om han faktisk har utnyttet en jente til å ta på han? En runk kan føles like mye som en voldtekt dersom vedkommende egentlig ikke ønsker å gjøre det. Og som sagt er ikke dette noen sjarmør.

Merker dette er vanskelig å ta stilling til.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Synes du skal passe dine egne saker jeg. Og la denne kollegaen, som vi har skjønt ikke er en sjarmør, ha sitt privatliv i fred. 

Eller er du rett og slett litt misunnelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

15 min. Neppe. Han kan ha hentet noe. Single menn trenger nærhet de og. Men et ligg tar mer enn 15 min. Så kjapt kommer han nok ikke. 

Anonymkode: e1124...220

Vært i Amsterdam eller? Der selger damene seg for 10 min i red light district. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 min er nok for en kjappis. Tipper kollegaen din gikk inn i massasjestudioet med en halvstiv en. Og når thaidama kledde av seg så ble han beinhard, ba henne bendover, og så gikk han rett på sak og knullet henne uten oppvarming. Tipper hun var knusktørr, mer friksjon og det gikk fort for han. Slettes ikke umulig. 

Anonymkode: aec0c...6b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant, men om han har fått en "håndjobb" er jo 15 minutter mer enn nok.

Anonymkode: 5cafc...b53

Du burde roe ned snusketankene dine. 

Anonymkode: 93f9e...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I helgen ble jeg vitne til noe ganske kvalmt. Jeg var i byen og plutselig fikk jeg øye på en kollega noen meter foran meg. Vi gikk i samme retning og plutselig tok han en skarp venstre, inn på en thaimassasje-senter.

Jeg ble litt forfjamset, men ikke sjokkert. Denne kollegaen er i 40-årene og har vært singel så lenge jeg har kjent han (8-9 år), og han er ikke akkurat "damenes sjarmør" på julebord for å si det pent. I nysgjerrighet ble jeg stående på enden av kvartalet og vente litt, da jeg uansett var tidlig ute til en lunsjavtale. Jeg så på klokka, og innen 15 minutter var kollegaen ute igjen, og forsvant vært fort inn en sidegate, som om han ikke ville bli sett.

Jeg gikk forsiktig tilbake til thai-senteret for å lese på skiltet de hadde, og der sto det helt tydelig at man kunne velge mellom 45 og 60 minutter. Min kollega hadde altså vært der inne 1/3 av minste oppgitt tid. Jeg kan ikke tenke meg at de tilbyr massasje på kun 15 minutter, men kanskje de har andre "tjenester" som går litt fortere?

Jeg er mann, men anser meg som å være feminist. Og utnyttelse og undertrykking av jenter gjør meg kvalm helt inn til beinet. Jeg tenkte å ringe politiet, men min hypotese er dessverre ikke nok til å få han dømt. Selv om det er ganske åpenbart hva han han gjort, mtp. at han er 40 år og singel, og er inn og ut av et thaimassasje-senter på 15 minutter.

Bør jeg si ifra til han? Det frister veldig, men vet jo ikke om det hjelper. Hvordan får man menn til å forstå at dette er en form for voldtekt? Det kan jo hende at han tok på seg buksene og gikk dersom de tilbød han en "happy finish" også, og at han hater prostitusjon like mye som meg, eller at han fikk en tlf som gjorde at han måtte gå.

Jeg er usikker på hva jeg gjør her. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 5cafc...b53

Jeg har en kollega, kvinne, som også gikk på tai massasje. Hun fortalte at hun hadde fått gavekort av mannen. Kollegaen min, dame i 40 årene, fortalte at det var en proff og deilig opplevelse. Det hadde ingenting med salg og kjøp av sex å gjøre. (Det heter forresten ikke "happy finish".... "happy ending" ;) ) 

Hilsen mann.

Anonymkode: bfa7a...df2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mistenker at det foregår salg av seksuelle tjenester på det stedet kan du ringe politiet og si fra. Det er ikke helt utenkelig at de kjenner til stedet fra før av. Men å bevise at det foregår sexkjøp er en annen ting. Det at noen er inne i bare 15 minutter holder neppe som bevis for noe om helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tror de driver prostitusjon, så kan du faktisk si fra til politiet, så vil de etterforske. 

Anonymkode: a7e1e...dc0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...