Gå til innhold

Så en kollega gå inn på thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke bare mannfolka som er uenige med deg her, gitt.

Anonymkode: bddea...bc6

Noe, det er sikkert! Hilsen kvinne i 40 åra. 

Anonymkode: 9f9ed...3bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har nok vært innom for å bestille time og har da sikkert tatt en liten prat med de om eventuelle problemer han har med rygg, nakke etc. Er veldig flinke disse thai damene og som regel litt billigere enn de norske.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sandsafari skrev:

Han har nok vært innom for å bestille time og har da sikkert tatt en liten prat med de om eventuelle problemer han har med rygg, nakke etc. Er veldig flinke disse thai damene og som regel litt billigere enn de norske.

Ja, dere norske menn bare elsker å fetisjere thaidamer... Hvorfor ikke thaimenn? Er ikke de flinke??

Alltid nevner dere bare damene. Er så lett å gjennomskue

Anonymkode: 5180b...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har du vært singel i nesten 10 år? Synes dine kvinnelige kollegaer at du er ekkel og slitsom mot dem hver gang du er full?

Som sagt hadde jeg ikke brydd meg om jeg så noen andre. Men denne mannen har jeg sett oppføre seg respektløst mot kvinner så mange ganger, at det ikke vil sjokkere meg om han betalt for seksuelle tjenester. Det er poenget.

Og jeg kan banne på at dersom jeg sier dette til en av mine kvinnelige kollegaer, vil de med én gang mene det samme som meg. Noen typer virker mer som horekunder enn andre, og han er dessverre én slik type.

Men igjen vil jeg bare presisere at jeg ikke vet noe, og at jeg kan ta feil. Men når jeg får en dårlig magefølelse som jeg har nå, klarer jeg bare ikke å la det gå. Selv om det er 1% sjanse for at jeg har rett (selv om jeg personlig tror jeg har rett), må jeg i det det minste prate med han om det, og prøve å fiske ut noe informasjon av han.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Var singel 9 år tidliger. Tok massasje da å. Er ingen kvinner på jobben min, så det kan jeg ikke svare på. Det finnes nok kvinner som ikke liker min oppførsel når jeg er full. 

Anonymkode: e08e9...e3a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, dere norske menn bare elsker å fetisjere thaidamer... Hvorfor ikke thaimenn? Er ikke de flinke??

Alltid nevner dere bare damene. Er så lett å gjennomskue

Anonymkode: 5180b...afd

Hæ? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sandsafari skrev:

Hæ? 

Mhm, nettopp.

 

Det er fordi det nesten bare er thaidamer i Norge, hvor er thaimennene? Ble de glemt i kofferten ?

Hvor er familiene som kommer sammen til Norge?? Hvorfor er det nesten bare utelukkende unge kvinner?

Anonymkode: 5180b...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han avtalte tid da? Mannen min går iblant til thaimassasje, det er kun snakk om massasje. 

Anonymkode: 7e2a8...081

Tror du ja...

Men 15 minutter? Haha...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at man er uskyldig til det motsatte er bevist. Og det prinsippet støtter jeg selvsagt også, selv om jeg har mine mistanker nå.

Men la meg spørre dere:
Er det virkelig sååå utenkelig at han har fått "ekstra service", når vi tar dette i betraktning:
1) Mannen har vært singel i nesten 10 år
2) Mannen har NULL drag på damene, og samtlige av hans kvinnelige kollegaer synes han er pågående og ekkel
3) Mannen er der i 15 minutter, kommer ut og forsvinner rundt hjørnet svært fort

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at man er uskyldig til det motsatte er bevist. Og det prinsippet støtter jeg selvsagt også, selv om jeg har mine mistanker nå.

Men la meg spørre dere:
Er det virkelig sååå utenkelig at han har fått "ekstra service", når vi tar dette i betraktning:
1) Mannen har vært singel i nesten 10 år
2) Mannen har NULL drag på damene, og samtlige av hans kvinnelige kollegaer synes han er pågående og ekkel
3) Mannen er der i 15 minutter, kommer ut og forsvinner rundt hjørnet svært fort

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Da må du og dine kollegaer gå til ledelsen med det, hvis han er pågående og ekkel på jobb. Men det han bedriver fritiden sin med, har du fremdeles ingenting med! 

Anonymkode: 9f9ed...3bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Unnskyld meg, men hvor er medmenneskeligheten din?

Om han har ligget med hver eneste én der inne, så har han faktisk voldtatt hver eneste én der inne. Så om du hadde visst om en voldtekt, så ville du tenkt "dette er ikke min sak"?

Den påstanden var ganske drøy.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Sånn som du omtaler kollegaen din så burde du ikke snakke høyt om medmenneskelighet.

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men la meg spørre dere:
Er det virkelig sååå utenkelig at han har fått "ekstra service", når vi tar dette i betraktning:
1) Mannen har vært singel i nesten 10 år
2) Mannen har NULL drag på damene, og samtlige av hans kvinnelige kollegaer synes han er pågående og ekkel
3) Mannen er der i 15 minutter, kommer ut og forsvinner rundt hjørnet svært fort

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Dette er synsing og spekulasjoner. Ikke noe annet. Null. Niks. 

Hvilket lovbrudd har du bevitnet? Eller er du en sånn person som også anmelder utlendinger, bare fordi at de "ser skumle ut", og har dårlig rykte?

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg kan banne på at dersom jeg sier dette til en av mine kvinnelige kollegaer, vil de med én gang mene det samme som meg. 

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

At du skulle finne andre fordomsfulle mennesker, som er enige med deg, overrasker meg ikke. Det skremmer meg, men det overrasker meg overhodet ikke.

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit at man er uskyldig til det motsatte er bevist. Og det prinsippet støtter jeg selvsagt også, selv om jeg har mine mistanker nå.

Men la meg spørre dere:
Er det virkelig sååå utenkelig at han har fått "ekstra service", når vi tar dette i betraktning:
1) Mannen har vært singel i nesten 10 år
2) Mannen har NULL drag på damene, og samtlige av hans kvinnelige kollegaer synes han er pågående og ekkel
3) Mannen er der i 15 minutter, kommer ut og forsvinner rundt hjørnet svært fort

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Blir ikke horekunde av å være singel i 10 år

Vet du han har null drag på fritiden? Kanskje det er damene på jobben din som er spesielle?

Kanskje han har opplevd dårlige kolleger som vil stemple han som horekunde for å bestille massasje. 

Er jo tydelig ikke akseptabelt at en singel mann med snerpete kolleger tar massasje. 

 

 

Anonymkode: e08e9...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet, hva med å passe sine egne saker litt? 🙄

Min onkel fikk en gang massasje på et Thaimassasje-studio. Siden han syntes de var flinke gitt han tilbake etterpå og kjøpte gavekort på massasje til meg. 🙄

 

Anonymkode: d0f8e...8a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket lovbrudd har du bevitnet? Eller er du en sånn person som også anmelder utlendinger, bare fordi at de "ser skumle ut", og har dårlig rykte?

Ingen lovbrudd, jeg har hele tiden skrevet at jeg kun har mine mistanker. Og jeg er gift med en utlending, men "nice try".

Jeg hadde ikke trodd at dette innlegget skulle engasjere så mye, men det er interessant at så mange ber meg om å ikke bry meg når jeg har en dårlig magefølelse. Og at så mange ikke ser på sex med en prostituert som et overgrep, når det helt opplagt er det.

Det gjenstår å se hva han sier i fylla. Han blir alltid veldig full, så dersom han har gjort noe ulovlig vil jeg tro at han røper seg. Jeg skal spille litt "kompis" og bagatellisere sexkjøp på en litt tullete måte når vi er på tomannshånd, så får tiden vise hva han har gjort.

Og dersom jeg tar feil, blir jeg veldig glad. Da vet jeg at ingen ble voldtatt mens han var der inne. Jeg kryper gjerne til korset da, for dette handler ikke om meg. Men det handler om å ta ansvar og gjøre sitt for å hjelpe mennesker som blir utnyttet av bakmenn. 

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er stolt av å være feminist, og flere menn bør ikke være så redde for å kjempe kvinnenes sak.

Om en kvinne blir lurt til Norge for jobbe, men plutselig blir tvunget til å selge sex i stedet, har jeg ingen problemer med å kalle de patetiske taperne av noen horekunder for voldtekstmenn. Det er allmenn kunnskap verden over at svært mange kvinner blir utnyttet i sexindustrien.

Og dersom jeg blir upopulær blant noen "macho mannfolk" (som selv skriver på KVINNEguiden) for å tale disse jentenes sak, så får det bare være.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Hilsen FRU Eikenøtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen lovbrudd, jeg har hele tiden skrevet at jeg kun har mine mistanker. Og jeg er gift med en utlending, men "nice try".

Jeg hadde ikke trodd at dette innlegget skulle engasjere så mye, men det er interessant at så mange ber meg om å ikke bry meg når jeg har en dårlig magefølelse. Og at så mange ikke ser på sex med en prostituert som et overgrep, når det helt opplagt er det.

Det gjenstår å se hva han sier i fylla. Han blir alltid veldig full, så dersom han har gjort noe ulovlig vil jeg tro at han røper seg. Jeg skal spille litt "kompis" og bagatellisere sexkjøp på en litt tullete måte når vi er på tomannshånd, så får tiden vise hva han har gjort.

Og dersom jeg tar feil, blir jeg veldig glad. Da vet jeg at ingen ble voldtatt mens han var der inne. Jeg kryper gjerne til korset da, for dette handler ikke om meg. Men det handler om å ta ansvar og gjøre sitt for å hjelpe mennesker som blir utnyttet av bakmenn. 

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Menneskehandel er en uting, men synes virkelig du bruker ordet voldtekt feil her

Anonymkode: e08e9...e3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du han har null drag på fritiden? Kanskje det er damene på jobben din som er spesielle?

Jeg jobber med mange flotte, sterke kvinner. Og om de er spesielle, så er de spesielle på en positiv måte. Når den siste kvinnelige kollegaen måtte kjefte på han på sommerfesten, fordi han ikke tar nei for et nei, er det ikke henne det er noe i veien med. Den gangen sa faktisk sjefen ifra at man må roe seg ned.

Og noen kan man bare se at ikke har draget, han er en av dem. Jeg har kjent han i en årrekke nå, og han har skremt bort den ene kvinnen etter den andre. Han har som sagt aldri klådd på pupper eller rumpe, men opererer i en gråsone som irriterer kvinnene på jobben grenseløst.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Og dersom jeg tar feil, blir jeg veldig glad. Da vet jeg at ingen ble voldtatt mens han var der inne. Jeg kryper gjerne til korset da, for dette handler ikke om meg. Men det handler om å ta ansvar og gjøre sitt for å hjelpe mennesker som blir utnyttet av bakmenn. 

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Du er creepy, slutt å spioner på dine kollegaer.

Og sexkjøp er ikke voldtekt. 

Anonymkode: b28a2...009

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kollega gå inn på thaimassasje

Mest sannsynlig bestilte han bare en time eller handle gavekort i julegave.

Det er det jeg gjør når jeg svipper innom thaimassasjen, de har gjerne ikke time med en gang så da setter opp en timeavtale. Det kan ta alt fra 5-10 min om de er veldig opptatt. Har benyttet meg av deres tjenester 1-2 ganger i måneden for stølhet og ømme muskler i rygg, nakke og skuldre. Det er billigere enn en fysioterapeut men allikevel like dyktige så det er jo da logisk at jeg heller går for thaimassasje. Aldri opplevd noe av seksuell karakter der.

De fleste som driver med thaimassasje er seriøse og profesjonelle aktører.

Om man mistenker kjøp og salg av sex så kan man tipse politiet, også anonymt. Da har man den saken uten av verden og du har gjort ditt. 

Med masserende hilsener fra Herr Wagner 💪

Endret av Wagner
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...