Gå til innhold

Så en kollega gå inn på thaimassasje...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.11.2019 den 18.03, AnonymBruker skrev:

Jeg dro derfor innom dette thaistedet på vei fra jobb i stad, bare for å spørre om de selger noen oljer etc. eller gavekort. 

Anonymkode: 5cafc...b53

Æsj. Din gris. driver du å voldtar damer på vei til jobben nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.11.2019 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Kanskje han avtalte tid da? Mannen min går iblant til thaimassasje, det er kun snakk om massasje. 

Anonymkode: 7e2a8...081

Sikkert😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, padawan said:

Æsj. Din gris. driver du å voldtar damer på vei til jobben nå. 

Enig. Med tanke på TS sin moral så kan det jo ikke være noen som helst tvil om at han har kjøpt sexuelle tjenester der inne. Burde vi tipse politiet? Og sjefen hans? Kanskje også familie og venner?

Anonymkode: 58bdd...0f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Med tanke på TS sin moral så kan det jo ikke være noen som helst tvil om at han har kjøpt sexuelle tjenester der inne. Burde vi tipse politiet? Og sjefen hans? Kanskje også familie og venner?

Anonymkode: 58bdd...0f1

Minst. Og kanskje sette ut noen rykter på julebordet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, CaramelDevil said:

Sikkert😆

Huff, forstår at det er vondt å bli såret av mannen man elsker, men det hjelper ikke å legge resten av verden for hat. Du må bare forsøke å komme deg videre, og legge denne bitterheten bak deg, så vil du til slutt se lys i enden av tunnellen. 🙂 

Anonymkode: 58bdd...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Med tanke på TS sin moral så kan det jo ikke være noen som helst tvil om at han har kjøpt sexuelle tjenester der inne. Burde vi tipse politiet? Og sjefen hans? Kanskje også familie og venner?

Anonymkode: 58bdd...0f1

Ja, her må noe gjøres. Han henger jo rundt dette stedet støtt og stadig. Æsj.

Anonymkode: 9d7a2...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.11.2019 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Ingen lovbrudd, jeg har hele tiden skrevet at jeg kun har mine mistanker. Og jeg er gift med en utlending, men "nice try".

Jeg hadde ikke trodd at dette innlegget skulle engasjere så mye, men det er interessant at så mange ber meg om å ikke bry meg når jeg har en dårlig magefølelse. Og at så mange ikke ser på sex med en prostituert som et overgrep, når det helt opplagt er det.

Det gjenstår å se hva han sier i fylla. Han blir alltid veldig full, så dersom han har gjort noe ulovlig vil jeg tro at han røper seg. Jeg skal spille litt "kompis" og bagatellisere sexkjøp på en litt tullete måte når vi er på tomannshånd, så får tiden vise hva han har gjort.

Og dersom jeg tar feil, blir jeg veldig glad. Da vet jeg at ingen ble voldtatt mens han var der inne. Jeg kryper gjerne til korset da, for dette handler ikke om meg. Men det handler om å ta ansvar og gjøre sitt for å hjelpe mennesker som blir utnyttet av bakmenn. 

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Å, så sympatisk og medmenneskelig du framstår, full av empati! Når du sitter der og snakker drit  og bagatelliserer sexkjøp, hva tror du han og alle andre tenker om deg? Hvis du vil hjelpe noen ved det massasjeinstiuttet, får du anmelde dem da, eller han. (Huseier eller arbeidsgiver etter hallikparagrafen, din kollega etter sexkjøpsloven.). Begrunn anmeldelsen med "dårlig magefølelse, har observert, er ekkel og siden du skal etterforske dette videre, "virket sånn da jeg snakket med ham på julebordet i fylla". Så får du se hvor mange voldtekter du forhinder. 

Anonymkode: 3f1e4...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så inni helvete bedømmende du skal være da?! Skam deg!

Sannsynligheten for at dette stedet driver 100% lovlig er utrolig mye større enn at det drives med snusk der. At du i din fordomsfulle hjerne slår likhetstegn mellom thaimassasje og prostitusjon er din egen skyld. Og atpåtil så legger du skam over en person som var der inne i 15 minutter?! Utrolig at slik tankegang fremdeles finnes i 2019. Kvalmt.

Anonymkode: 380a9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 14.50, AnonymBruker skrev:

Som sagt hadde jeg god tid til et møte. Om jeg sto der og ventet eller 100 meter lenger bort spiller ingen rolle. Igjen, kan det godt være at jeg overreagerer (og jeg håper virkelig dere har rett), men dersom han faktisk har fått en "håndjobb" synes jeg myndighetene bør gripe inn. For jentas del.

TS

Anonymkode: 5cafc...b53

Hvorfor skal myndighetene gripe inn da?

Når KK sender jornalister ut for å få seg vagina massasje så kan det jo åpenbart ikke være straffbart.

Anonymkode: 706aa...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
På ‎18‎.‎11‎.‎2019 den 14.17, AnonymBruker skrev:

I helgen ble jeg vitne til noe ganske kvalmt. Jeg var i byen og plutselig fikk jeg øye på en kollega noen meter foran meg. Vi gikk i samme retning og plutselig tok han en skarp venstre, inn på en thaimassasje-senter.

Jeg ble litt forfjamset, men ikke sjokkert. Denne kollegaen er i 40-årene og har vært singel så lenge jeg har kjent han (8-9 år), og han er ikke akkurat "damenes sjarmør" på julebord for å si det pent. I nysgjerrighet ble jeg stående på enden av kvartalet og vente litt, da jeg uansett var tidlig ute til en lunsjavtale. Jeg så på klokka, og innen 15 minutter var kollegaen ute igjen, og forsvant vært fort inn en sidegate, som om han ikke ville bli sett.

Jeg gikk forsiktig tilbake til thai-senteret for å lese på skiltet de hadde, og der sto det helt tydelig at man kunne velge mellom 45 og 60 minutter. Min kollega hadde altså vært der inne 1/3 av minste oppgitt tid. Jeg kan ikke tenke meg at de tilbyr massasje på kun 15 minutter, men kanskje de har andre "tjenester" som går litt fortere?

Jeg er mann, men anser meg som å være feminist. Og utnyttelse og undertrykking av jenter gjør meg kvalm helt inn til beinet. Jeg tenkte å ringe politiet, men min hypotese er dessverre ikke nok til å få han dømt. Selv om det er ganske åpenbart hva han han gjort, mtp. at han er 40 år og singel, og er inn og ut av et thaimassasje-senter på 15 minutter.

Bør jeg si ifra til han? Det frister veldig, men vet jo ikke om det hjelper. Hvordan får man menn til å forstå at dette er en form for voldtekt? Det kan jo hende at han tok på seg buksene og gikk dersom de tilbød han en "happy finish" også, og at han hater prostitusjon like mye som meg, eller at han fikk en tlf som gjorde at han måtte gå.

Jeg er usikker på hva jeg gjør her. Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 5cafc...b53

Kanskje du skal passe på ditt og ikke snoke i andres liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde ligget under forbruker, jus og økonomi (siden det er et potensielt lovbrudd du tolker dette til), eller arbeidsliv, karrière og utdanning (siden dette handler om en kollega, og du kun mistenker ham pga ditt kjennskap til ham fra arbeidsplassen). Hvorfor valgte du seksualitet?  

Anonymkode: 3f1e4...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...